Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en nog steeds niet gestrooid in ons straat en de aanpalende straten. dank u gemeente
ma en pa hebben nochtans gemeentebelasting op tijd betaald. de wegentaks ook.
Waar is het misgegaan?
Ik ook, met te strooien op zo een pak sneeuw word dat allemaal pap en daar hebt ge enkel miserie mee.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Waar wij vroeger woonden in een klein dorpje, redelijk afgelegen, kwam de boer met z'n tractor strooien in alle straten Al dat zout vliegt dan tegen je auto
Waar wij vroeger woonden in een klein dorpje, redelijk afgelegen, kwam de boer met z'n tractor strooien in alle straten Al dat zout vliegt dan tegen je auto
Das nu nog steeds het geval als ze strooien.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hier in de straat is er evenmin gestrooid en mijn appreciatie daaromtrent is toch maar beperkt. Vooral omdat ik daardoor de straat niet zonder hulp van de buren uitgeraak.
mensen die te tam zijn om anderen te helpen.
2maal een onfortuinlijke bestuurder gaan helpen met een berg op te geraken of gewoon van en parking te geraken. iedereen kijkt er naar zoals een koe naar een trein maar helpen? ho maar.
die op de parking blokkeerde zelfs de op- en afrit 6wagens aan het wachten en 2 ervan zijn gaan helpen. ik zat zelfs met een kindje van 2jaar in mijn wagen toen ik die chauffeur ging helpen en al de rest blijft gewoon simpel staan en zitten. ja nog vies kijken op de koop toe omdat uw wagen blijft staan in de file. die rijd niet vanzelf hé kalf.
die man werkt voor prive bedrijf - die mense vervoere meestal mense van parlement dus
hij mag die gebruiken .
wacht, ben even niet mee
privé bedrijf
rijden voor parlement
en mag dat gebruiken
hmm, als ik daar nu ook nog iets van levensnoodzakelijk, dringend ofzo kon in ontwarren, dan zou ik nog zeggen ok. Maar hierin, noppes. En voor het parlement kan het zeker al niet dringend zijn, of moeten ze daar op tijd zijn om hun krant te lezen, de laatste nieuwtjes door te vertellen, gsmgesprek uit te voeren of hun volgende trip naar een exotische bestemming te boeken
2maal een onfortuinlijke bestuurder gaan helpen met een berg op te geraken of gewoon van en parking te geraken. iedereen kijkt er naar zoals een koe naar een trein maar helpen? ho maar.
die op de parking blokkeerde zelfs de op- en afrit 6wagens aan het wachten en 2 ervan zijn gaan helpen. ik zat zelfs met een kindje van 2jaar in mijn wagen toen ik die chauffeur ging helpen en al de rest blijft gewoon simpel staan en zitten. ja nog vies kijken op de koop toe omdat uw wagen blijft staan in de file. die rijd niet vanzelf hé kalf.
hier ook, vandaag al 6 beemers gestoempt omdat ze niet wegraakten.
Véél creatief geweest met karton (ook al geeft dat niet veel meer grip, maar alle beetjes helpen).
hier ook, vandaag al 6 beemers gestoempt omdat ze niet wegraakten.
Véél creatief geweest met karton (ook al geeft dat niet veel meer grip, maar alle beetjes helpen).
En de rest maar gapen
Vandaag veel vastgereden en veel geholpen geworden
Ook wel wat uitgelachen omdat ik met mijn beemer op zomersloffen niet meer over de verkeersdrempels raakte
In ieder geval: Alle duwers zijn hartelijk bedankt!
Toch liever iets minder hoffelijk en op tijd thuis ... gisteren 6u gereden van Brussel naar Turnhout
Holy shizzle!
Ik heb doorgewerkt en ben pas rond 19.30u vertrokken in Brussel. Ik zag dat verkeer echt niet zitten. heb er dan nog twee uur en half over gedaan. Maar zes uur, da's echt een record.
Holy shizzle!
Ik heb doorgewerkt en ben pas rond 19.30u vertrokken in Brussel. Ik zag dat verkeer echt niet zitten. heb er dan nog twee uur en half over gedaan. Maar zes uur, da's echt een record.
Yep, de E40 om Brussel uit te rijden zat redelijk vast, en toen heb ik de fout gemaakt om te proberen via binnendoor weggetjes Woluwedal te bereiken, en zo richting Zaventem te rijden om daar de Ring op te gaan. Op Woluwedal alleen al heb ik meer dan twee uur gedaan over een stuk van pakweg twee kilometer, alle kruispunten zaten gewoon potdicht
Yep, de E40 om Brussel uit te rijden zat redelijk vast, en toen heb ik de fout gemaakt om te proberen via binnendoor weggetjes Woluwedal te bereiken, en zo richting Zaventem te rijden om daar de Ring op te gaan. Op Woluwedal alleen al heb ik meer dan twee uur gedaan over een stuk van pakweg twee kilometer, alle kruispunten zaten gewoon potdicht
In situaties zoals deze ben je inderdaad beter af om je normale route te volgen. Broer ging ook de binnenwegen proberen en was een kwartier later dan mij thuis, maar ik was wel een uur later vertrokken.
Vandaag veel vastgereden en veel geholpen geworden
Ook wel wat uitgelachen omdat ik met mijn beemer op zomersloffen niet meer over de verkeersdrempels raakte
In ieder geval: Alle duwers zijn hartelijk bedankt!
Op dat gebied ook van hieruit mijn dank aan de duwers op de verscheidene parkings waar ik de afgelopen dagen heb vastgestaan, zonder jullie stond ik nu nog steeds mijn banden op te smoren met alle nodige frustratie van dien.
daarstraks een strooiwagen tegengekomen die zout aan het strooien was met daarachter een sneeuwruimer
is dat normaal gezien niet andersom??
Typisch belgisch zullen we maar denken hè
Comment