Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Mensen die constant op CC rijden en iemand inhalen met een verschil van 2 km/u ofzo zijn ook erg ambetant ! Duw dan eventjes op je gas dat je er voorbij bent ipv iedereen op te houden.
    Als jij genoeg in je spiegels kijkt, zie je dat er iemand zeer traagjes afkomt. Dan zie je ook dat die zal voorbijsteken. Dan zie je ook dat die voorbijsteekt. Geef dan zelf gas als het jou ergert. Die gast met zijn CC moet maar gas geven als hem iets ergert. Die kan jouw gedachten niet lezen. Die doet alleen maar zeer normaal.
    En als je geen zin hebt om gas te geven, los dan gas.
    En als je geen zin hebt om gas te lossen, heb dan geduld.
    Maar draai de wereld niet op z'n kop en verfoei niet iemand die zo constant als mogelijk is, rijdt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      Als jij genoeg in je spiegels kijkt, zie je dat er iemand zeer traagjes afkomt. Dan zie je ook dat die zal voorbijsteken. Dan zie je ook dat die voorbijsteekt. Geef dan zelf gas als het jou ergert. Die gast met zijn CC moet maar gas geven als hem iets ergert. Die kan jouw gedachten niet lezen. Die doet alleen maar zeer normaal.
      En als je geen zin hebt om gas te geven, los dan gas.
      En als je geen zin hebt om gas te lossen, heb dan geduld.
      Maar draai de wereld niet op z'n kop en verfoei niet iemand die zo constant als mogelijk is, rijdt.

Meestal rijden die op CC niet achter mij en zie ik dus niet in mijn achterste spiegel
      Ze houden me op met hun inhaalmanoeuvres van 5 minuten

Comment

• Mensen met slecht afgestelde voorlichten in uw achteruitkijkspiegel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
          Meestal rijden die op CC niet achter mij en zie ik dus niet in mijn achterste spiegel
          Ze houden me op met hun inhaalmanoeuvres van 5 minuten
          geduld zal dan de enige oplossing zijn, en dan begrijp ik dat het een ergernis is, tenzij die kerel 120 of sneller rijdt.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Als ik op CC rij kunnen die mannen achter mij ook collectief mijne zak opblazen. Zeker als de aap op het vak rechts van me z'n snelheid niet constant kan houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Als ik op CC rij kunnen die mannen achter mij ook collectief mijne zak opblazen. Zeker als de aap op het vak rechts van me z'n snelheid niet constant kan houden.
              En/of het lege rechtse rijvak weigeren te gebruiken.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• vandaag genk-zaventem-genk-oostende gedaan en geen ergernis tegengekomen/ ofwel erger ik me de laatste tijden gewoon niet meer

Oh ja linksrijders uitgezonderd. Maar met mijn felle xenons gaan zij snel opzij
                Dus da's ook al geminderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  vandaag genk-zaventem-genk-oostende gedaan en geen ergernis tegengekomen/ ofwel erger ik me de laatste tijden gewoon niet meer

Oh ja linksrijders uitgezonderd. Maar met mijn felle xenons gaan zij snel opzij
                  Dus da's ook al geminderd.
                  Is uw zware voet ook al vemindert ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    En/of het lege rechtse rijvak weigeren te gebruiken.
                    Er zijn zó veel bestuurders die het rechtse vak als vrachtwagens-only territorium beschouwen. Als je er op gaat letten is het om gek van te worden!

Comment

• Tegenwoordig moet je al betalen om je banden op te pompen of af te laten
                      2 tankstations gedaan op mijn route en beide moest ik betalen.

Ik vind dat maar belachelijk

Comment

• Ha ja, 50 eurocent voor wat lucht. Het is zelfs niet eens hete lucht!

Comment

• De nieuwste trend is tegenwoordig "geen voorrang verlenen bij links afslaan". Vanmorgen had ik het weer voor: ik sla rechts af, de ring van Turnhout op (een 2x2 weg). Twee tegenliggers die links willen afslaan houden totaal geen rekening met mij, de eerste draait zelfs niet het linkse vak op maar kiest meteen het rechtse vak waardoor hij me de pas afsnijdt en ik fors de remmen in moet
                          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Als ik op CC rij kunnen die mannen achter mij ook collectief mijne zak opblazen. Zeker als de aap op het vak rechts van me z'n snelheid niet constant kan houden.
                            Dat denken die vrachtwagenchauffeurs op de E313 ook ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              Je moet daar trouwens eens op letten als je meerijdt met iemand: hoe vaak kijkt hij of zij in de spiegelS met grote S vanachter. Soms is 't beschamend, zeker op de autosnelweg. Sommigen snappen niet dat het een systeem van samenrijdende auto's is. Blijkbaar is het voor sommigen gewoon rechtdoor rijden.
                              Ik had vroeger een collega die zich ergerde aan motorrijders die filefilteren, "ge ziet die mannen dus ni afkomen en ineens zitten die daar naast u, das verschieten". Als je dan wat verder discussieert bijkt dat ook iemand te zijn die zijn spiegels enkel gebruikt het ogenblik dat hij een maneuver wil doen, en er voor de rest nooit in kijkt ....

Comment

• ha, juist, ook in de file kan je daaraan zien dat sommigen niet in hun spiegels kijken. Ik heb zo veel compassie wanneer ik dat zie. MEt motorrijder en met verdwaasde chauffeur.

Ik heb de laatste tijd al zeer veel op de E313 gezeten, op alle momenten van de dag, en ik vind dat het tegenwoordig redelijk goed meevalt. Vroeger was het erger vond ik (vooral de tijd dat er nog geen begrenzers waren).
                                En zoals gezegd, onlangs nog eentje de me bedankte voor m'n wachten achter hem, zalig
                                En ik ben dan ook fier dat ik zag dat dat hand de lucht in ging, ginder in de hoogte, rechts van me. Velen zien zelfs dat niet. Maar ik hou altijd de bewegingen van de chauffeur in de gaten....
                                En dan knipper ik ook eens met m'n pinkers, als dank voor zijn dank
                                en zo kan je blijven knipperen
                                Last edited by Bompa; 17/12/2009, 09:45.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Heb er mj niet in opgejaagd, maar de strooidiensten in O-Vl zijn toch ferm gebuisd vanmorgen.

In Oostende ligt er echt een ferm pak sneeuw (ik schat 12cm) maar de wegen zijn mooi vrij gemaakt + goed gestrooid = kon 130 rijden op linker vak !

Kom ik voorbij Beernem, haast meteen file en nog 1u20 nodig gehad om in Gent te raken, terwijl er amper 1 à 3 cm sneeuw lag. Vergeten te strooien zeker ??? Prutsers...

Comment

• Ben ik de enige die zich vanmorgen heeft geërgerd aan de onkunde en het gepruts van mensen in de sneeuw?

Heb zo goed als de hele tijd in het 2e rijvak gereden en moeten knipperen en toeteren naar mensen die in het midden van de baan reden.

Het toppunt was toch iemand die 20kmh reed en gigantisch veel plaats tussen hem en zijn voorganger liet en dan een afslag neemt en remt in de bocht. Zijn gezich toen hij onderstuurde, priceless.

Comment

• Als het gesneeuwd heeft rij ik toch ook voorzichtiger hoor. Niet tegen 20 km/h of in 't midden van de baand, gewoon trager en voorzichtiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Ben ik de enige die zich vanmorgen heeft geërgerd aan de onkunde en het gepruts van mensen in de sneeuw?

Heb zo goed als de hele tijd in het 2e rijvak gereden en moeten knipperen en toeteren naar mensen die in het midden van de baan reden.

Het toppunt was toch iemand die 20kmh reed en gigantisch veel plaats tussen hem en zijn voorganger liet en dan een afslag neemt en remt in de bocht. Zijn gezich toen hij onderstuurde, priceless.
                                        Blijven gaan met die mentaliteit kereltje

Ik rij toch ook liever iets te traag dan mijn kar ergens rond een paal of boom te plooien maarja...
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Ben ik de enige die zich vanmorgen heeft geërgerd aan de onkunde en het gepruts van mensen in de sneeuw?

Hier, een zeventienjarig lawijt. Als je ongeduldig bent, rij dan op het derde vak hé (ik doe dat ook)

Knipperen en toeteren, echt goe bezig

Comment

Working...
                                          X