Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    in mijn ogen hangt het allemaal af van het ronde punt. ik weet zo in keerbergen ook een rond punt zijn waar ik mijn pinker amper gebruik. het woorr punt is daar zeer letterlijk opgepakt.
    de stelling "ja, maar in mijn ogen...." telt hier niet en dat is net het probleem!

"ja maar ik moet er direct af dus tegen dat ik erop ben ben ik er al af dus moet ik dan echt pinken?"
    "ja maar ik moet feitelijk rechtdoor dus vind ik ni da ik moet pinken"
    "ja maar ik vind dat dit eigenlijk geen rond punt is"
    ...

niet pinken = verschrikkelijk asociaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      maar dat zijn 'pestboetes'
      zogezegd
      inderdaad, zogezegd. Jij weet beter, alleen de mensen zonder verkeersinzicht zouden dat hier dan komen verkondigen...

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dat is nu iets waar ik mij echt niet aan erger.. 'Pinken op een rotonde'

Als ze dan al pinken, vertrouw ik het toch nooit 100% en wacht ik toch af wat ze doen.

Mag ik dan vragen waarom het jullie zo ergert ?

Comment

• knipperlicht gebruiken = daar baseer je jou op = vlotter vertrekken = betere doorstroming

Als je dat niet snapt, heb je echt te veel tijd als je op baan bent.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            knipperlicht gebruiken = daar baseer je jou op = vlotter vertrekken = betere doorstroming

Als je dat niet snapt, heb je echt te veel tijd als je op baan bent.

Toch niet, maar ik vertrouw bijna nooit op een pinker. Er zijn teveel mensen die hem vergeten uit te doen en gewoon rechtdoor rijden. Dan ben je ook maar de pineut. Ik wacht dus liever 5 seconden langer

Comment

• Jij bent heeeeel voorzichtig, tof. Maar ik zou me opjagen in jou als jij voor mij staat op een kruispunt

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• grootste ergernis van vandaag is toch wel dat mijn vriendin samen is met een petrol head en.....ze niet met een auto kan rijden moet u eens voorstellen hoe hard ge u kunt ergeren als zij eens rijdt en ze heeft een half uur nodig om te parkeren enz
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Mensen die niet kunnen ritsen.

Comment

• lol, vorige week, m'n baas en ik moesten naar dezelfde werfvergadering. We reden apart omdat we van thuis vertrokken waren. Helemaal toevallig, maar afrit Geel staat hij achter mij. Om in te voegen (komende van richting Antwerpen en rijdend richting Geel) moesten we de invoegstrook nemen en in de file geraken. Voor mij enen die onmiddellijk probeert in te voegen, en daarvoor ook enen.
                    M'n baas met z'n A5 3.0 roetstoof achter mij in gedachten dacht ik van we gaan 't ne keer een setje vooruithelpen, en wanneer ik moest invoegen, rijd ik helemaal door tot 't einde, dacht dat hij wel ging volgen vollen tuut. Nee hoor, stond daar te wachten
                    Gevolg: 10 auto's verschil.

Wie was er eigenlijk niet goed bezig in deze situatie?
                    Ik ben van mening dat je beter zij aan zij kan ritsen dan haaks, en zij aan zij de volledige strook te gebruiken.
                    Maar was blijkbaar een van de weinigen...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Afgelopen week me zwaar geërgerd aan idioten die te laat zijn opgestaan en dan hopen die tijd in te halen op de baan en mij verschillende keren de weg afsnijden. Al laat ik mijn ongenoegen wel merken

En veel kloefkappers die te snel rijden maar dan i.p.v. naar gewoon 70 af te remmen aan de lichten bijna stapvoets het kruispunt voorbijrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                        Dat is nu iets waar ik mij echt niet aan erger.. 'Pinken op een rotonde'

Als ze dan al pinken, vertrouw ik het toch nooit 100% en wacht ik toch af wat ze doen.

Mag ik dan vragen waarom het jullie zo ergert ?
                        Ik vertrouw daar ook niet op zunne.
                        Ik kijk naar de wielen van de auto, daaraan zie je heel duidelijk of ze de rotonde gaan verlaten en of ze d'r op blijven verder rijden.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ik kijk naar de wielen van de auto, daaraan zie je heel duidelijk of ze de rotonde gaan verlaten en of ze d'r op blijven verder rijden.
                          en als't donker is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                            en als't donker is?
                            Dan zie ik met de aanwezige verlichting nog altijd de wielen van de auto's.
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Voorrang van links is tegenwoordig ook 'in'
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

't was weer te peizen...
                                Voor de kilometers dat jij maar doet, waarvan de helft waarschijnlijk in de bus, versta ik dat.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  't was weer te peizen...
                                  Voor de kilometers dat jij maar doet, waarvan de helft waarschijnlijk in de bus, versta ik dat.
                                  bus? ik rij nooit met de bus. Wel soms met den trein, maar das zelden.

En trouwens, wat hebben het aantal kilomters dat je rijd daar mee te maken?
                                  Met de Saxo kom ik gemiddeld ongeveer aan 5000 km per jaar, maar als ik de kilomters die ik met andere auto's doe meetel, dan kom ik toch wel aan een 15000 tot 20000 km per jaar.

Comment

Dan zie ik met de aanwezige verlichting nog altijd de wielen van de auto's.
                                    alez man, da ziet ge toch amper of totaal niet, en moest ge het al kunnen zien is die wagen al van de rotonde af, en dan had ge evengoed naar zijne voorbumper, linkerspiegel of antenne kunnen zien, dat had even nuttig geweest

Comment

• Ik vertrouw ook niet zomaar op richtingsaanwijzers hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                        alez man, da ziet ge toch amper of totaal niet, en moest ge het al kunnen zien is die wagen al van de rotonde af, en dan had ge evengoed naar zijne voorbumper, linkerspiegel of antenne kunnen zien, dat had even nuttig geweest
                                        Ik heb daar thans nog nooit problemen mee gehad
                                        Misschien hebde een brilleke nodig??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
                                          Toen ik puber was had mijn moeder altijd auto's gehad die ze kocht wanneer ze al ver op het einde van hun leven waren. Allemaal kleine bakskes die er niet uitzagen.
                                          Tot ze een vriend kreeg die zelf geen rijbewijs had maar wel graag in een chique auto wou gevoerd worden. Dus zij vanaf dan aan het stuur van een dikke BMW.
                                          Mens ! ... wat een verrassing !!! ... alle auto's gingen van toen af aan allemaal aan de kant wanneer we eraan kwamen.
                                          Herkenbaarheid ... en nog beter is : altijd met uw gewone lichten aanrijden (niet mistlichten)

Comment

Working...
                                          X