Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
    ... ik rijd ook vaak op het camion-vak, om wagens langs te laten

wat is het camionvak????

Gelieve onmiddellijk uw eigen rijbewijs op te eten...

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Aan de mongool in de Golf III die het gisteren in Brasschaat nodig vond om in de gietende regen te bumperkleven en te slalommen: ik hoop dat u de volgende keer onzacht in aanraking met een boom komt.

Nummerplaat was YYL-608 als 'k mij niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
        Dat is omdat een wagen die u achtervolgt, een wagen is die u eigenlijk wil voorbijsteken. Als die dezelfde snelheid wilt rijden, zal die wel snel genoeg achterop geraken, omdat ie 1 kmu minder rijdt dan u. In het andere geval, blijft ie achter u rijden totdat ge weggaat .... pure logika.
        U zegt? En dat noem je "pure logika"?
        Rechtervak=bezet, linkervak=leeg. Ze mogen mij inhalen wanneer ze willen, maar doen dat niet, tot ik rechts ga rijden. Dan komt de automatische inhaalreactie. Prachtig.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Mensen die denken dat het rechtervak een camionvak is

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

wat is het camionvak????

Gelieve onmiddellijk uw eigen rijbewijs op te eten...
        Idd.

Comment

• Toen ik vandaag iemand duidelijk maakte dat er rechts ook nog een mooi vak vrij was, kreeg ik een thumbs down

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
            En dat noem je "pure logika"?
            Het is logisch... voor de mensen die zo rijden.

Mijn vader volgt ook heel vaak zijn voorligger... Pas als ie merkt dat zijn voorligger wel erg traag rijdt, zal ie eens gaan inhalen, om dan bij de volgende voorligger ook weer aan te sluiten. Als je voor hem plaats maakt, zal hij ook pas naar zijn snelheidsmeter kijken en zeggen "ah bon, ik wou eigenlijk 120 rijden ipv 118".

Magut... wat klaag je... Ooit op 10 kilometer 5 keer door dezelfde auto ingehaald geweest, en ik reed op cruise control

Comment

• Altijd irritant ook op banen waar de snelheid nogal vaak wisselt, zoals op Zwitserse autostrades. Elke keer als het de gewone snelheid is steek je iemand voorbij, en als je achteraf vertraagt voor de snelheidsbeperking komen ze je weer voorbijgestoken.

Comment

• iemand begon "neen" naar mij te schudden toen ik op het rechtervak iemand passeerde die op het linkervak reed. Er reed niemand voor haar, noch iemand op het middenvak, noch iemand op het rechtervak.

Comment

• Het achterlijk wijf in haar Golf III in Tongeren, half 6 's avonds is een mooi uur om met uw lichten aan te rijden. Aangezien ze duidelijk geen groot licht was heb ik mijn grootlichten even gebruikt.
                  Ze keed mij daarna dwaas aan, verbaasde mij niet echt.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Als je iemand net (reglementair) hebt ingehaald en die trekt daarna als een bezetene aan zijn grootlichten -> hatelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                      Als je iemand net (reglementair) hebt ingehaald en die trekt daarna als een bezetene aan zijn grootlichten -> hatelijk
                      Als ik tijd genoeg heb laat ik mij terug inhalen en doe ik hetzelfde terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                        Als je iemand net (reglementair) hebt ingehaald en die trekt daarna als een bezetene aan zijn grootlichten -> hatelijk
                        dan vindtr die waarschijnlijk dat je voor zijn geweten te snel door de parkgemeente scheurt

Comment

• Vanmiddag aan een kruispunt (50 km/u). Het is al een tijdje groen voor de auto's, dus die rijden gewoon door. 2 vakken, ik eerste vak en ik rij naast een auto op een tweede vak. Die remt plotseling Blijkbaar was daar een madammeke de baan aan het oversteken. Ze stond gewoon in het midden van de baan

En hoe meer ik erop let, hoe meer ik me erger aan die zwakke weggebruikers !!!

En dan nog iets: chauffeurs die bij een invoegstrook zodanig vroeg invoegen dat ze over de volle witte lijn rijden. EN ze houden al het achterliggend verkeer tegen. Snappen die mensen dat dan niet ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                            Vanmiddag aan een kruispunt (50 km/u). Het is al een tijdje groen voor de auto's, dus die rijden gewoon door. 2 vakken, ik eerste vak en ik rij naast een auto op een tweede vak. Die remt plotseling Blijkbaar was daar een madammeke de baan aan het oversteken. Ze stond gewoon in het midden van de baan

En hoe meer ik erop let, hoe meer ik me erger aan die zwakke weggebruikers !!!

En dan nog iets: chauffeurs die bij een invoegstrook zodanig vroeg invoegen dat ze over de volle witte lijn rijden. EN ze houden al het achterliggend verkeer tegen. Snappen die mensen dat dan niet ???
                            Het zal u maar overkomen dat je niet te rap meer te been bent en, niettegenstaande aan de oversteek begonnen zijnde bij het eerste groen, slechts goed over de helft van de rijbaan geraakt in de door u toegekende tijd. Wat te doen ?? Dilemma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Het zal u maar overkomen dat je niet te rap meer te been bent en, niettegenstaande aan de oversteek begonnen zijnde bij het eerste groen, slechts goed over de helft van de rijbaan geraakt in de door u toegekende tijd. Wat te doen ?? Dilemma.
                              Niet alleen op zo een plaatsen komen?
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Niet alleen op zo een plaatsen komen?
                                Soms kan men niet altijd de plaatsen kiezen waar men alleen kan komen of in gezelschap. Men mag trouwens met zoveel mensen aan een oversteek staan als men wil, het is zoals bij een ketting waar de zwakste schakel de kracht van de ketting uitmaakt dat in zo'n situatie de traagste persoon de snelheid van de groep bepaalt. De tijdsduur van zo'n lichten wordt niet bepaald/aangepast aan het aantal wachtenden.

Comment

• niet juist

wil lwas op knightrider's reply

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    niet juist
                                    Wat is niet juist ??

Nog een geluk dat we hier aan geen oversteek staan want we zouden weeer "te rap" overgestoken zijn......

Comment

• Precies dat we een paar postjes bij elkaar gekregen hebben???

Heb nog iets opgemerkt. Als men bij een antwoord een gedeelte wil "kleuren" functioneert dat schijnbaar niet, men moet het berichtje versturen en daarna een edit doen om te kunnen inkleuren. Bij mij tenminste toch bij de twee laatste berichtjes.

Comment

Wat is niet juist ??
                                        dat je niet alleen op zulke plaatsen hoeft te komen

Comment

euhm.. mevrouw was zeker goed te been EN het was al lang groen, want die auto die stopte voor haar kon niet meer aanzetten, omdat het intussen rood geworden was.

Ze stak waarschijnlijk gewoon over, omdat er toch geen auto passeerde.. tot wij kwamen

Gelukkig staat daar een flitspaal, waardoor ik maar 50 reed. Een mens zou al vlug een beetje gas bijgeven om door het groen te geraken.

Comment

Working...
                                          X