Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    heb nog nooit last gehad van putten ginder.
    Putten zijn nooit in die mate dat het je toelaat de wet te overtreden, uw voertuig voldeed misschien niet aan de wettelijke vereisten van banden en vering.
    Hela! Geen kwaad woord over mijnen 940 hé ! Kga niet zeggen dat mijn auto uiteenviel bij het rijden op de eerste strook, maar op de 2de was al een pak aangenamer. En als ik passeerde was het altijd zondagavond na 23:00u en op die momenten heb ik nooit echt veel wagens gezien op dat stuk snelweg.

Comment

• ja oude volvo's en comfort ....

Comment

• Buschauffeurs die aan een halte hun pinker naar links opzetten terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn en de deuren niet eens dicht zijn

Alsof ze het doen om de automobilist/fietser een beetje te pesten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
          Hela! Geen kwaad woord over mijnen 940 hé ! Kga niet zeggen dat mijn auto uiteenviel bij het rijden op de eerste strook, maar op de 2de was al een pak aangenamer. En als ik passeerde was het altijd zondagavond na 23:00u en op die momenten heb ik nooit echt veel wagens gezien op dat stuk snelweg.
          Geen kwaad woord over de 940, zeker niet, maar misschien wel over de staat ervan
          Dat moet toch al lang geleden zijn (> 5j?) want ik heb daar echt nog nooit putten opgemerkt...

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ja oude volvo's en comfort ....
          grrrr .... stop met vergelijken met mercedes want die zijn beter !

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
            Buschauffeurs die aan een halte hun pinker naar links opzetten terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn en de deuren niet eens dicht zijn

Alsof ze het doen om de automobilist/fietser een beetje te pesten
            Die mannen permitteren hun redelijk veel. Gisteren nog alles moeten dichtgooien voor een snelbus. Maar ik zou er niet op willen hangen, zeker niet in de bebouwde kom.
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Of plotseling wegrijden als je er met de fiets langs zit, dan is het ook kwestie van u te reppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                grrrr .... stop met vergelijken met mercedes want die zijn beter !
                en te zeggen dat de laatste s90 rwd met onafhankelijke wielen perfect afgesteld stonden, maar ze gingen voor de 850

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Of plotseling wegrijden als je er met de fiets langs zit, dan is het ook kwestie van u te reppen...
                  das schandalig !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    en te zeggen dat de laatste s90 rwd met onafhankelijke wielen perfect afgesteld stonden, maar ze gingen voor de 850
                    heb ik ook horen zeggen destijds; ik wou na onze Sunny voor m'n vrouw een S90 kopen, maar 't was te duur in BIV en taks (had toen net m'n 940 niet meer). Toen zei de garage me ook dat de S90 tov de 940 hemel en aarde verschil was. De 940 had met z'n starre as dan ook wel een belabberd weggedrag op nat en glad.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• In de tijd dat ik nog met mijn Fox'ke op de baan was:
                      Chauffeurs die niet in hun rechterspiegel kijken als ze afslaan naar rechts.

Meer dan één keer gehad dat ik ferm in de remmen moest voor mensen die voor je neus afslaan.
                      Na verloop van tijd kan je bijna voelen dat ze je niet gezien hebben,en dat ze niet gaan wachten.
                      Slechts 1 keer op de grond gelegen van een vrouw met haar C3 die me niet gezien had, ze heeft zich wel verontschuldigd en was wel met me begaan.

Maar als ze me voorlaten steek-stak ik wel altijd het handje op.
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                        ze heeft zich wel verontschuldigd en was wel met me begaan.
                        Hoe bedoelt u ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                          Hoe bedoelt u ?
                          Nee dat niet , ze was gewoon een beetje in paniek,ze kwam ditect naar mij, " Oei ik had ik niet gezien, heb je je pijn gedaan, is je brommer kapot,....
                          Maar ik dacht dus al dat ze niet ging stoppen, en had me al wat ingehouden.
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik erger me aan spoorweg personeel dat staakt.
                            i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              Of plotseling wegrijden als je er met de fiets langs zit, dan is het ook kwestie van u te reppen...
                              Al veel te veel zo'n farsen gezien waarbij een bus gewoon pinker aangooit en aanzet . Probeer dan nog maar te corrigeren met uw fiets als je er net naast zit. Ik heb meestal zo'n dingen in de mot, want de fietser wijkt dan uit naar mijn baan. Nu neem ik een route waar ik geen zo'n brielbussen heb!

Comment

• Busjeschauffeurs, wat een rotvolkje

Vanmorgen vroeg, bij het nemen van de oprit naar de E34 wordt ik brutaal de pas afgesneden door een bestelwagen (bouwfirma Huysmans, I'll remember the name) op het kruispuntje aan het begin van de oprit waar voorrang van rechts geldt. Als ik was doorgereden zou hij me gewoon in de flank gereden zijn, gelukkig had ik al in de mot dat hij niet van plan was voorrang te verlenen.

Bon, we voegen dus samen in op de E34, ik maak aanstalten om hem voorbij te steken, want hij rijdt met moeite 90. Als ik links al half naast hem zit, komt meneer ineens ook naar het linkerrijvak ... je kent het maneuver wel: pinker op, ogen dicht en gaan. Voor de tweede keer moet ik vol in de remmen voor die randdebiel.

Dat soort fratsen maak ik dus bijna elke morgen mee. Het nadeel van vroeg te vertrekken is dat je dan tussen dat soort marginalen zit met hun slaapkop of zatte botten van de avond voordien, met lak aan alle voorrangsregels of respect voor andere weggebruikers want dat komt lekker stoer over voor hun mederanddebielen.
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Idioten in alle maten en kleuren.

Ik ben er soms ook ene, maar ga niet kutten als ik mezelf vast rij achter een reglementair ingevoegde medeweggebruiker.

Onze medemens vanmorgen in zijn Toyota Corolla Verso op de E40 Leuven-Brussel niet. Hij valt mij op als hij continu op de bumper van de Touran voor hem zit te rijden, en slingert tussen het linkse deel van het linkervak, en met twee wieltjes op het derde vak ernaast rijdend. Vervolgens wilt ie vermoedelijk rechts voorbij, maar heeft daarbij niet gezien dat iemand anders van het tweede vak al naar het derde vak was geschoven, gaat toch naar het derde vak en moet alles dichtgooien want ja daar rijdt natuurlijk die muts die ik wel had gezien maar hij niet...

Vervolgens wil ie terug naar links uitwijken, maar daar rijdt den deze al. Vindt ie niet fijn. Gaat wat lopen grootlichtseinen en middelvingeren. Als ik op het linkervak rijdt, gaat ie bumperkleven en seinen dat ie voorbij wil. Maak ik ruimte, gaat ie achter me blijven rijden en weeral seinen.

Een van dees stop ik gewoon op de pechstrook en als de andere ook stopt, verkoop ik zo een pé eens een goeie muilpeer.
                                  Middelvinger...ai ai!
                                  http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                                    Het is België voor iets eh... Hier en daar een pakkeman in de bosjes, maar voor de rest trekken die flikken zich zelf geen kloten aan van de verkeersregels, laat staan dat ze in actie schieten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      Dat soort fratsen maak ik dus bijna elke morgen mee. Het nadeel van vroeg te vertrekken is dat je dan tussen dat soort marginalen zit met hun slaapkop of zatte botten van de avond voordien, met lak aan alle voorrangsregels of respect voor andere weggebruikers want dat komt lekker stoer over voor hun mederanddebielen.
                                      Ik herken het gevoel... En vervolgens met 90-100 inhalen, en dan links blijven plakken want ja, die camion 200 meter verder, die gaan we ook wel inhalen.

Ik ga nu vaak pas na 9u de baan op, en da's heerlijk rijden. Dan zit het niet-professioneel verkeer de baan op, en die verschieten nog van xenons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Ik herken het gevoel... En vervolgens met 90-100 inhalen, en dan links blijven plakken want ja, die camion 200 meter verder, die gaan we ook wel inhalen.
                                        En ondertussen groeit het rijtje ongeduldigen achter hen maar aan. En als ze dan uiteindelijk toch eens naar rechts gaan, dan zit er tussen dat rijtje wel weer iemand die zijn gaspedaal niet vindt en voor je 't weet zit dat busje wéér links en kan je opnieuw wachten tot er een gat van minstens een kilometer lang is op het rechtervak.

Het ergste is dat ik aan mezelf merk dat ik er slechte gewoontes door krijg, zoals dichter op mijn voorganger rijden dan eigenlijk goed is, want anders gooien die mongolen zich toch in het gat en dan ben ik mijn veiligheidsafstand óók kwijt.
                                        AutoMinded.be

Comment

• da's idd het grote nadeel van zelf voldoende afstand houden: er kruipen continu mongolen tussen.
                                          Terwijl die veilige afstand ook toelaat om heel geleidelijk te rijden zonder remmen, dwingen zij je toch nog die rem aan te raken.
                                          Maar ik wil het niet geweten hebben om in enen zijn koffer te rijden, dus ik blijf afstand houden... zoveel als mogelijk natuurlijk, lukt niet altijd.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X