Oorspronkelijk geplaatst door janvkn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHet gaat hier niet over al dan niet geflitst worden... Het gaat hier over als een agent je betrapt, of als je in een aanrijding betrokken raakt...
En die agent die je betrapt, zal ook wel merken dat er een ziekenwagen passert, vermoed ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEr staat ook niet dat je volle petrol het kruispunt moet overvliegen eh...
En die agent die je betrapt, zal ook wel merken dat er een ziekenwagen passert, vermoed ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenSpillies, ga van DenDuvel z'n account af aub.
En wat ontbreekt er, buiten een 'e' in passert?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHet is niet aan de persoon in kwestie om te beslissen of hij wel of niet in aanmerkiing komt. Dat hangt van de controlerende arts af en hoeveel punten men heeft na onderzoek.
Comment
-
Het komt voor dat we een kantschrift krijgen van het Parket waarbij iemand geflitst werd door het rood en aanbracht dat dit tengevolge het doorlaten van een prioritair politievoertuig was.
De pdk vraagt dan aan ons bijkomende uitleg en om het verhaal van de overtreder al dan niet te bevestigen.
Indien wij trouwens het bevel geven, hetzij met de arm, hetzij mondeling, dan moet hij het rode licht negeren en heeft hij geen keus meer.
Comment
-
Ik erger me stilaan rot aan die dynamische borden op de E313 (ja, ze hebben er nu rond Gent ook) die niet afgestemd zijn op elkaar.
Vandaag: 110, 70, 100, 50, 110, 70
En dat allemaal op een paar km.
En ALS ze dan eens een herhaling van het vorige zijn, springen ze dan nog net voor uw neus op een andere waarde ....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHet gaat hier niet over al dan niet geflitst worden... Het gaat hier over als een agent je betrapt, of als je in een aanrijding betrokken raakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk heb het eens nagevraagd en mijn broer werd gecontroleerd door een dergelijke arts. Hij kwam hiervoor dan ook in aanmerking, maar zoals reeds gezegd zijn er genoeg mensen die dit een pak feller nodig hebben dan mijn broer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls men in aanmerking komt voor zoiets dan krijgt men automatisch de nodige documenten thuisgestuurd die ingevuld en vergezeld van een pasfoto moeten teruggestuurd worden waarna de kaart enkele tijd (maanden) later thuisgestuurd word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenZolang je niet sneller dan 30km/h door het rood bolt, zal je niet geflitst worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWij hebben die documenten gehad, maar nooit teruggestuurd. Ik denk niet dat er echt sprake is van "moeten".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenBen ik alleen om dit te ondervinden of is de ganse site naar het engels overgeswitched ???
Doordat de forummers de laatste tijd hun auto's allemaal over de plas gaan halen vonden de moderators het beter zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenBen ik alleen om dit te ondervinden of is de ganse site naar het engels overgeswitched ???
Comment
-
vandaag precies een troep zondagrijders op de baan
één keer reed er iemand uit zijn parkeerplaats zonder te kijken. t'scheelde maar een paar cm!
één keer reed er iemand van de parking van de Aldi het straat op zonder kijken, stond net op tijd stil en die mens heeft nooit iets gemerkt.
één keer reed er iemand door het rood terwijl ik het kruispunt overstak.
WTF?! ik kom vandaag niet meer buiten hoor
Comment
-
Vandaag eens geen ergernissen, iedereen reed mooi vlot door,wist dat als iemand stilstaat op de baan om af te slaan je daar voorbij mag , iedereen hield rechts...
Alleen één tijdens het oprijden van de snelweg een klojo met mobilehome die niet van rijvak wou veranderen toen ik moest invoegen, maar dat weegt niet op tegen al die andere goede chaufeurs ik vandaag gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVandaag eens geen ergernissen, iedereen reed mooi vlot door,wist dat als iemand stilstaat op de baan om af te slaan je daar voorbij mag , iedereen hield rechts...
Alleen één tijdens het oprijden van de snelweg een klojo met mobilehome die niet van rijvak wou veranderen toen ik moest invoegen, maar dat weegt niet op tegen al die andere goede chaufeurs ik vandaag gezien heb.
30km/h op een 70 weg waar iedereen 90 rijd door een bordeaux c3 met een bomma van 90, voor een lekkere -+ 3 km. Nog nooit zo'n file geweten op die baan Overal traagrijders (voor mij is dat 40 in de 50, 60 in de 70), plotse remmers zonder aanleiding, dan een jeep die z'n lichten als fares had afgesteld. OO zo geërgerd heb ik me in tijden niet
Comment
Comment