Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom zetten ze in Walonië flitspalen (die er anders uitzien dan bij ons) op plaatsen waar de snelweg sterk daalt en je sowieso sneller dan 120 rijdt tenzij je de hele tijd afremt?
    Last edited by ; 01/01/2010, 20:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Waarom zetten ze in Walonië flitspalen (die er anders uitzien dan bij ons) op plaatsen waar de snelweg sterk daalt en je sowieso sneller dan 120 tenzij je de hele tijd afremt?
      Omdat de remweg langer is bergaf? Zeer verraderlijk idd om geflitst te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Wie rijdt die steeds potdicht? En dan maar klagen dat ze uren in de file staan. Een kruispunt mag je niet oprijden als het niet vrij is! Weinig mensen die daar rekening meehouden. Er moeten dan wel eerst 2 slimmerikken als eerste aan het kruispunt staan om het op te lossen........
        Er staan soms ook files op de weg die het verkeer moet afleiden, namelijk omdat die in een file staan voor het VOLGENDE kruispunt. Dit wordt ook wel eens een verkeersinfarct genoemd ...

Comment

Waarom zetten ze in Walonië flitspalen (die er anders uitzien dan bij ons) op plaatsen waar de snelweg sterk daalt en je sowieso sneller dan 120 rijdt tenzij je de hele tijd afremt?
          Wil je daar nu een serieus antwoord op ? Ik snap min of meer wat je bedoelt, maar allez ...\

Comment

• Ja, ik wil het idee daarachter weten, want het enige wat ik tot nu toe kan bedenken is geldklopperij.

Comment

• Waar bij de Walen staan flitspalen op sterk dalende stukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                Waar bij de Walen staan flitspalen op sterk dalende stukken?
                Luik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Luik.
                  Ah juist, maar daar is het enige sterk dalende stuk toch de E25 naar Luxemburg? Daar heb ik geen problemen mee dat daar flitspalen staan maar voor de rest?

Comment

• E40 Luik-Verviers.

Dat heel stuk gaat stijl omlaag en omhoog, en daar staan een paar kasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      E40 Luik-Verviers.

Dat heel stuk gaat stijl omlaag en omhoog, en daar staan een paar kasten
                      Ik heb steil.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Die werken toch niet?
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          Die werken toch niet?
                          Wallonië en werken gebruiken in dezelfde zin, is een contradictio in terminis
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

Waar bij de Walen staan flitspalen op sterk dalende stukken?
                            Viaduct van Namur.

Comment

• ties pour les flamands ook nooit goe

eerst is er een deel dat ligt te zagen als klein kinderen dat de walen niet gecontroleerd worden, dan zetten ze d'er

is't voor een ander deel weer niet goed want kunnen ze daar geflitst worden

Comment

Viaduct van Namur.
                                Dan staan die er toch nog niet lang. Ofwel werken die niet. Ofwel moet ik mij zorgen beginnen maken aangezien ik in december er voorbij ben gevlogen...

Comment

Dan staan die er toch nog niet lang. Ofwel werken die niet. Ofwel moet ik mij zorgen beginnen maken aangezien ik in december er voorbij ben gevlogen...

This zo een nieuw model ofzo, het lijkt op een plonkastje langs da baan.
                                  Komende van Brussel heeft iemand die flitspaal roze geverfd.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ties pour les flamands ook nooit goe

eerst is er een deel dat ligt te zagen als klein kinderen dat de walen niet gecontroleerd worden, dan zetten ze d'er

is't voor een ander deel weer niet goed want kunnen ze daar geflitst worden

Conclusie: geen flitspalen= geen problemen.

Comment

Conclusie: geen flitspalen= geen problemen.

Comment

• Conclusie: geen flitspalen= geen problemen.[/QUOTE]

Goei conclusie.

Comment

• Deze namiddag terug even gaan 'glijden' met een soort buggy van m'n ma...

Erg opvallend hoe sommige mensen zich proberen te moeien, boos kijken, je bekijken
                                        als een onnozelaar,...
                                        Gelukkig zijn er ook anderen die even lachen, duim omhoog steken,...

Comment

• it takes one to know one waarschijnlijk....

Comment

Working...
                                          X