Oorspronkelijk geplaatst door janvkn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHmja, als je ligt te fucken met zomerbanden moet je het zelf maar zoekenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWie rijdt die steeds potdicht? En dan maar klagen dat ze uren in de file staan. Een kruispunt mag je niet oprijden als het niet vrij is! Weinig mensen die daar rekening meehouden. Er moeten dan wel eerst 2 slimmerikken als eerste aan het kruispunt staan om het op te lossen........
Die kruispunten die vastzaten waren dan ook niet echt de oorzaak van de problemen, maar een symptoom. De onderliggende oorzaak was dat de uitstroomcapaciteit (richting E40, Ring, E19 etc.) veel te klein was voor het aanbod van voertuigen omdat het verkeer op die snelwegen zelf ook vast zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenMakkelijk gezegd vanuit je zetel, maar als je zelf aan een kruispunt staat en je ziet dat het nooit vrij komt, en je ziet dat de file slechts 1 wagen vooruit gaat per 5 groenfases dan schuif jij uiteindelijk ook mee aan hoor.
Die kruispunten die vastzaten waren dan ook niet echt de oorzaak van de problemen, maar een symptoom. De onderliggende oorzaak was dat de uitstroomcapaciteit (richting E40, Ring, E19 etc.) veel te klein was voor het aanbod van voertuigen omdat het verkeer op die snelwegen zelf ook vast zat.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHet is weer congé, de middenvakrijders zijn weer voltallig buiten gekomen vandaag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHet is weer congé, de middenvakrijders zijn weer voltallig buiten gekomen vandaag .
Comment
-
-
Viano die voor me reed en alles van afval dat in z'n wagen lag, buitenkeilde. Flesjes, blikjes, de inhoud van een asbak ...
Toen ik pharede stampte hij keihard op zijn rem.
Goed bezig
Ik ga nooit politieagentje spelen voor een ander; maar gewoon al je afval op straat kappen vind ik zo'n laffe streek.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenViano die voor me reed en alles van afval dat in z'n wagen lag, buitenkeilde. Flesjes, blikjes, de inhoud van een asbak ...
Goed bezig
Ik ga nooit politieagentje spelen voor een ander; maar gewoon al je afval op straat kappen vind ik zo'n laffe streek.
Comment
-
Ik erger me niet veel, maar deze week zat er toch een pipo voor me. Een fransman, verliefd op het linkervak, met zn cruisecontrol op 120, hij deed 5min om 2 man in te halen. Vanaf het moment dat ik flikkerde met mn lichten, reed hij plots 140kmh natuurlijk...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenViano die voor me reed en alles van afval dat in z'n wagen lag, buitenkeilde. Flesjes, blikjes, de inhoud van een asbak ...
Goed bezig
Ik ga nooit politieagentje spelen voor een ander; maar gewoon al je afval op straat kappen vind ik zo'n laffe streek.
Simpelweg zijn nrplaat opschrijven en aan de flikken doorgeven. Echt kunnen pakken zullen ze wss niet kunnen doen, alhoewel, als je een getuigenis aflevert^^, maar ze sturen er wel een briefje voor dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWie rijdt die steeds potdicht? En dan maar klagen dat ze uren in de file staan. Een kruispunt mag je niet oprijden als het niet vrij is! Weinig mensen die daar rekening meehouden. Er moeten dan wel eerst 2 slimmerikken als eerste aan het kruispunt staan om het op te lossen........
Comment
-
Helemaal geen ergernis eerder een heel leuk moment maar ik zou niet weten waar ik dat moet plaatsen:
Ik rijd langs Gent expo naar de R4 richting Eeklo. Eerst moet je de R4 oversteken (4-vakken over de brug) en vervolgens een klaverbladbocht volgen.
Ik zie een Toyota Corolla na de rotonde op de brug nog snel veel gasgeven om de wagen voor mij in te halen. Vroeg mij al af of hij de bocht bij regenweer ook zo snel zou kunnen nemen en vond het dus maar een stom maneuvre.
Niet echt op gelet maar enkele seconden later zie ik hem omgekeerd in de berm staan. De wagen had achteraan grip verloren in de bocht en was 180° gedraaid en de berm in gevlogen.
Spectaculaire was nu dat deze berm verhoogd is (zo'n 3-4 meter met benden een diepe gracht dus gegarandeerd veel schade) en de auto met het linkerachterwiel net niet over "afgrond" bengelde. Bovendien was de auto op minder dan 50 cm van een forse metalen verlichtingspaal tot stilstand gekomen
De bestuurder bleek een 60 à 65-jarige man te zijn die bijzonder geschrokken was maar natuurlijk ook heel erg tevreden.
Ik heb een beetje geduwd en de wagen was snel uit het slijk en hij kon zonder enige schade verder rijden
Zijn verklaring was trouwens: er moet daar een gladde plek gelegen hebben ofzo Ik heb gezegd dat het den besten dag van zijn leven was, zoo veel geluk! Hij ging er mee akkoord
Comment
-
vandaag in Mechelen op de ijzerenleen ingehaald langs rechts ( over het voetpad ) op het bruggetje door een BMW 3. kon ni goe zien wie erin in zat.
twas donker.
man, spijtig dat ik geen flik ben.
in een zone 30. ( sneller dan 30 )
inhalen langs rechts
op een brug inhalen
over het voetpad rijden
weersomstandigheden, donker en slecht zicht.
man man man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk erger mij blauw aan het volgende:
Ik heb een tankkaart van DKV, en daarmee kan ik tanken op de snelweg. Betalen moet binnen gebeuren.
Nu tank ik 2 keer per week in hetzelfde tankstation. 80% van de keren is die pomp afgesloten en moet ik eerst naar binnen om m'n kaart af te geven, dan naar buiten om te tanken en daarna weer naar binnen om te betalen.
Als er dan ook nog een lange rij staat, dan heb je bijna geen keuze om eerst in de rij te gaan staan voor Jan Lul, want die kiekens achter de balie negeren je straal.
En vaak kijken ze spottend naar u als ze u eerst naar die pomp zien lopen om dan vast te stellen dat ze niet werkt.
Waar is den tijd toch...
"Vol Mr?"
"Kan je de bandenspanning ook nog eens nakijken"
"Natuurlijk Mr."
"Hier en hou het wisselgeld"
"Dank u Mr. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDaarom tank ik dus nooit aan de snelweg, altijd dat gedoe met eerst naar binnengaan en dan pas kunnen tanken.
En vaak kijken ze spottend naar u als ze u eerst naar die pomp zien lopen om dan vast te stellen dat ze niet werkt.
Waar is den tijd toch...
"Vol Mr?"
"Kan je de bandenspanning ook nog eens nakijken"
"Natuurlijk Mr."
"Hier en hou het wisselgeld"
"Dank u Mr. "
Comment
Comment