Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Blijven gaan met die mentaliteit kereltje

Ik rij toch ook liever iets te traag dan mijn kar ergens rond een paal of boom te plooien maarja...
    Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Hier, een zeventienjarig lawijt. Als je ongeduldig bent, rij dan op het derde vak hé (ik doe dat ook)

Knipperen en toeteren, echt goe bezig

Comment

• ach, 't is zijnen eerste keer in de sneeuw

en al meteen de stoere man met veel ervaring willen zijn

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Ben ik de enige die zich vanmorgen heeft geërgerd aan de onkunde en het gepruts van mensen in de sneeuw?

Heb zo goed als de hele tijd in het 2e rijvak gereden en moeten knipperen en toeteren naar mensen die in het midden van de baan reden.

Het toppunt was toch iemand die 20kmh reed en gigantisch veel plaats tussen hem en zijn voorganger liet en dan een afslag neemt en remt in de bocht. Zijn gezich toen hij onderstuurde, priceless.
        De Lijnbussen van tegenwoordig liggen inderdaad nogal stabiel op de weg, en die chauffeurs kunnen best wel met die dingen overweg.

Comment

Ben ik de enige die zich vanmorgen heeft geërgerd aan de onkunde en het gepruts van mensen in de sneeuw?

Heb zo goed als de hele tijd in het 2e rijvak gereden en moeten knipperen en toeteren naar mensen die in het midden van de baan reden.

Het toppunt was toch iemand die 20kmh reed en gigantisch veel plaats tussen hem en zijn voorganger liet en dan een afslag neemt en remt in de bocht. Zijn gezich toen hij onderstuurde, priceless.
          17jaar en andere mensen meteen afmaken op hun rijgedrag, nice...

Comment

Proficiat voor je rijkunsten.

Deze morgen kon ik ook niet anders dan 20kmh rijden en veel plaats laten. Mijn SL met achtertractie heeft in deze weersomstandigheden totaal geen grip. Als ik rem vanaf 30kmh kan ik hem niet meer houden. Moet ik stoppen, kan ik niet meer normaal vertrekken, maar moet ik even schuiven om in beweging te komen.

Dus let een beetje op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Hier, een zeventienjarig lawijt. Als je ongeduldig bent, rij dan op het derde vak hé (ik doe dat ook)
              Ja, een derde rijvak, dat heb je overal in het gentse stadsverkeer eh.

Verder, ik knipper gewoon even als iemand niet op zijn rijvak rijdt.
              De 3 waarbij ik moest toeteren bleken erg verdiept in hun (niet handenvrij) telefoongesprek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                Proficiat voor je rijkunsten.

Deze morgen kon ik ook niet anders dan 20kmh rijden en veel plaats laten. Mijn SL met achtertractie heeft in deze weersomstandigheden totaal geen grip. Als ik rem vanaf 30kmh kan ik hem niet meer houden. Moet ik stoppen, kan ik niet meer normaal vertrekken, maar moet ik even schuiven om in beweging te komen.

Dus let een beetje op
                Ik zeg daar ook niks op, moest je goed lezen, dan zou je zien dat die desbetreffende persoon heel voorzichtig reed enzo. Omdan vervolgens in een bocht(afslag) te remmen en verwonderd te zijn dat je onderstuurt.(ik kon zien wanneer hij remde aan z'n remlichten)

Dat is toch onkunde of niet?

Comment

• Ik moet nu eerlijk gezegd ook toegeven dat ik mij deze morgen aan medechauffeurs heb geërgerd omdat ze te traag reden.
                  Deze morgen was er enkel wat poedersneeuw gevallen en ok, je moest wat opletten, maar kon nog zo goed als normaal rijden. Toch slagen bepaalde mensen er in om bij het zien van het eerste poedersneeuwvlokje in een panische angst te ontsteken en tegen 5km/h beginnen verder kruipen^^ No offence, maar blijf dan thuis.
                  Deze middag daarentegen hadden ze reden om tegen 5km/h te kruipen, godzijdank heb ik verleden week nieuwe voorbanden laten steken, sportieve zomerbanden, maar bon, ze deden het beter dan hun tot slick gereden voorgangers.

Verder erger ik me zoals de meesten aan (trage) linksrijders, het niet gebruiken van de richtingaanwijzers en een nieuwe rage: in het midden van de baan rijden en zelfs wanneer je er al 'pinkent' gaat half naast hangen zien ze je nog niet, waaruit ik dan weer afleid dat een achteruitkijk- of zijspiegel een onbekend attribuut aan hun auto is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                    Ik moet nu eerlijk gezegd ook toegeven dat ik mij deze morgen aan medechauffeurs heb geërgerd omdat ze te traag reden.
                    Deze morgen was er enkel wat poedersneeuw gevallen en ok, je moest wat opletten, maar kon nog zo goed als normaal rijden. Toch slagen bepaalde mensen er in om bij het zien van het eerste poedersneeuwvlokje in een panische angst te ontsteken en tegen 5km/h beginnen verder kruipen^^ No offence, maar blijf dan thuis.
                    Deze middag daarentegen hadden ze reden om tegen 5km/h te kruipen, godzijdank heb ik verleden week nieuwe voorbanden laten steken, sportieve zomerbanden, maar bon, ze deden het beter dan hun tot slick gereden voorgangers.

Verder erger ik me zoals de meesten aan (trage) linksrijders, het niet gebruiken van de richtingaanwijzers en een nieuwe rage: in het midden van de baan rijden en zelfs wanneer je er al 'pinkent' gaat half naast hangen zien ze je nog niet, waaruit ik dan weer afleid dat een achteruitkijk- of zijspiegel een onbekend attribuut aan hun auto is.
                    Dat doen ze niet express, ze kiezen hun rijvak zelf niet The snow does

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                      Ik moet nu eerlijk gezegd ook toegeven dat ik mij deze morgen aan medechauffeurs heb geërgerd omdat ze te traag reden.

Inderdaad zééééééér erg. Als je hen er dan nog op wijst door je 4 pinkers op te zetten bv en zelf uiterst rechts op het vrije vak te gaan rijden, blijven die doodleuk verder in het midden rijden en gebaren van cromme haas.

Vandaag toch ook iets gedaan dat ik anders NOOIT zou doen, bij het oprijden van de snelweg aan de Leugenberg in Ekeren stonden ze plots allemaal stil. Een camionette met remorc geraakt er de viaduct die in een S-vorm ligt richting Antwerpen/Breda niet op. Na 35 min. was ik het grondig beu.
                      Heb heel het zootje langs rechts voorbij gestoken. Het was echt even El Greco met de Quattro.....
                      Vandaag nog maar eens veel plezier aan de Quattro gehad. Zou nog moeilijk zonder kunnen.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Het volgende is in feite geen ergernis, maar een vaststelling, hoe nieuwer de nummerplaat en hoe ouder de auto, hoe meer de desbetreffende bestuurder zich een Finse rallyrijder waant.
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                          Het volgende is in feite geen ergernis, maar een vaststelling, hoe nieuwer de nummerplaat en hoe ouder de auto, hoe meer de desbetreffende bestuurder zich een Finse rallyrijder waant.
                          Haha, subtiele commentaar op de 'iets jongere' chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                            Het volgende is in feite geen ergernis, maar een vaststelling, hoe nieuwer de nummerplaat en hoe ouder de auto, hoe meer de desbetreffende bestuurder zich een Finse rallyrijder waant.
                            Een waarheid als een koe!

Me er vandaag behoorlijk aan geërgerd dat mensen zelfs in deze omstandigheden nog bumperkleven. Nu ben ik daar zelf soms ook wel een storend iemand in bij "normale" weersomstandigheden, maar nu haal je daar compleet niets uit. Die kunnen dan ook allemaal mijn rug op.

Comment

• snapte ik ook niet, gasten die zo kort op de voorligger blijven rijden. Zelfs korterbij dan wat ik zou doen bij droog weer

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Busje dat kwam kleven op de E40 schaatsbaan. Dan mij en mijn voorligger rechts ingehaald. Twee afritten verder had ie al heel wat minder lef, want ik haalde 'm weer in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  vandaag genk-zaventem-genk-oostende gedaan en geen ergernis tegengekomen/ ofwel erger ik me de laatste tijden gewoon niet meer

Oh ja linksrijders uitgezonderd. Maar met mijn felle xenons gaan zij snel opzij
                                  Dus da's ook al geminderd.

Stoer.

Comment

• het verkeer van vandaag

iedereen solidair en traag en ritsen en voorang geven
                                    meer van die sneeuwdagen, al blijkt martini racing daar ongevoelig voor te zijn

maar das ni erg, twas een diuke minderheid

Comment

• Was mij ook opgevallen ja, iedereen was echt hoffelijk in het verkeer

Comment

• ja he, echt.
                                        Ik reed met een aanhanger van Gent naar Torhout, en net ietske sneller dan de vrachtwagens (laat ons zeggen: 102 ). Zelfs die knipperden met hun lichten toen ik weer kon invoegen
                                        Uiteraard kregen ze het geijkte pinkerdankuwelletje.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          het verkeer van vandaag

iedereen solidair en traag en ritsen en voorang geven
                                          meer van die sneeuwdagen, al blijkt martini racing daar ongevoelig voor te zijn

maar das ni erg, twas een diuke minderheid
                                          Toch liever iets minder hoffelijk en op tijd thuis ... gisteren 6u gereden van Brussel naar Turnhout
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X