Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Mensen die niet kunnen ritsen.
    Doe dat nu ook ... helemaal tot het einde doorrijden, met gelijke snelheid ... werkt idd. veel beter

Hollanders kunnen ons nog dingen leren, maar niet zoveel ook ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      lol, vorige week, m'n baas en ik moesten naar dezelfde werfvergadering. We reden apart omdat we van thuis vertrokken waren. Helemaal toevallig, maar afrit Geel staat hij achter mij. Om in te voegen (komende van richting Antwerpen en rijdend richting Geel) moesten we de invoegstrook nemen en in de file geraken. Voor mij enen die onmiddellijk probeert in te voegen, en daarvoor ook enen.
      M'n baas met z'n A5 3.0 roetstoof achter mij in gedachten dacht ik van we gaan 't ne keer een setje vooruithelpen, en wanneer ik moest invoegen, rijd ik helemaal door tot 't einde, dacht dat hij wel ging volgen vollen tuut. Nee hoor, stond daar te wachten
      Gevolg: 10 auto's verschil.

Wie was er eigenlijk niet goed bezig in deze situatie?
      Ik ben van mening dat je beter zij aan zij kan ritsen dan haaks, en zij aan zij de volledige strook te gebruiken.
      Maar was blijkbaar een van de weinigen...

Ja, herkenbare situatie. Als je dan als enigste doorrijdt naar het einde van de invoegstrook is het net alsof je iedereen inhaalt (lees: valspeelt ).

Ik ken er zelf die zodanig vroeg invoegen dat ze nog over een volle witte lijn rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
        Dat is nu iets waar ik mij echt niet aan erger.. 'Pinken op een rotonde'

Als ze dan al pinken, vertrouw ik het toch nooit 100% en wacht ik toch af wat ze doen.

Mag ik dan vragen waarom het jullie zo ergert ?
        Als voor u het pinken niet meer hoeft bij richtingsverandering dan zal de rest van de wegcode ook wel van ondergeschikt belang zijn voor u zeker ?? Als dat niet zo is dan heb je wel een probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Als voor u het pinken niet meer hoeft bij richtingsverandering dan zal de rest van de wegcode ook wel van ondergeschikt belang zijn voor u zeker ?? Als dat niet zo is dan heb je wel een probleem.
          Het gaat hier enkel over pinken op een rotonde... Dus waarom zou ik de rest van de wegcode aan mijn laars lappen ???

Just remember Will : 120 is 120 hé

Comment

Het gaat hier enkel over pinken op een rotonde... Dus waarom zou ik de rest van de wegcode aan mijn laars lappen ???

Just remember Will : 120 is 120 hé
            Het gaat hier niet over het "pinken op een rotonde" maar wel over een richtingsverandering, gelijkstaand aan bv. een zijstraat indraaien of van rijvak veranderen op een snelweg of weg met meerdere rijvakken, als het op een rotonde niet hoeft dan ook niet in alle andere gevallen. Daarom dus mijn vraag waarom niet direct de pinkers op de wagens afschaffen ?

Comment

Het gaat hier niet ovr het "pinken op een rotonde" maar wel over een richtingsverandering, gelijkstaand aan bv. een zijstraat indraaien of van rijvak veranderen op een snelweg of weg met meerdere rijvakken, als het op een rotonde niet hoeft dan ook niet in alle andere gevallen. Daarom dus mijn vraag waarom niet direct de pinkers op de wagens afschaffen ?

Je zou beter eens beter mijn posts lezen ipv zoveel te leuteren.

Waarom zou ik het niet nodig vinden om mijn pinkers te gebruiken bij een richtingsverandering ? Ik heb hier nog niets over gezegd! Enkel over het gebruik van pinkers op rotondes.

Comment

• Rotonde verlaten is een richtingsverandering...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Rotonde verlaten is een richtingsverandering...
                  "ja, maar ik vind dat... "

Comment

Je zou beter eens beter mijn posts lezen ipv zoveel te leuteren.

Waarom zou ik het niet nodig vinden om mijn pinkers te gebruiken bij een richtingsverandering ? Ik heb hier nog niets over gezegd! Enkel over het gebruik van pinkers op rotondes.
                    Juist. (Waar zitten de kaars en de bril ??)

Comment

• Als de uil niet zien will.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Als de uil niet zien will.
                        Geniale woordspeling.....

Comment

Juist. (Waar zitten de kaars en de bril ??)

Ik snap nog altijd niet waarom je plots die vraag stelt, maar soit

edit: misschien moet je het maar even verduidelijken via PM
                          Last edited by Dimitri; 30/11/2009, 21:50.

Comment

Ik snap nog altijd niet waarom je plots die vraag stelt, maar soit

edit: misschien moet je het maar even verduidelijken via PM
                            Neen, laat maar, is totaal niet van belang.

Comment

• Links plakken wordt nu klaarblijkelijk ook al geleerd in de rijschool.
                              Zo gaat het wel gaan, ja.

Comment

• Vanmorgen een jonge gast links aan het plakken op de E34 T'hout-A'pen (denk dat het een lupo was). Paar keer geflikkerd met de lichten, geen gevolg. Dan maar langs recht er voorbij. Begon mijnheer doodleuk in mijn gat te plakken, te flitsen met de lichten, zijn pinkers te gebruiken en van links naar rechts te zwalpen. Hij heeft geprobeerd mij te volgen. Ik ben gewoon rustig doorgereden. Hij verdween stilletjes in de verte

Comment

• Gisteren toen ik terug kwam van school met de fiets .
                                  Ik wil oversteken en zie in de verte een ligierke dat en heel opstopping heeft veroorzaakt afkomen maar die is zeker een dikke 50m van mij af ,ik steek over zonder problemen en ineens rijdt die ligier langs mij.In die ligier een dikke,lelijke,afschuwelijke vrouw met snor en waarsschijnlijk een kleine man want veel plaats was er niemeer in het ligierke.Die vrouw steekt haar 2 middelvingers op en doet een gebaar of ik zot ben waarom weet ik nie Ze zouden die kutligierkes echt moeten verbieden .
                                  Stel nu dat zo een ligier u omver rijdt dat heeft nogeens geen nummerplaat dus welke ligier is het dan geweest.
                                  Ik haat ze elke keer meer en meer
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• 50 meter aan 45 km/u is 4 seconden... Volgens mij niet veilig overgestoken...

Comment

• daarnet op de ringlaan in merksem waren er een paar van onze allochtone vrienden aan het semmelen rond een verkeerslicht.dat licht staat altijd op groen maar als er een voetganger op het knopje drukt is het onmiddelijk rood. en zij hadden het super idee gevonden om elke keer als het terug groen werd voor de auto's op het knopke te drukken.

daarna in de bredastraat was er een bus van de lijn een hele reeks auto's aan het inhalen om zo sneller in het voorsorteervak te komen. dat ge 1 of 2 of 3 auto's in haalt kan ik nog begrijpen, maar 200m aan een stuk en elke tegenligger moet maar op het voetpad gaan rijden - want de chauffeur dacht dat de baan van hem was - vind ik er toch wel een serieus pak over
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ik vertrouw daar ook niet op zunne.
                                        Ik kijk naar de wielen van de auto, daaraan zie je heel duidelijk of ze de rotonde gaan verlaten en of ze d'r op blijven verder rijden.
                                        ²²²²

Als jij erop rijdt en meneer/mevrouw laat zn pinker opstaan en rijdt rechtdoor tegen je, ga dan maar eens je gelijk halen.
                                        Ik wacht ook tot ze effectief afdraaien (en niet alleen aan rotondes, ook als ik uit een zijstraat kom. Het zal niet de eerst zijn die zijn pinker opzet om in te draaien in de zijstraat 100 meter NA degene waar ik sta)

Comment

• vandaag eens een 600-tal km gereden en me nergens aan geërgerd

wel opnieuw een paar stoten gezien

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X