Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendat zegt vooral iets over jouw rijstijl
Bochten pakken enzo met een auto. SHAME ON YOU!
Comment
-
ja, ik weet ook wel dat ze niet goed zijn in wegligging
Maar er zijn toch heel veel mensen die er tevreden mee zijn...
Ik bedoel niet dat uw rijstijl slecht is, maar dat die anders (sportiever) is dan de middelmaat.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten'T zal nog eens niet zijn. Vandaag op de terugweg van Brussel zo goed als constant uiterst rechts kunnen rijden aan een stevig tempo, iedereen reed toch in het midden.
Ik wou eerst zeggen dat dat allemaal mensen zijn die de verkeersregels niet kennen, maar dat zou nogal hypocriet overkomen wanneer ik dat in dezelfde zin zet als de term "stevig tempo".
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenreden dat ik tegenwoordig in het midden rij is omdat het rechtervak volledig aan flarden is gereden op sommige snelwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenHet zou beter zijn dat jij je kop houdt als je nog niet eens je dt regels kent.
ik blijf het grappig vinden dat als men het op dit forum niet kan winnen op vlak van technische kennis ze beginnen te zeiken over DT fouten.
lijkt wel de kindertuin waar als je niet kunt winnen je de andere maar gaat pakken op zijn lelijke neus ofzo. maakt niet uit wat zolang het er maar niet mee te maken heeft.
[sarcasme]
maar jah, wie ben ik. ik ben de white trash van het forum. die met een 20 jaar oude amerikaan rijd en daardoor niets van auto's kent.
want zeg nu zelf, hoe kan die persoon nu iets van auto's kennen als die nooit eens op het circuit rijd. laat staan bochten neemt.
want jah, de meesten hier op tch zoveel meer ervarin rij ervaring en circuit ervaring door te lezen in boekjes hoe hun lievelingsauto nurburgring temt.
en tuurlijk weten jullie beter dat de technologie in jullie auto van beduidend hogere kwaliteit is dan die van een amerikaan. ik geef toe. lezen dat je auto beter stuurt omdat die onfafhankelijke wielophanging heeft zorgt er toch direct voor dat je met je opel astra elke wagen met starre achteras naar huis rijd op circuit of niet. ( als we te technisch gaan met onafhankelijke en starre moet je het zeggen he levi )
wat het verschil is tussen die 2 en waarom de 1 beter stuurt dan de andere is niet belangrijk.
[/sarcasme]
zeg nu zelf levi.
noem eens een amerikaan waar jij mee hebt gereden. ( zelf en niet laten rijden )
quadrofroglio, mijn ervaring blijft dat het rechtse vak op veelsnelwegen aan flarden ligt.
wooter, zeg eens met welke amerikaan je dan hebt gereden ?
btw levi, van mij noogde in heel mijn post al mijn dt fouten aanduiden. maar in mijn ogen maakte ge u alleen maar belachelijk met op ziets te muggenziften op een forum. dit is hier het auto forum, voor auto liefhebbers. niet het grote spelling forum.Last edited by Timmie; 18/01/2010, 15:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenwooter, zeg eens met welke amerikaan je dan hebt gereden ?
Dodge Caliber!
Toyota Matrix!
Fok wat een bucht dat ik al heb gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenChevrolet Malibu!
Dodge Caliber!
Toyota Matrix!
Fok wat een bucht dat ik al heb gereden
een SUV type, te vergelijken met een X3 in mijn ogen.
en 3 jappanners die hier niet meedoen omdat ik amerikaanse autos vroeg.
hmm lets see.
malibu, ter vergeliking met een BMW M5 die 4x zoveel kost. yups dan heeft die 4 deurs sedan geen baanligging, dat klopt.
een SUV type, naar mijn mening moet je met geen enkel SUV type liggen roadracen. ook niet als ze van duitse afkomst zijn.
goh wooter wat ben jij toch goed in het vergelijken van auto's
zullen we straks nog een test uitvoeren tussen een smart fortwo en een mclaren SLR ?
beiden zijn 2 zitters, een allebei daimler. dus de vergelijking moet toch aan elkander gewaagd zijn, niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichteneen SUV type, naar mijn mening moet je met geen enkel SUV type liggen roadracen. ook niet als ze van duitse afkomst zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenmensen die beginnen te pharen omdat je niet snel genoeg rijdt. gaat moeilijk als er nog een rij auto's voor u hangt hé
daarna altijd ff het kot opensleuren zodat ze niet kunnen volgen
Dus die mens achter mij maar aan het gebaren ( het was een immigrant) dus ikke chill rustig beginnen rijden 120 km/h.
Na de 2 vrachtwagens te zijn voorbijgestoken wil ik die debiel zijn hoofd wel eens zien.
Ondertussen was hij me als lanks rechts aan het inhalen en ik zie inderdaad geen al te slim gezicht in mijn rechterruit verschijnen met de nodige gebaren erbij, waarop ik heel vriendelijke lach.
Waarop die gek mij voorbijscheurt en in het midden van de baan gaat rijden en dingen uit zijn raam begint te gooien op mijn auto. Bam BAM Bam, wat het was heb het nooit geweten.
Ikke maar verstandig afgeremd nummerplaatje noteren en doorrijden tot mijn bestemming.
Aangekomen lijkt het wel hagelinslag op mijn motorkap.
Even langs de flikken plaat doorgeven, de mans in kwestie was van borgerhout
Mensen erop gezet en nieuwe motorkap van de mens in kwestie gekregen
ZO traag rijden had dit mss wel uitgelokt maar als hij gewoon normaal achter mij had zitten rijden was er niks gebeurt.
Ach ja, er rijden gewoon veel debielen rond !!!
Comment
-
hehe
mijn ergenissen:
Oude mensen die traag rijden (int algemene trage mensen)
mensen die zomaar parkeren opt midden van de baan met pinkers op.
mensen die onbekwaam zijn om te rijden maar toch in de wagen zitten(kilometers op voorhand zie je dit al)
marokanen in centrum van brussel die denken u van de weg te kunne pushen omdat zij toevallig op foute rijstrook voorgesorteerd hebben.
Lekkere grieten, die hebben me al meermaals een bijna accindent veroorzaakt !!
en nog zovele dingen waar ik nu ni opkom.
er is gewoon veel om u te ergeren !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenlaat me raden, jij reed in de voormiddag op de snelweg.
ik reed savond in de regen met en ik kon amper 5 verlichtingspalen ver lichten zien branden.
MAW, twas hondeweer
Ik rij/werk vooral 's nachts en ik merk de laatste tijd veel mistlampnichtjes op...
Ze willen show verkopen, maar eigenlijk ergeren ze gewoon anderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenToen nam ik mijn afrit om van de e403 op de r8 te gaan. Ik draaide op en de file stond tot bijna mijn oprit. Ik pinker naar links om heel de rij voorbij te steken voor een 500 meter fzo. Ik rij de file voorbij aan 40 op het gemak om niet als een zot over te komen. Voor mij komt er een vrachtwagen gekropen om mij tegen te houden. Geen probleem jongetje...
Ik voeg in en kruip naast hem en rij tot aan zijn cabine. Meneer was zo dom om heel links te rijden. Hij kwam dan een beetje duwen, maar ik was ook voor eens een vervelend mannetje. Dat hij de benz maar raakt, ie zou het wel leren.
Ie heeft geluk dat er voor mij een camion reed die hem ertussen liet.
In België mogen ze toch es beginnen met het begrip ritsen aan te leren!! 500 m staan aanschuiven, omdat ze dat niet kennen .
Dan er weer naast gekropen, maar den deze volharde meer... Ben er dan maar via de opritstrook een auto of vier verder gekropen. Grappig zicht denk ik voor de mensen die achter me reden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenVanaf het moment dat het een beetje schemerig is dan denkt iedereen van "vlug mistlampen aanleggen want ik zie niets meer". Vanochtend heb ik ook met mistlamp aangereden, ook al vond ik het nie zo nodig... Ik leg mijn mistlampen wel uit als ik moet aanschuiven. Zeer vervelend.
Ik rij/werk vooral 's nachts en ik merk de laatste tijd veel mistlampnichtjes op...
Ze willen show verkopen, maar eigenlijk ergeren ze gewoon anderen...
en opnieuw, ik kon het langs 1 kant wel begrijpen de achterste mistlichten, maar ik heb het zelf niet gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik blijf erbi dat het die dag op de snelweg echt hondenweer was.
en opnieuw, ik kon het langs 1 kant wel begrijpen de achterste mistlichten, maar ik heb het zelf niet gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenWtf vanochtend weer zo'n vervelende hond (vrachtwagen) die mij blokkeerde. Alé zeg kheb nog 200 meter te bollen om in te voegen. De auto achter hem deed dan nog mee met dit incopetent gedoe. Ik zou hem snel blokkeren.
Dan er weer naast gekropen, maar den deze volharde meer... Ben er dan maar via de opritstrook een auto of vier verder gekropen. Grappig zicht denk ik voor de mensen die achter me reden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenMechelen - Roeselare liggen ver uit één... Hé kak juist we hebben verloren tegen gulle vant weekend.
ik ben geen voetbalfan
en ge hebt gelijk, ik heb er niet op gelet van waar ge waart.
ik dat het hier in de voormiddag helder weer was , en weinig volk op de baan. maar dat rond 16.00u het flink aan het regenen was. het daarbij nog eens retedruk was, vooral in brussel op de ring. ( als ge dan een paar mensen ziet met 1 zielig klein achterlichtje dat als je een beetje afstand houd verdwijnt in regen, dan ben je blij dat er iemand voor u rijd met iets fellere achterlichten. )
en dat de gps mij op een geven moment over banen heeft gestuurd die ik van mijn leven nooit meer terugvind.
ik heb zelfs maar een extra set dimlichten ontstoken zodat ik toch nog iets zag.
Comment
-
Mijn ergernis: mensen die een Dodge Caliber een SUV noemen
Of die drie japanners niet als "amerikaanse" auto's tellen, hoewel ze gemaakt worden in Noord-Amerika .
Jij vroeg me met welke amerikaan ik heb gereden, niet ofdat die amerikanen waarmee ik heb gereden vergelijkbaar zijn met euh... amerikanen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenMijn ergernis: mensen die een Dodge Caliber een SUV noemen
Of die drie japanners niet als "amerikaanse" auto's tellen, hoewel ze gemaakt worden in Noord-Amerika .
Jij vroeg me met welke amerikaan ik heb gereden, niet ofdat die amerikanen waarmee ik heb gereden vergelijkbaar zijn met euh... amerikanen
Comment
Comment