Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die fietser is in fout !

Comment

• Een of andere trut met een Citroën C3 die op de E19 tegen 100 per uur steevast links bleef rijden, terwijl het helemaal niet druk was en ze perfect rechts kon rijden. Een hele troep auto's erachter, flashen en plakken hielp niet, uiteindelijk met een hele troep auto's langs rechts moeten voorbij gaan en ze bleef maar links hangen, daar kan ik nu echt niet bij se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten

Alleen één tijdens het oprijden van de snelweg een klojo met mobilehome die niet van rijvak wou veranderen toen ik moest invoegen
        Het zou hoffelijk geweest zijn moest hij hebben uitgeweken, indien de mogelijkheid zich ertoe verleent (geen verkeer links) doe ik het ook altijd. Maar het is helemaal niet verplicht.
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Een of andere trut met een Citroën C3 die op de E19 tegen 100 per uur steevast links bleef rijden, terwijl het helemaal niet druk was en ze perfect rechts kon rijden. Een hele troep auto's erachter, flashen en plakken hielp niet, uiteindelijk met een hele troep auto's langs rechts moeten voorbij gaan en ze bleef maar links hangen, daar kan ik nu echt niet bij se
          Een zwarte Citroën?

Comment

• Een klotetrage Fiesta die de oprit ternat richting Brussel aan 40 deed . Toen hij de autostrade opkwam reed hij 70 fzo.
            Tussen Ninove en oudenaarde via geraardsbergen bijna op een hond geknald aan 140. Fuck was dat efkes verskieten.

Comment

• jij gaat van Ninove naar Oudenaarde via Geraardsbergen?

Dat doe je toch via Brakel? Tussen Brakel en Oudenaarde heb je bovendien superleuke bochten!

Duizenden keren dat traject gedaan in m'n jeugd, aanvankelijk achteraan de auto, later zelf

140 dan nog ... je mag overal maar 70 of 't scheelt niet veel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                Jij toch ook? Of bedoel je 'overgeschakeld' ?
                Gelieve me te verontschuldigen (waar gewoon "sorry" veel rapper zou getypt geweest zijn) maar ik kon niet op het nederlandse woord overgeschakeld komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

jij gaat van Ninove naar Oudenaarde via Geraardsbergen?

Dat doe je toch via Brakel? Tussen Brakel en Oudenaarde heb je bovendien superleuke bochten!

Duizenden keren dat traject gedaan in m'n jeugd, aanvankelijk achteraan de auto, later zelf

140 dan nog ... je mag overal maar 70 of 't scheelt niet veel.
                  Fuck foutje!!! Brakel ja

edit: valt mee hoor. Sommige stukken heb je echt lange rechte stukken. De 24 bochten neem ik ook aan een mooie verantwoorde snelheid. Ik doet dat gewoon graag zo'n bochtjes nemen. Al heb ik me vrijdag zwaar misrekent in ene. Alle bochten ken uk, maar die lukt me nog niet.
                  Wanneer ik bijna in Oudenaarde ben sla ik rechts in op een 180° bochten met kasseitjes. Neem ik altijd met de handrem als het nat ligt. Vind ik gewoon leuk om te doen.
                  Niet overdrijven nu: ik ga er ook niet los over gelijk een kip zonder kop hé.
                  Last edited by ; 22/11/2009, 21:59.

Comment

• naar Mater op, dan.

Al van in de jaren 70 deed ik die weg en toen was het nog leuk; m'n vader stak zo goed als iedereen voorbij, je mocht overal 90, geen kat op de baan op zondag.
                    Nu kan je daar bijna nergens meer voorbij wegens tegenliggers, mag je nergens nog 90 (behalve in Zegelsem of wat).

Langs den anderer kant, toen ik in m'n jeugd meehielp met depannages, was dat in de streek van Oudenaarde, en we hebben er toch veel uit de grachten gehaald hoor, op de weg Brakel-Oudenaarde. Ik ken daar de bermen beter dan de asfalt

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zaterdagavond een stomme trut in een Twingo tegengekomen.

Even de situatie schetsen:

Een lange rechte baan waar je 70 mag, links een klein baantje dat daarop uitkomt met een Renault Twingo aan het wachten. Als tegenligger iemand die gestopt is om zijn oprit op te rijden links van hem (dus over mijn rijvak). Ik rijd 72 op CC, de tegenligger wacht op mij tot ik gepasseerd ben (achter mij reed er niemand, dus dan had ie tijd genoeg). Plots beslist de trut in die Twingo om toch tot actie over te gaan en uit dat baantje uit te komen voor mijn neus. Ik moet al vrij goed remmen omdat madam haar gas niet echt weet staan, maar dan komt het leukste. Plots gooit die heel haar boel toe om de tegenligger op zijn oprit te laten rijden. Verdorie zeg, heb ik daar plots nog stevig moeten remmen. Ik denk niet dat ik op meer dan een halve meter van haar achterbumper ben terechtgekomen. En het lag heel nat, voor hetzelfde geld zat ik er dus los op. Toen ik haar kenbaar maakte dat ze zeker niet goed snik was, begon ze wat te gebaren en stak ze uiteindelijk haar tong uit Ik laat ze doen, was voor de rest goed gezind en we rijden dus gewoon verder. Een kilometer verder zijn er lichten, en ondanks dat ze meer dan tijd genoeg had om te stoppen toen het oranje werd is ze beginnen versnellen en uiteindelijk was het al 2 seconden rood toen ze er los door reed. Volgens mij had ze schrik dat ik ging uitstappen ofzo Ergens hoopte ik dat ze ergens opreed, maar dat zou er toch lichtjes over geweest zijn

Comment

• jullie make nogal raare dinges mee moek zegge

stopt dan en zegt tege die persoon <wa is u propleem gast ahahahhahah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                          jullie make nogal raare dinges mee moek zegge

Ik spreek niet zoals Boemel.

Comment

eerst de andere klemrijden?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                naar Mater op, dan.

Al van in de jaren 70 deed ik die weg en toen was het nog leuk; m'n vader stak zo goed als iedereen voorbij, je mocht overal 90, geen kat op de baan op zondag.
                                Nu kan je daar bijna nergens meer voorbij wegens tegenliggers, mag je nergens nog 90 (behalve in Zegelsem of wat).

Langs den anderer kant, toen ik in m'n jeugd meehielp met depannages, was dat in de streek van Oudenaarde, en we hebben er toch veel uit de grachten gehaald hoor, op de weg Brakel-Oudenaarde. Ik ken daar de bermen beter dan de asfalt
                                Tgoh er staat een bord naar Volkegem...
                                Er zijn daar idd veel tricky bochten. De meeste gaan aan 70-80 zonder probs. Sneller moet je al goed aansnijden, maar dan weet je niet of je tegenliggers hebt.

Comment

• ow ja, naar Volkegem: super baantje
                                  is al voorbij Mater. Mooie streek.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door icm Bekijk Berichten

strijk!!!!!

Comment

• of ge doet aan bumper kleve en ze rijde u klem en zegge Menheer u mag u aan de kant zette en boorddocumente en rijbewijs aub.

Comment

't was gene gast maar a mokken, wat moet hij dan zeggen ??

Comment

• t*tten bloot ?

Comment

Working...
                                          X