Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weet er iemand welke overheidsmedewerker met een zwarte Mercedes S-klasse (FZI-022) rondbolt, want ik vraag mij af welke dringende opdracht die telkenmale heeft om zijn blauwe lichten en sirene te verantwoorden. Je komt die meestal tegen op de E40 traject Haasrode - Brussel omstreeks 7.30 à 8 uur en uiteraard gaat in het fileverkeer dan plotseling zijn hightech geluids- en lichtinstallatie aan.

Comment

• Tiens, ik dacht dat die donkergrijs was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Tiens, ik dacht dat die donkergrijs was
        ah, jij kent hem dus

of je rijdt er zelf mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
          ah, jij kent hem dus

of je rijdt er zelf mee
          Die is donkergrijs en de lichtclaxons zijn mooi ingewerkt in de bestaande lichtblokken. Ik weet niet wie het is maar hij staat in ieder geval niet graag in de file
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ... En blauwe flitsertjes in de achterlichten

Ik heb 'm totnogtoe enkel gezien thv Haasrode. Nog niet tussen Bertem en Brussel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              ... En blauwe flitsertjes in de achterlichten

Ik heb 'm totnogtoe enkel gezien thv Haasrode. Nog niet tussen Bertem en Brussel.
              Ik heb hem tussen Bertem en Brussel al eens zijn lichten weten opzetten vlak naast mij toen we de file naderden.
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ben benieuwd... Ook op een ander forum gespot:

Ik weet van een excollega wiens pa bij staatsveiligheid werkt dat alleszinds z'n pa altijd doorheen files ging met de sirene en zwaailichten op, ook al moest ie gewoon om 9u op kantoor zijn. Veel misbruik van die dingen, maar als je bij de DIV een organentransport moet inschrijven doet men erg moeilijk want er is veel misbruik...

Comment

• allé donkergrijs dan, what's in a name

maar jullie kennen hem dus ook

Heb mailtje gestuurd naar ministerie van mobiliteit met de vraag welke dringende opdracht die altijd heeft, ben benieuwd.

Van de week zat hem ineens ter hoogte van Sterrebeek, heeft mij al gepasseerd ter hoogte van Heverlee, Bertem, altijd omstreeks zelfde tijdstip. Als ik mij niet vergis, komt hij er ook op in Haasrode of Boutersem.

Kom hem ook meestal tegen wanneer ikzelf te laat ben

Vanmorgen was het wel ne oude Peugeot 406 met zo'n losse lamp omstreeks 7.05 uur te Haasrode. Zal gedegradeerd zijn zekers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                    allé donkergrijs dan, what's in a name

maar jullie kennen hem dus ook

Heb mailtje gestuurd naar ministerie van mobiliteit met de vraag welke dringende opdracht die altijd heeft, ben benieuwd.

Van de week zat hem ineens ter hoogte van Sterrebeek, heeft mij al gepasseerd ter hoogte van Heverlee, Bertem, altijd omstreeks zelfde tijdstip. Als ik mij niet vergis, komt hij er ook op in Haasrode of Boutersem.

Kom hem ook meestal tegen wanneer ikzelf te laat ben

Vanmorgen was het wel ne oude Peugeot 406 met zo'n losse lamp omstreeks 7.05 uur te Haasrode. Zal gedegradeerd zijn zekers

Die 406 is een V6, dat is van een of andere afdeling van de wegpolitie dacht ik. Verspreid over heel vlaanderen zijn er wel zo een paar te vinden.
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Die 406 is een V6, dat is van een of andere afdeling van de wegpolitie dacht ik. Verspreid over heel vlaanderen zijn er wel zo een paar te vinden.
                      voor een V6 ligt die kont toch hoog van de grond dan.

Zou dan eerder zoiets verwachten zoals in Taxi (1, 2 en 3)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        In Turnhout rijden ze er ook mee weet ik uit ervaring
                        AutoMinded.be

Comment

• En als ge dan nekeer revved spuwen ze en schoppen ze naar uwen auto...djeez zeg
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

En als ge dan nekeer revved spuwen ze en schoppen ze naar uwen auto...djeez zeg
                            foto's van voor uwe wijknazi langskwam???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

En als ge dan nekeer revved spuwen ze en schoppen ze naar uwen auto...djeez zeg
                              Stoppen, wat stenen bijeenrapen en er terug achter rijden.

...

Ma gij laat u wel serieus doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                foto's van voor uwe wijknazi langskwam???
                                foto's van gisteren :p

Ik kan niet zonder Captain Turbo, met het openbaar vervoer verlies ik 3 uur :/
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• perfecte snelheid op zulk'een baan

Comment

• Vanavond was het erg in Leuven

Ik kwam van de INBEV richting Leuven station. Er stond een pipo geparkeerd waar hij niet mocht staan, zodoende kon een harmonica-bus van de lijn zijn bocht niet nemen. Voor mij stond ook een bus dus ALLES stond vast. na 15 min. stilstaan ben ik over de stoep (ja, zot) die bus gepasseerd langs rechts om dan voor die bus terug naar links te gaan, terug over de stoep en dan weer naar rechts voor de busdepots.
                                    echt zotte boel, nog nooit gezien
                                    Busschauffeurs hadden politie gebeld omdat alles vaststond, heb gehoord van collega dat ze het allemaal moesten doen van politie omdat alles stropte tot aan de INBEV

Comment

• Fuck Schouppe zit in volt, de gore vieze smeerlap.

Comment

• ²²²²²²²²²²²²