Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Grootste irritatie: mensen die gaan tanken, en dan uitgebreid te tijd nemen om hun boodschappen te doen, maar wel hun wagen aan de pomp laten staan.
Vandaag : 4 pompen, 4 wagens, niemand aan het tanken. Bravo jongens ! Sommige mensen zouden echt eens een SMS moeten krijgen met het bericht dat er nog mensen op deze wereld zijn, behalve zichzelf.
Comment
-
topper van de dag: een madam die met haar 4 pinkers op 't middenste vak reed ... aan 90. Aan 't bellen.
Van niks bewust... noch van snelheid, noch van middenvak, noch van pinkers.
2j rijverbod moest ze krijgen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Deze morgen trut die van de E314 op de E40 naar Brussel rijdt. Op het tweede vak.
Waar dat de volle lijn stopt tussen het tweede en derde rijvak, gaat ze naar het derde vak. Rechts rijdt niemand. NIEMAND.
Ook irritant zijn de mensen die hun snelheid regelen door op de snelweg te remmen. Op het linkervak. Zonder iemand voor hen. Meerdere malen. Ook als de weg bergop gaat.
Als je niet je gaspedaal kan doseren, ga dan met de trein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenKunt ofwel ff stoppen ofwel voorbijsteken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenOok irritant zijn de mensen die hun snelheid regelen door op de snelweg te remmen. Op het linkervak. Zonder iemand voor hen. Meerdere malen. Ook als de weg bergop gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOeja, daar heb je gelijk in... 'k vind dat één van de grootste missers in ons verkeer, mekaar (moeten) vastzetten op een kruispunt.
En dan maar klagen dat er files zijn
De A12 in Aartselaar (aan de Mc DO) staat er ook voor gekend, echt gezellig. 't Geestige is wel, dan komt er soms een buitenlander op dat kruispunt, die de situatie uiteraard niet kent. Ze nemen het kruispunt volgens de logica om mekaar niet vast te zetten,... als de rest van 't verkeer dan ff volgt, zie je plots hoe efficiënt het kan functioneren daar. Ook al wel eens gezien dat mensen in paniek schieten, beginnen te toeteren, hevig sticulerend naar de Duitser/Pool/Roemeen, die het kruispunt "fout" neemt. Dus Timmie, ge weet wat er u te wachten staat daar.
Ik ben GEEN HOLLANDER zenne, maar daar zijn toch vele zaken waar ze hier nog heel veel van kunnen leren.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Hier kan ik enorm veel neerpennen, maar ik heb geleerd om me niet meer te ergeren...
Zondagavond kwam ik terug van stadschouwburg Antwerpen en reed ik 120 op cruise control. Hoeveel mensen dat er int midden blijven rijden. Volledig rechtse vak vrij. Het irritantste vond ik persoonlijk mensen die variabele snelhden reden... Ne keer 110 en dan es 140...
Vanochtend kwam ik de R8/A19 opgereden komende van de e403. Ik zie dat er een enorme File staat op het rechtse vak. Mij niet gelaten ik ga links en kan de file voorbij rijden. Dan staat er zo halfweg de file een Opel vectra volledig links die constant mee optrekt met de file en op de cm terug stopt naast zijn vriend de bestelwagen..
Ik kon ertussen, maar dan zat ik wel heel dicht tegen de vangrail. Uiteindelijk ging hij naar rechts, want er stond nogal een lange rij achter mij waarvan er een paar ongeduldig werden. Uiteindelijk heb ik mooi kunnen invoegen op het einde bij een persoon die me onmiddelijk tussenliet (handgebaar van hem en bedankt met vier pinkers). Dat zijn mensen die het systeem snappen .
Het is net alsof mensen bang zijn om op het linkse vak mooi te ritsen .Het zal iets geven als ze RITSEN verplichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenGrootste irritatie: mensen die gaan tanken, en dan uitgebreid te tijd nemen om hun boodschappen te doen, maar wel hun wagen aan de pomp laten staan.
Vandaag : 4 pompen, 4 wagens, niemand aan het tanken. Bravo jongens ! Sommige mensen zouden echt eens een SMS moeten krijgen met het bericht dat er nog mensen op deze wereld zijn, behalve zichzelf.
Ik vind da idd ook ergerlijk. Als ik ga tanken en ik betaal voor een keer cash ipv met de kaart zoals gewoonlijk, tank ik eerst, verzet ik de wagen en ga dan binnen om te betalen, geen enkele eigenaar die daarover geklaagd heeft.1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDeze morgen trut die van de E314 op de E40 naar Brussel rijdt. Op het tweede vak.
Waar dat de volle lijn stopt tussen het tweede en derde rijvak, gaat ze naar het derde vak. Rechts rijdt niemand. NIEMAND.
Ook irritant zijn de mensen die hun snelheid regelen door op de snelweg te remmen. Op het linkervak. Zonder iemand voor hen. Meerdere malen. Ook als de weg bergop gaat.
Als je niet je gaspedaal kan doseren, ga dan met de trein.
maar o zo ergerlijk, heb ze laten voorsprong nemen.
Anderzijds: op de E313 een vrachtwagen die voorbijstak voor mij, en nog een tweede erbij nam, en ik bleef mooi er achter, met afstand. Die gast stak zijn hand op toen ik hem voorbijkon; dankbaarheid voor verdraagzaamheid
Dat sterkt de mens in zijn gedrag he__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenGrootste irritatie: mensen die gaan tanken, en dan uitgebreid te tijd nemen om hun boodschappen te doen, maar wel hun wagen aan de pomp laten staan.
Vandaag : 4 pompen, 4 wagens, niemand aan het tanken. Bravo jongens ! Sommige mensen zouden echt eens een SMS moeten krijgen met het bericht dat er nog mensen op deze wereld zijn, behalve zichzelf.Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk BerichtenIk vind da idd ook ergerlijk. Als ik ga tanken en ik betaal voor een keer cash ipv met de kaart zoals gewoonlijk, tank ik eerst, verzet ik de wagen en ga dan binnen om te betalen, geen enkele eigenaar die daarover geklaagd heeft.
Ik verzet mijn auto dus ook nooit als ik binnen ga betalen; en dat is ook niet meer dan logisch; de tijd die het kost om van de kassa terug naar de auto te gaan en weg te rijden; is zeker niet groter dan de tijd die het kost om onmiddellijk na het tanken je auto te gaan verplaatsen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDe volgende kan pas tanken als de vorige rekening betaald werd.
Ik verzet mijn auto dus ook nooit als ik binnen ga betalen; en dat is ook niet meer dan logisch; de tijd die het kost om van de kassa terug naar de auto te gaan en weg te rijden; is zeker niet groter dan de tijd die het kost om onmiddellijk na het tanken je auto te gaan verplaatsen.
Je kan meerdere openstaande rekeningen per pomp hebben. Tenzij het een soort policy is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Ook irritant zijn de mensen die hun snelheid regelen door op de snelweg te remmen. Op het linkervak. Zonder iemand voor hen. Meerdere malen. Ook als de weg bergop gaat.
Zoals mensen die op het tweede vak naar een inhalende vrachtwagen rijden en moeten remmen omdat het derde vak nog niet vrij is om die vrachtwagen in te halen.
Als je moet remmen op de autosnelweg -behalve om bestuurders achter je expliciet te wijzen op je vertraging- dan heb je niet genoeg geanticipeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichtengeanticipeerd.
Comment
-
Ik begrijp zo bv niet hoe dat bestuurders van bestelwagens erin slagen om op het laatste de ankers uit te gooien voor een file of trager rijdende auto's... Ge zoudt zeggen dat ze met die hogere zit verder zouden kunnen zien, maar dat is natuurlijk gerekend buiten het acute gebrek aan hercencellen van de gemiddelde bestelwagenrijder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRechts rijdt niemand. NIEMAND.
Ook irritant zijn de mensen die hun snelheid regelen door op de snelweg te remmen. Op het linkervak. Zonder iemand voor hen. Meerdere malen. Ook als de weg bergop gaat.
.
Een constante is één van de facette van het "goed" rijden. Niet iedereen heeft natuurlijk de mogelijkheid om op cc te rijden, maar dan nog.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenKlopt niet.
Je kan meerdere openstaande rekeningen per pomp hebben. Tenzij het een soort policy is...
Ik heb nog nooit een pomp met meerdere tellers gezien ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDat is nochtans wettelijk verboden. De teller van een pomp moet blijven staan totdat de rekening betaald is; omdat bij een verschil tussen de kassa en de pomp, het saldo van de pomp telt.
Ik heb nog nooit een pomp met meerdere tellers gezien ...
Enfin, of het nu mag of niet zal me worst wezen, maar het kan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHerkenbaar.
Zoals mensen die op het tweede vak naar een inhalende vrachtwagen rijden en moeten remmen omdat het derde vak nog niet vrij is om die vrachtwagen in te halen.
Als je moet remmen op de autosnelweg -behalve om bestuurders achter je expliciet te wijzen op je vertraging- dan heb je niet genoeg geanticipeerd.
CRUISEN, dat is nog eens plezierig autorijden. Liefst op het rechtse rijvak tegen 124km/h.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment