Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    maar door te kruisen ken ik een hele hoop verkeerspunten die gewoonweg opstroppen.
    Oeja, daar heb je gelijk in... 'k vind dat één van de grootste missers in ons verkeer, mekaar (moeten) vastzetten op een kruispunt.
    De A12 in Aartselaar (aan de Mc DO) staat er ook voor gekend, echt gezellig. 't Geestige is wel, dan komt er soms een buitenlander op dat kruispunt, die de situatie uiteraard niet kent. Ze nemen het kruispunt volgens de logica om mekaar niet vast te zetten,... als de rest van 't verkeer dan ff volgt, zie je plots hoe efficiënt het kan functioneren daar. Ook al wel eens gezien dat mensen in paniek schieten, beginnen te toeteren, hevig sticulerend naar de Duitser/Pool/Roemeen, die het kruispunt "fout" neemt. Dus Timmie, ge weet wat er u te wachten staat daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Oeja, daar heb je gelijk in... 'k vind dat één van de grootste missers in ons verkeer, mekaar (moeten) vastzetten op een kruispunt.
      De A12 in Aartselaar (aan de Mc DO) staat er ook voor gekend, echt gezellig. 't Geestige is wel, dan komt er soms een buitenlander op dat kruispunt, die de situatie uiteraard niet kent. Ze nemen het kruispunt volgens de logica om mekaar niet vast te zetten,... als de rest van 't verkeer dan ff volgt, zie je plots hoe efficiënt het kan functioneren daar. Ook al wel eens gezien dat mensen in paniek schieten, beginnen te toeteren, hevig sticulerend naar de Duitser/Pool/Roemeen, die het kruispunt "fout" neemt. Dus Timmie, ge weet wat er u te wachten staat daar.
      ach, met een beetje geluk passeert vipdriver op da moment aan da kruispunt.
      en die steekt die mensen wel in brant voor mij.

Comment

gisteren alweer zoon wtf moment.

op een doodnormaal kruispunt met lichten moet ik links afslagen richting mechelen en een madam die tegenovergesteld van mij rijd moet ( voor haar ) ook links afslagen richting duffel.
        dus ik rij al een beetje vooruit ( niet veel ) maar ik wacht even voor af te draaien omdat soms 1 je weet nooit als mensen van de tegenovergestele richting ineens op dat punt ff voorsteken om dan rechtdoor te rijden.

anyway die madam IPV voor mij af te slagen,achter mij door te rijden om af te slagen.
        ik zit daar dus in dien auto van WTF is die nu aan het doen. ( ben dus amper voorbij mijn eigen ligt gereden. en sta daar dus stil.
        en die madam rijd achter mij door om dan dus linksaf te slagen in straat dat ze moet zijn.

met bijkomende schets ( ik ben bordeaux zij is blauw )

Beide wagens hebben zo wel een beter zich op tegemoetkomend verkeer ...

Comment

ach, met een beetje geluk passeert vipdriver op da moment aan da kruispunt.
          en die steekt die mensen wel in brant voor mij.
          in wa ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
            De grootste ergernissen 10 000km na men vorige post zijn nog steeds:
            - Linksrijders of middenvakrijders
            - Wielertoeristen, afknallen zou een legale oplossing moeten worden.
            - Chauffeurs die denken dat ze de wereld verbeteren door 35 te rijden waar 50 mag, 55 waar 70 mag enz, en dat in volle spits als je moet gaan werken.
            - Oudere mensen die nog steeds rijden vind ik super, maar als die dan ook nog eens grove fouten beginnen maken... Neem het hun dan af aub!
            Volkomen met je eens. Doe er ook nog de voetgangers en fietsers bij die steeds denken dat de verkeersregels niet voor hen zijn, zoals tussen twee zebrapaden in de baan oversteken of gewoon met zen allen door het rode licht wandelen. In Antwerpen (en elders ook wel denk ik) lopen er meer door het rode licht dan dat er zondags naar de kerk gaan.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
              in wa ?
              In brant.

Klopt helemaal in de context

Comment

• In brandt!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  In brandt!!!
                  sebiet een groot stuk taart in uw bakkes!

PEAC!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    sebiet een groot stuk taart in uw bakkes!

PEAC!

Pas maar op of ik zal hier eens wat PM's van jou plaatsen, weten ze hier tenminste ook wat voor een vuil stuk stront je bent!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                      Pas maar op of ik zal hier eens wat PM's van jou plaatsen, weten ze hier tenminste ook wat voor een vuil stuk stront je bent!
                      als je de quotes niet juist kan reproduceren kan ik hier maar 1 ding op antwoorden:

Comment

ben dus amper voorbij mijn eigen ligt gereden
                        Ouch!

Comment

• man man man, tga echt bergaf met mijn spelling.
                          dringend terug wa werk insteken.

Comment

• Toeristen die op een zondagavond terug keren van een dagje 'uit'.. Bijna geen enkele vrachtwagen op de baan, maar toch rijden ze allemaal op het tweede en derde vak

Keer terugschakelen en weg was ik Wegpiraat spelen, héhé. Eens gelezen dat ze helpen de files te verminderen, hierbij mijn bijdrage

Comment

• toeristen brengen vreemde deviezen in uw schuif

Comment

• ik vermoed dat Dimitri het heeft over belgische toeristen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

man man man, tga echt bergaf met mijn spelling.
                                  dringend terug wa werk insteken.
                                  Het is al iets dat je het zelf beseft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Ouch!
                                    I was just thinking that...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      ik vermoed dat Dimitri het heeft over belgische toeristen.
                                      van over het watere zijn de deviezen net zo vreemd als van bvb holland

Comment

• Toen ik van 't werk kwam bijna een ongeval
                                        Ik ging in m'n fout zijn, ook al was de ander fout bezig.
                                        Ik kom op een T, en moet naar links, kruispunt met voorrang van rechts. Ik kijk naar rechts, geen auto te zien, naar links, een camionette die geen voorrang gaf en ik rem licht om net niet in z'n flank te zitten, en geef weer gas bij om achter hem door te draaien. Op dat moment kijk ik nog verder naar links en zie een auto die indraait van waar ik kom. Op 't moment dat ik de camionette voorbij ben, zit een auto knal voor mij die van rechts naar links reed dus. Had ik nergens gezien, 't feit dat hij zonder lichten reed was de oorzaak.
                                        Ik reed vervolgens achter hem, een vuilgroene kangoo met oudepetennummerplaat, tegenliggers knipperden met lichten, ik faarde met m'n grootlichten, liet ze zelfs een eind continu schijnen (heel dat spel verlicht, binnen ook), en ge moet niet peizen dat die dat zag he. Ongelooflijk erg.
                                        Maar 'k heb geluk gehad. Meer chance dan een uurke later (stomkalftopic ).

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ben naar huis gereden met m'n zonnebril op, die felle kutachterlichten van de Chevrolet Kalos en Volvo V50 voor mij...

Comment

Working...
                                          X