Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
't Was lang geleden maar ik heb me vandaag nog eens geërgerd aan een inhalende vrachtwagen: van Zoersel tot Turnhout-West heeft die pipo links gehangen, bij regenweer nb. Erg frustrerend, als je er voordien al 2 uur over gedaan hebt om uit Brussel en voorbij Antwerpen te geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenwel opnieuw een paar stoten gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkerel zit natuurlijk wel dag en nacht in dat kutverkeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenonder-betaald meestal, maardat heeft er in feite nix mee te zien
Comment
-
Ben ik gisterenavond bijna thuis op de motor... Zie ik op een vierbaansweg met middenberm een auto op een kruispunt van links invoegen, waardoor voorranghebbend verkeer de remmen in moet. Geen richtingsaanwijzer. Ik zie 'm vervolgens van de linker rijstrook naar de rechter rijstrook manoevereren, zonder richtingsaanwijzer. Aan het volgende kruispunt moet hij rechtsaf, ik ook. Ik stop naast 'm en claxonneer want zo vrolijk voorrangsnegerend rijden is misschien nog leuk voor automobilisten, maar dodelijk voor motorrijders...
Raampje gaat open... Ik zie kans om uit te leggen wat ie mis doet, maar ik merk nóg wat inbreuken: "Gordel, GSM, richting niet aangeven, richting niet aangeven, voorrangsnegatie! Kerel, ik zie je 50 meter rijden en ik betrap je al op 5 overtredingen!". Enkel een paniekerig sorrysorry en snelsnel de gordel aandoen en GSM weggooien kwam eruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBen ik gisterenavond bijna thuis op de motor... Zie ik op een vierbaansweg met middenberm een auto op een kruispunt van links invoegen, waardoor voorranghebbend verkeer de remmen in moet. Geen richtingsaanwijzer. Ik zie 'm vervolgens van de linker rijstrook naar de rechter rijstrook manoevereren, zonder richtingsaanwijzer. Aan het volgende kruispunt moet hij rechtsaf, ik ook. Ik stop naast 'm en claxonneer want zo vrolijk voorrangsnegerend rijden is misschien nog leuk voor automobilisten, maar dodelijk voor motorrijders...
Raampje gaat open... Ik zie kans om uit te leggen wat ie mis doet, maar ik merk nóg wat inbreuken: "Gordel, GSM, richting niet aangeven, richting niet aangeven, voorrangsnegatie! Kerel, ik zie je 50 meter rijden en ik betrap je al op 5 overtredingen!". Enkel een paniekerig sorrysorry en snelsnel de gordel aandoen en GSM weggooien kwam eruit.
Was dat voor of na je op je smoel lag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk vertrouw daar ook niet op zunne.
Ik kijk naar de wielen van de auto, daaraan zie je heel duidelijk of ze de rotonde gaan verlaten en of ze d'r op blijven verder rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenbus? ik rij nooit met de bus. Wel soms met den trein, maar das zelden.
En trouwens, wat hebben het aantal kilomters dat je rijd daar mee te maken?
Met de Saxo kom ik gemiddeld ongeveer aan 5000 km per jaar, maar als ik de kilomters die ik met andere auto's doe meetel, dan kom ik toch wel aan een 15000 tot 20000 km per jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenen dat vind je zeker veel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenwat als ie al driftend aankomt?
Comment
-
Wat is dat met die vuile A3's? Op 't middenvak blijven hangen, wanneer je aan constante snelheid op 't derde voorbijrijdt, beginnen ze onbewust te versnellen, zie je ze denken "waarom gaat die nu niet voorbij", gevolgd door een acceleratie met bijhorende roetwolk. Om dan een paar km verder weer gekloot te worden door het gesukkel van die onregelmatige rijder.
Dat was gisteren.
Vanmorgen ook eentje op 't middenvak en gewoon dwaas onregelmatig rijden. Zonder al de rest te zien rondom hem.
IK rij hier en de rest kan stikken.
Vervolgens nog eentje die me niet wou laten invoegen na de oprit, terwijl hij vlot naar 't tweede kon. Toen ik hem voorbijreed, HING die te leunen tegen z'n linkerdeur met de telefoon in de hand. Afschuwelijk gewoon. Hij kon niks in z'n spiegels zien, en al de rest eigenlijk ook niet door z'n getelefoneer.... Hij wou achter me invoegen, maar had niet gezien dat ik nog een aanhanger trok, waardoor ie me bijna een tik gaf, ik kon hem wel vermoorden.
En hoeveel dat er bellen, 't is niet te doen. Terwijl een handsfree kitje of handsfree telefoon amper wat kost.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Als ge achter nen op de baan gepakeerde camion stil staat, moet ge niet plots het rijvak van de andere rijrichting opvliegen in de hoop dat die mensen gaan stoppen en u doorlaten.
Want ik doe dat namelijk nie, en daar na moet ge zeker nie vies zijn op mij dat ik blijf stilstaan tot ge achteruit rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAls ge achter nen op de baan gepakeerde camion stil staat, moet ge niet plots het rijvak van de andere rijrichting opvliegen in de hoop dat die mensen gaan stoppen en u doorlaten.
Want ik doe dat namelijk nie, en daar na moet ge zeker nie vies zijn op mij dat ik blijf stilstaan tot ge achteruit rijdt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Fok eh serieus ik denk dat die flikken in Brussel beter in een disco moeten gaan werken. Ik ben er nog geen ene tegengekomen die niét irritant met z'n sirene zit te spelen. Niet simpelweg de sirenetoon veranderen, maar serieus a la de kermis op de effectendoos rammen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenFok eh serieus ik denk dat die flikken in Brussel beter in een disco moeten gaan werken. Ik ben er nog geen ene tegengekomen die niét irritant met z'n sirene zit te spelen. Niet simpelweg de sirenetoon veranderen, maar serieus a la de kermis op de effectendoos rammen...
Comment
Comment