Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    ik heb dat ooit ook eens gedaan, zeer lang geleden. Ik zag een ubervette A8 afkomen, en schrankte me.
    Die gast heeft zich nog tussen mij en de vangrail kunnen wringen en stoof weg. Een jonge kerel, in perfect maatpak, fak wat een sjieke heer.
    Ik was zo beschaamd, eigenlijk. Een paar jaar later begon ik hier op het forum (2003), en van in 't begin al werd hier door sommigen gehamerd op het belang van ritsen en sindsdien voelde ik een nog grotere schaamte voor wat ik toen gedaan had.
    Ik heb dat dus sindsdien nooit meer gedaan en rijd zelf ook zo ver mogelijk door. Behalve als de plakkaten aanduiden "ritsen vanaf hier" zoals in NL soms het geval is.
    Vanochtend stond ik aan te schuiven om de R8 op te rijden komende van e403. Ik kom net aan het einde van de twee vakken, kwam er daar nog een oude golf 2 afgevlogen die vol over de gearceerde lijnen ging en alles toegooit en in een gaatje gooit.
    Zijn nummerplaat was 000-xxx met een jong gastje.

Zijn manier kwam een beetje egoistisch over en als hij daar de controle had verloren door het vuiligheid had ik op de eerste rij gezeten om te zien wat hij uitspookte.

Jonge overmoedigheid zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Nope. Het waren z'n remlichten, de hele tijd start stop verkeer.

Zou er misschien iets mis geweest zijn met z'n lichten?
      Misschien een tjoener?

Zou dat bij Vulva's ook bestaan?

Comment

• jammer genoeg wel

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
          Misschien een tjoener?

Zou dat bij Vulva's ook bestaan?
          Tjoenen 50'ers dan hun volvo?

Comment

• Nu op de motor zie ik wat ik al lang dacht: files ontstaan niet door druk verkeer, maar omdat de eerste gewoon niet doorrijdt.

Comment

• en het bruusk afremmen tot 50 per uur kan enkele minuten later tot stilstand leiden een paar honderd meter naar achter.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                Een beetje geërgerd aan dat opgefokt idiootje in zijn Audi break die het nodig vond om, met zijn hoofd tussen zijn stuur en zijn dashboard gestoken, toch nog de moeite nam om met zijn vinger al draaiend aan zijn slaap teken te moeten doen dat ik niet wel wijs was of zoiets. Ik kwam toe op een baan met voorrang van rechts waar ik links moest afslaan, dus ik liet iedereen passeren die van rechts kwam evenals deze die ondertussen van links doorkwamen, deed dit tot er van rechts niemand meer afkwam en vermits ik sowieso voorrang van rechts had gewoon op de baan kwam, er kwam, tussen haakjes, op dat ogenblik niemand van links dus geen probleem, vermits ik al gezien had dat er aan de overkant een madammeke met haar fiets aan de hand stond te wachten zonder dat er een kat wou stoppen om haar over te laten steken bleef ik dus lichtjes naar links gedraaid dwars op de baan staan en deed teken aan dat madammeke dat ze kon oversteken, ik bleef dus staan om te verhinderen dat ze achter mij door zou kunnen aangereden worden, in alle geval de eerstgenoemde "opgefokt idiootje" vond dit schijnbaar niet kunnen dat iemand zich verwaardigde om hem te doen stilhouden, hij had misschien 5 seconden moeten stoppen.
                zo da's best een lange zin
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Ergernis van vandaag: aanschuiven achter een volvo V50.
                  Welke f***ing idioot heeft het idee gekregen om die remlichten 4keer sterker te maken dan alle andere auto's.
                  Je ziet werkelijk geen steek meer als die bestuurder op z'n rem staat, echt levensgevaarlijk, dat zoiets ooit toegelaten is op de openbare weg...
                  Huidig model MINI's heeft dat ook ... hyperfelle achterlichten. Als er een ambetanterik achter mij staat blijf ik ook altijd op mijn pedaal duwen
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Zo zie je ze niet veel meer éh ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      AutoMinded.be

Comment

• Chauffeurs zonder blauwe kaart die parkeren op voorbehouden plaatsen voor mindervaliden. Valt vooral op bij grote winkelcentra: 20 à 30 meter verder zijn er nog tientallen plaatsen vrij maar IK zet mij lekker het dichtst bij de ingang. Zelf heb ik er geen last van maar het ergert me wel.

Comment

• Waarom hebben sommige mensen de neiging om constant tegen de middenstreep te willen rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                            Chauffeurs zonder blauwe kaart die parkeren op voorbehouden plaatsen voor mindervaliden. Valt vooral op bij grote winkelcentra: 20 à 30 meter verder zijn er nog tientallen plaatsen vrij maar IK zet mij lekker het dichtst bij de ingang. Zelf heb ik er geen last van maar het ergert me wel.
                            Dat ergert mij ook wel ja.
                            Vooral als ik daar op zou willen gaan staan
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik heb zo eens onze overbuur op de parking van de Makro zien staan op zo een plaats. Ik had een briefje geschreven, met vele groetjes van ons, en dat hij zich wel regelementair mag parkeren in 't vervolg. Dat onder de ruitenwisser gestoken en al gniffelen reden we voort. 5 km verder beseffen we ineens dat zijn vrouw wegens een ongeval vroeger toch wel heel wat last heeft van haar rug en misschien daardoor ook mindervalide verklaard werd. We schaamden ons dood en zijn vlug vlug terug gereden om 't papiertje nog weg te halen, en gelukkig, we waren nog op tijd

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Dat ergert mij ook wel ja.
                                Vooral als ik daar op zou willen gaan staan
                                Meen jij dat? Jij gebruikt die plaatsen zonder reden? Met reden maak ik er uiteraard geen probleem van. Wij zouden ook een kaart kunnen aanvragen, maar vinden niet dat wij daarvoor in aanmerking komen, terwijl dat wel het geval is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Meen jij dat? Jij gebruikt die plaatsen zonder reden? Met reden maak ik er uiteraard geen probleem van. Wij zouden ook een kaart kunnen aanvragen, maar vinden niet dat wij daarvoor in aanmerking komen, terwijl dat wel het geval is.
                                  Het is niet aan de persoon in kwestie om te beslissen of hij wel of niet in aanmerkiing komt. Dat hangt van de controlerende arts af en hoeveel punten men heeft na onderzoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Het is niet aan de persoon in kwestie om te beslissen of hij wel of niet in aanmerkiing komt. Dat hangt van de controlerende arts af en hoeveel punten men heeft na onderzoek.
                                    Wel will, volgens verschillende artsen komt mijn broer in aanmerking. Wij(mijn ouders en ik) vinden het gewoon stom om zo'n plaats in te nemen terwijl mijn broer perfect kan wandelen. Er zijn anderen die deze plaatsen wél nodig hebben om zich zo goed mogelijk te kunnen verplaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      ik heb zo eens onze overbuur op de parking van de Makro zien staan op zo een plaats. Ik had een briefje geschreven, met vele groetjes van ons, en dat hij zich wel regelementair mag parkeren in 't vervolg. Dat onder de ruitenwisser gestoken en al gniffelen reden we voort. 5 km verder beseffen we ineens dat zijn vrouw wegens een ongeval vroeger toch wel heel wat last heeft van haar rug en misschien daardoor ook mindervalide verklaard werd. We schaamden ons dood en zijn vlug vlug terug gereden om 't papiertje nog weg te halen, en gelukkig, we waren nog op tijd
                                      Waarom schamen??
                                      Zag je een kaart liggen? Indien niet, dan mogen ze daar niet staan he!
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Mijne pa is mindervalide, hij heeft iets aan zijne rug, vandaar dat we zo een kaart hebben, ik gebruik die ook alleen maar als hij d'r bij is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Waarom schamen??
                                          Zag je een kaart liggen? Indien niet, dan mogen ze daar niet staan he!
                                          nee, maar ik kon er over gekeken hebben dacht ik

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X