Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik heb er rond 16h nog eentje zien glijden bij de bocht na het Sportpaleis richting Eindhoven en was toch blij dat hij in de betonmuur vloog ipv in mijn zijkant. Je snelheid en rijstijl aanpassen aan de omstandigheden is toch iets wat voor velen een grote onbekende is.
Wat niet wegneemt dat ik gisteren ook ben gaan glijden op het oefenterrein hier in de buurt.
Comment
-
Glijden op oefenterrein is goed. Maar ik denk dat 80% van wat dezer dagen doelmatig aan het glijden gaat en toch onbedoeld een andere auto raakt, ook dachten dat ze het veilig deden en hun auto onder controle hadden.
Mijn ergernis: 2 weken in een land gezeten waar ze sneeuw kennen, de hoofdassen na 4 uren sneeuwvrij zijn en de kleine wegen na 12 uren, en dan landen in Zaventem in een plat land waar de wegen er na anderhalve dag hoofdassen nog niet open liggen omdat ze denken dat een keertje strooien aan 1 kant van de weg genoeg is. Net alsof de winterbandenhype er enkel is om de lokale overheden te doen besparen op strooizout en overuren van hun gemeentepersoneel. Als dat hier zo een week blijft liggen, zijn mijn volgende winterbanden met spikes.
Comment
-
Middenvakplakkers....zaterdag door zo eentje enorm moeten uitwijken en gelukkig niet de vangrail ingegaan.
Ik rijd op de A12 op het rechtervak richting Brussel. Vlak voor de afrit Mechelen is er nog een oprit, en hier komt ook een extra rijvak erbij.
Ik zie dat er een wagen op de oprit rijdt, maar omdat er een extra rijvak bijkomt aan de rechterkant, kan ik blijven rijden waar ik rij want mijn rijvak wordt dadelijk het middenvak......de invoeger zet zijn pinker op en komt naar links en blijft maar komen hoewel ik vlak naast haar kom, zij voegt in 1 keer door tot het middenvak! Gelukkig reed er niemand links van me en kan ik naar daar uitwijken. Ik zet me dan op het rechtervak en laat me uitbollen om eens goed te kunnen zien wat voor iemand er mee reed.
't was een madammeke van midden de 50 denk ik, ze was zich van geen kwaad bewust toen ik naast haar kwam hangen, ze reed rustig verder op het middenvak aan 90 km /h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenMijn ergernis: 2 weken in een land gezeten waar ze sneeuw kennen, de hoofdassen na 4 uren sneeuwvrij zijn en de kleine wegen na 12 uren, en dan landen in Zaventem in een plat land waar de wegen er na anderhalve dag hoofdassen nog niet open liggen omdat ze denken dat een keertje strooien aan 1 kant van de weg genoeg is. Net alsof de winterbandenhype er enkel is om de lokale overheden te doen besparen op strooizout en overuren van hun gemeentepersoneel. Als dat hier zo een week blijft liggen, zijn mijn volgende winterbanden met spikes.
Ah ja, en aan die trut die vond dat ik vol in de remmen zou moeten gaan om haar op de snelweg te kunnen laten invoegen aan 70km/h: leer uw voorrangsregels in plaats van te claxonneren en te flashen met uw lichten.Last edited by janvkn; 05/01/2010, 11:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenDeze namiddag terug even gaan 'glijden' met een soort buggy van m'n ma...
Erg opvallend hoe sommige mensen zich proberen te moeien, boos kijken, je bekijken
als een onnozelaar,...
Als je dat op de openbare weg (of publiek toegankelijk locaties) doet, vind ik het normaal dat je zo'n reacties krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVerrassing vandaag: na de sneeuw gisterenavond dacht ik dat we vandaag dik vastgesneeuwd gingen zitten in de file, maar blijkbaar heeft iemand mijn post gezien want alle wegen waren na 6u netjes vrijgemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesDat maakt het toch net plezant?
Eergisteren een Golf 4 ergens ten velde zien staan, dacht daar even te gaan driften waarschijnlijk, maar het ijs/de sneeuw kon de auto niet dragen.
Comment
-
Vanmorgen een W124 coupé zien vertrekken met welgeteld een halve vierkante meter ruit ijsvrij gemaakt. En dan tegen 3 km / u de baan op, met de neus tegen de voorruit.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenAan de persoon die gisterenavond aan het tankstation zijn wagen aan het tanken was (vulpistool vastgeklikt) en 1 meter verder rustig een sigaretje aan het roken was : proficiat, u bent genomineerd voor de Darwin Award 2010 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVanmorgen een W124 coupé zien vertrekken met welgeteld een halve vierkante meter ruit ijsvrij gemaakt. En dan tegen 3 km / u de baan op, met de neus tegen de voorruit.
Daarstraks nog een idioot achter mij. Rij op m'n gemak (lees als: 50km/u) door een zone 50. Auto die eerst een heel pak achter mij reed op het voorgaande stuk (70km/u) zit plots al op m'n achterbumper...onzichtbaar in m'n zijspiegels.
Komen terug aan een stuk van 70km/u waar ik snel optrek tot 70, andere wagen hangt nu een meter of 30 achter mij omdat hij minder snel optrekt...paar seconden later hangt hij opnieuw op m'n achterbumper...onzichtbaar in m'n zijspiegels.
Kan mij iemand uitleggen waarom sommige mensen het een goed idee vinden om bij -4° op een meter van mijn achterbumper te gaan hangen bij 70km/u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVanmorgen een W124 coupé zien vertrekken met welgeteld een halve vierkante meter ruit ijsvrij gemaakt. En dan tegen 3 km / u de baan op, met de neus tegen de voorruit.
Comment
-
mensen die hun stoep niet cleanen
in antwerpen zegt de polies : we gaan geen burgres pesten, tot je alles te voet doet, dan zijn die hun stoep ni cleanen de pesters
hetzelfde met het rookverbod : hoe belgisch kun je zijn, we gaan de eerste 3 maanden ni verbaliseren
wat een kul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenAan de persoon die gisterenavond aan het tankstation zijn wagen aan het tanken was (vulpistool vastgeklikt) en 1 meter verder rustig een sigaretje aan het roken was : proficiat, u bent genomineerd voor de Darwin Award 2010 !Last edited by Gere; 06/01/2010, 21:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenOok gezellig: op het linkervak van de E19 aan 120km/u plots geconfronteerd worden met een besneeuwde strook van een paar honderd meter terwijl het elders overal vrijgemaakt was. Dat was eventjes de billen toeknijpen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmensen die hun stoep niet cleanen
in antwerpen zegt de polies : we gaan geen burgres pesten, tot je alles te voet doet, dan zijn die hun stoep ni cleanen de pestersDeze gemeentelijke administratieve sanctie (GAS) kan oplopen tot 250 euro. Sneeuw ruimen op de stoep is verplicht. Het is vastgelegd in de gemeentecodex.
blijkbaar ondertussen wel, alleen nog niet aan hun eigen gebouwen
Comment
Comment