Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMaffiose familie
Achterlijk is misschien toch een betere omschrijving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMaffiose familie
Ik zuo ze één foor één in brant steken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWat is dat met al die Mini's en S-maxen, 9/10 rijdt met mistlichten aan,
is dat soms iets aan met die wagens, of ligt het enkel aan de chauffeurs?
Mijn auto heeft niet eens voorste mistlichten, wel grappig dat een agent me dan een boete maakt voor het "onnodig opzetten van de voorste mistlichten"1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Durf me al eens ergeren aan van die jonge gastjes in hun opgefokte wagentje aan het rode licht die klaarstaan om te racen als ik naast hen sta... met mijn gelede bus van 300PK (maar zodanig 'bewerkt' dat ge het zou kunnen vergelijken als een autoke met 50pk , soit)
Uiteraard zijn zij als het groen wordt als eerste weg (meestal toch, tenzij ze pech hebben dat ik toch een vinnig busje bijheb, haha!) en dan zijn ze fier als ne gieter he dat ze "gewonnen" hebben van de arme bus... Tsss!
Comment
-
Die trut in een blauwe Ford Focus die alle concept van reactie- en remafstand niet kent... Hoe kort ze op m'n achterbanden zat weet ik niet, maar toen ik naar rechts ging ging ze achter mijn ex-voorligger hangen op minder dan twee meter. Aan 120 km/u.
Dan ben je dus nergens veilig... Ervoren kan ze je van je fiets maaien, erachter moet jij rekening houden met uitwijkmanoevers en dramatische remacties als het mis gaat...
Even verder ben ik 'r gelukkig in het verkeer kwijt gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenMensen die voorang nemen waar ze er geen hebben en voor je voeten springen, en als je dan ff flikkert met je lichten gaan ze op hun rem staan.
Hoe zielig kan je zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenMensen die voorang nemen waar ze er geen hebben en voor je voeten springen, en als je dan ff flikkert met je lichten gaan ze op hun rem staan.
Hoe zielig kan je zijn...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenGisteren een fietser vol in mijn zij gehad.
Ik was te voet.
De fietser is neer gegaan, maar had gelukkig op het eerste zicht niets ernstig. Ik nu wat bloeduitstortingen en gisteren wat hoofdpijn. Stond na de klap plots 2 meter verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWie was in fout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwill, da problem is dat je daar geen boete voor krijgt
En verder waarom dan nog pinkers monteren op de wagens? Zou toch niet meer nodig zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIk denk dat ze meer in kassa zouden krijgen moesten ze daar op controleren. Ze zouden de snelheidscontroles wat kunnen terugschroeven dan. Als men ziet dat op gelijk welke rotonde, zo'n (denk ik) 70 à 80 % van de chauffards hun pinker niet opzetten, zou een paar weekjes degelijke controle op die plaatsen de kassa aardig laten aantikken. Dan nog enkele "tussen de soep en de patatten" controles op het naleven van de voorrangsregels en het spel zou compleet zijn. De begroting zou op minder dan geen tijd in evenwicht zitten. (Op voorwaarde dat al dat geld naar de schatkist zou gesluisd worden natuurlijk).
En verder waarom dan nog pinkers monteren op de wagens? Zou toch niet meer nodig zijn ?
in mijn ogen hangt het allemaal af van het ronde punt. ik weet zo in keerbergen ook een rond punt zijn waar ik mijn pinker amper gebruik. het woorr punt is daar zeer letterlijk opgepakt.
Comment
Comment