Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Heb die strook al gebruikt terwijl een combi links van me stond te wachten. Als't nie zou mogen zou die me wel tegenhouden zeker?
    Da wilt niks zeggen... Ik volgde net een motorrijder op mijn brommer doorheen de Reyerstunnel op het verdrijvingsvak toen ik plots een sirene hoorde... Ik denk "oh vaginaal!", voeg terug in het verkeer, en de Meneer De Polies rijdt gewoon over hetzelfde verdrijvingsvak door

Comment

• Mensen die met 2 promille in het bloed achter het stuur kruipen, en vervolgens een pas getrouwd koppel uit elkaar rukken door de vrouw te doden.

Comment

• ok, eventjes geen ergernis in het verkeer, maar toch een ergernis.

ik ben dus al een tijdje aan het solliciteren maar zoals bij veel mensen krijgen we vaak de standaard antwoorden terug ( als we al een antwoord terug krijgen ) heel soms vloeit er eens een sollicitatiegesprek uit, maar over het algemeen is het of geen antwoord, of een standaard antwoord terug.

anyway vandag alweer zo een standaard antwoord terug ontvangenvan een autobedrijf.

Beste meneer xxx,
        We hebben uw sollicitatie goed ontvangen en danken u voor de interesse die u stelt in ons bedrijf.
        Na grondige analyse hebben we besloten uw kandidatuur niet te weerhouden.
        Uw ervaring lijkt ons zeer waardevol maar andere kandidaten hebben kwalificaties die ons inziens nog beter met de jobvereisten overeenstemmen.
        Wij houden er aan u veel succes te wensen in uw verdere zoektocht naar een geschikte functie en wensen u een mooie professionele toekomst.
        Met vriendelijke groeten,

natuurlijk word je zoon dingen echt wel beu na een tijd. dus maar een antwoord terug geschreven.

Beste,

We hebben u mail goed ontvangen en danken u voor het antwoord terug.
        Na grondige analyse hebben we besloten niet meer voor dit bedrijf te willen werken,

daar een bedrijf dat een beginnend persoon nog geen kans geeft zichzelf te bewijzen niet eens waard is om voor te werken.
        Het zegt iets over de kansen die men maakt in het bedrijf voor promotie.

We houden er aan u veel succes te wensen in uw verdere zoektocht naar geschikt hokjespersoneel en wensen u bedrijf een mooie toekomst.

Met vriendelijke groeten,

Comment

• LOL

Als je zelfs al agressief gaat antwoorden naar de bedrijven die al de moeite nemen om je een net antwoord terug te sturen...

Als een bedrijf één positie heeft en 5 kandidaten, zal de beste kandidaat voor de beste prijs gekozen worden. Al de rest heeft pech. Tant pis. Daarover klagen gaat je niet vooruit helpen.

If it felt good saying, you shouldn't have said it

Comment

• Als je zoiets doet, doe het dan goed.

Het is 'uw bedrijf', en niet 'u bedrijf'.

Comment

• het werkt eventjes ontstressend, zo kunnen we er weer tegen voor de zoveel volgende 20 bedrijven.

Comment

• In dezelfde trend:

Beste mijnheer van Belgacom,

Ik heb het genoegen u de ontvangst te melden van uw brief van 12 april jl. waarin u voor de derde keer betaling vraagt voor het geld dat ik u schuldig ben.

Gelieve te noteren dat ik het bedrag dat u eist absoluut niet betwist en dat ik de oprechte intentie heb u zo snel mogelijk te betalen.

Aan de andere kant echter heb ik nog veel meer schuldeisers die ik ook wens te betalen.

Het is daarom dat ik elke maand de namen van al mijn schuldeisers op briefjes schrijf en in een hoed steek, en daaruit de onschuldige hand van mijn dochtertje van drie een naam laat trekken, die dan zo snel mogelijk zijn factuur betaald krijgt.

Ik durf hopen dat uw naam binnenkort getrokken wordt.
                Gelieve inmiddels mijn oprechte gevoelens van hoogachting te willen aanvaarden.

Handtekening

P.S. : Gezien de onbeleefde en scherpe toon van uw laatste brief, deel ik u mede dat u niet zal mogen deelnemen aan de twee volgende trekkingen.
                Komt wel niet van mij.

Comment

• Ik heb dezelfde e-mail deze morgend gekregen. van alcopa fzoiet
                  BMW X5 45e

Comment

• yups, dat was het bedrijf.
                    van Katrien Costermans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      van fietsen zonder licht gesproken!

Zonet draai ik naar rechts een straat in, elke auto staat te wachten (kruispunt met voorrang van rechts), en ik rij door, schuin opzij kijkend of ik daar geen fietser vergeet. Wanneer ik weer voor me kijk, net voor het indraaien, maar toch al rijdend, zie ik ineens een donkere fietser zonder lichten VOOR mij, die kwam van links en reed zo maar over.
                      Zelfs in de klaren zou ik al wat pissed zijn, nu des te meer. Ik claxonneer en wanneer ik in de zijstraat naast hem rijd, doe ik m'n raam open, en zeg "moesten uw lichten nu ne keer branden ..." en hij roept direct terug "moest gij nu ne keer traag rijden!!!"
                      ZIEDEND was ik.
                      Ik riep "awel ik zal ne keer traag rijden", waarop ik voor hem reed en blok alles toesmeet. Hij is den trottoir opgesukkeld, ik hoopte echt dat hij tegen een geparkeerde auto ging zitten ofzo.

Wat een pretentie! Ge wilt de mensen dan waarschuwen dat ze niet zichtbaar zijn....

Nikske, best niet op je laptop typen als je aan het rijden bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        ok, eventjes geen ergernis in het verkeer, maar toch een ergernis.

ik ben dus al een tijdje aan het solliciteren maar zoals bij veel mensen krijgen we vaak de standaard antwoorden terug ( als we al een antwoord terug krijgen ) heel soms vloeit er eens een sollicitatiegesprek uit, maar over het algemeen is het of geen antwoord, of een standaard antwoord terug.

anyway vandag alweer zo een standaard antwoord terug ontvangenvan een autobedrijf.

natuurlijk word je zoon dingen echt wel beu na een tijd. dus maar een antwoord terug geschreven.
                        Dat komt me heel bekend voor.
                        Nu ja, we mogen al blij zijn als we een reactie krijgen, want er zijn er ook heel wat die het zelfs vertikken om nog maar iets te laten weten.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hier in Lokeren op de grote baan zijn ze al een tijdje aan het werken, en daardoor is het rechter vak in een richting onderbroken.
                          Nu moet je in zo'n situatie normaal gezien doorrijden tot aan de onderbreking op het rechtervak en dan ritsen, maar natuurlijk zetten de meesten zich direct links waardoor op het linkervak een serieuze file staat, en op het rechtervak kan ik gewoon goed doorrijden

Nu, mijn ergernis van vandaag was dus dat blijkbaar heel wat vrachtwagens en camionetten het blijkbaar nodig beginnen vinden om zich in het midden van die 2 vakken te zetten, om zo ervoor te zorgen dat ik er langs rechts niet voorbij kan.
                          Pech voor hen, want ik ben er toch kunnen langsglippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                            Hier in Lokeren op de grote baan zijn ze al een tijdje aan het werken, en daardoor is het rechter vak in een richting onderbroken.
                            Nu moet je in zo'n situatie normaal gezien doorrijden tot aan de onderbreking op het rechtervak en dan ritsen, maar natuurlijk zetten de meesten zich direct links waardoor op het linkervak een serieuze file staat, en op het rechtervak kan ik gewoon goed doorrijden

Nu, mijn ergernis van vandaag was dus dat blijkbaar heel wat vrachtwagens en camionetten het blijkbaar nodig beginnen vinden om zich in het midden van die 2 vakken te zetten, om zo ervoor te zorgen dat ik er langs rechts niet voorbij kan.
                            Pech voor hen, want ik ben er toch kunnen langsglippen
                            Dat ken ik ook, heb dat ooit eens voorgehad met een camionet.
                            Ikke naast die voorbij en die doet zijn ruit af en roept "meneer moet niet aanschuiven zeker?"
                            Ikke terug "meneer kent het principe ritsen niet zeker?"

Heù was direct stil
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik heb dat ooit ook eens gedaan, zeer lang geleden. Ik zag een ubervette A8 afkomen, en schrankte me.
                              Die gast heeft zich nog tussen mij en de vangrail kunnen wringen en stoof weg. Een jonge kerel, in perfect maatpak, fak wat een sjieke heer.
                              Ik was zo beschaamd, eigenlijk. Een paar jaar later begon ik hier op het forum (2003), en van in 't begin al werd hier door sommigen gehamerd op het belang van ritsen en sindsdien voelde ik een nog grotere schaamte voor wat ik toen gedaan had.
                              Ik heb dat dus sindsdien nooit meer gedaan en rijd zelf ook zo ver mogelijk door. Behalve als de plakkaten aanduiden "ritsen vanaf hier" zoals in NL soms het geval is.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                Nikske, best niet op je laptop typen als je aan het rijden bent.

't was op een halve km van mijn deur, dus *even later* dan "daarnet" was ik thuis

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ergernis van vandaag: aanschuiven achter een volvo V50.
                                  Welke f***ing idioot heeft het idee gekregen om die remlichten 4keer sterker te maken dan alle andere auto's.
                                  Je ziet werkelijk geen steek meer als die bestuurder op z'n rem staat, echt levensgevaarlijk, dat zoiets ooit toegelaten is op de openbare weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Als je zoiets doet, doe het dan goed.

Het is 'uw bedrijf', en niet 'u bedrijf'.
                                    En 'uw' mail... niet 'u' mail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Ergernis van vandaag: aanschuiven achter een volvo V50.
                                      Welke f***ing idioot heeft het idee gekregen om die remlichten 4keer sterker te maken dan alle andere auto's.
                                      Je ziet werkelijk geen steek meer als die bestuurder op z'n rem staat, echt levensgevaarlijk, dat zoiets ooit toegelaten is op de openbare weg...
                                      zeker dat 't geen mistlicht was?
                                      4x ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Een beetje geërgerd aan dat opgefokt idiootje in zijn Audi break die het nodig vond om, met zijn hoofd tussen zijn stuur en zijn dashboard gestoken, toch nog de moeite nam om met zijn vinger al draaiend aan zijn slaap teken te moeten doen dat ik niet wel wijs was of zoiets. Ik kwam toe op een baan met voorrang van rechts waar ik links moest afslaan, dus ik liet iedereen passeren die van rechts kwam evenals deze die ondertussen van links doorkwamen, deed dit tot er van rechts niemand meer afkwam en vermits ik sowieso voorrang van rechts had gewoon op de baan kwam, er kwam, tussen haakjes, op dat ogenblik niemand van links dus geen probleem, vermits ik al gezien had dat er aan de overkant een madammeke met haar fiets aan de hand stond te wachten zonder dat er een kat wou stoppen om haar over te laten steken bleef ik dus lichtjes naar links gedraaid dwars op de baan staan en deed teken aan dat madammeke dat ze kon oversteken, ik bleef dus staan om te verhinderen dat ze achter mij door zou kunnen aangereden worden, in alle geval de eerstgenoemde "opgefokt idiootje" vond dit schijnbaar niet kunnen dat iemand zich verwaardigde om hem te doen stilhouden, hij had misschien 5 seconden moeten stoppen. Triestig heerschap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          zeker dat 't geen mistlicht was?
                                          4x ...
                                          Nope. Het waren z'n remlichten, de hele tijd start stop verkeer.

Zou er misschien iets mis geweest zijn met z'n lichten?

Comment

Working...
                                          X