Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is de enige amerikaan waarmee ik al gereden heb.

Bochtenwerk is een pak minder dan menig EU-auto, maar het is toch zo leuk om aan de stoplichten elke keer 2 dikke strepen te zetten zonder zorgen over je banden te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      als je zegt dat die japanners die in amerika gemaakt worden amerikanen zijn, dan heb ik slecht nieuws voor jou op vlak van sommige BMW's waar trouwens een amerikaanse GM boite onder hangt
      Jij weet toch dat mijn Z4 M een echte amerikaan is?

Comment

• Wat is dat toch met die Amerikanen gezeik... Eerst wast constant mrj zien liefde voor MG en nu Timmie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Vanmorgen mijn dochter naar school gaan brengen, en ongevalletje gehad.
          Een idioot die tegen de rijrichting de file voorbijrijdt, dan moet uitwijken voor een tegenligger en over een volle witte lijn en tot stilstand komt - spiegel tegen spiegel met mijn wagen.

Ik kijk die kerel aan en wat doet die: Plankgas en weg .
          Bij dat manoeuvre neemt hij wel mijn linker voorflank en voorbumper mee.
          Die kerel dus plankgas, weer in de verkeerde rijrichting LINKS rond het rondpunt en weg. Gezien zijn rijstijl en het feit dat mijn dochter mee in de wagen zat, er niet achteraan gereden.
          Maar wel nummerplaat opgeschreven en ook de gegevens van de mevrouw achter mij.

Daarna Bibieke naar het politiebureau, en wat blijkt:
          Plaat komt niet overeen met de wagen...
          Gdvme.

Comment

• Ga je nog rondrijden in de richting langs waar hij reedt? Mss kom je hem toevallig tegen.
            Publieke oproep doen fzo. Foto's verspreiden bij krantenboeren, frituren enzo.

Je kan maar proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

Ga je nog rondrijden in de richting langs waar hij reedt? Mss kom je hem toevallig tegen.
              Publieke oproep doen fzo. Foto's verspreiden bij krantenboeren, frituren enzo.

Je kan maar proberen.
              Zal wel een gestolen wagen zijn, veel succes met zo iets ....
              Natuurlijk zwaar klote als dit gebeurd en zeker met je kind erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                Zal wel een gestolen wagen zijn, veel succes met zo iets ....
                Nah, ons aller Matthi rijdt ook met "valse" platen rond... Kan dus even goed ook een jong kerelke zijn die z'n wagen niet correct heeft ingeschreven...

Comment

Kans is klein.
                  Kerel reed in een 156, nummerplaat hoort bij een Volvo die in Vlaanderen is ingeschreven.

Ik denk niet dat een Vlaming in Charleroi naast Carsid vluchtmisdrijf durft te plegen .
                  Valse nummerplaat... In één van de donkere wijken errond zal je het krel wel eens kunnen terugvinden...

Comment

Ik denk niet dat een Vlaming in Charleroi naast Carsid vluchtmisdrijf durft te plegen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Kan dus even goed ook een jong kerelke zijn die z'n wagen niet correct heeft ingeschreven...
                      In Charleroi

Comment

• Ik dacht dat ze Charleroi al platgenapalmd hadden. Blijkbaar bij de vorige verkiezingen op de verkeerde gestemd...

Comment

• gisteren in't centrum een kontrijder gehad. niet normaal hoe dicht die kwam.
                          buiten de bebouwde kom heb ik dan eens goed doorgetrokken zodat hij niet kon volgen. De mutte begon dan maar te pharen op mij
                          na 5min. weer bebouwde kom en weer in mn kont hangen en maar gesticuleren. Daarna weer hetzelfde gedaan en toen gaf ie op...

volgens mij iemand die overal 70 bolt, binnen of buiten bebouwde kom...

Comment

• " teveel nieuwe nummerplaatjes "
                            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              gisteren in't centrum een kontrijder gehad. niet normaal hoe dicht die kwam.
                              buiten de bebouwde kom heb ik dan eens goed doorgetrokken zodat hij niet kon volgen. De mutte begon dan maar te pharen op mij
                              na 5min. weer bebouwde kom en weer in mn kont hangen en maar gesticuleren. Daarna weer hetzelfde gedaan en toen gaf ie op...

volgens mij iemand die overal 70 bolt, binnen of buiten bebouwde kom...
                              Als'k zo van die gathangers heb, heb'k al verschrikkelijk zin om alles toe te smijten. Onnozelaars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                Als'k zo van die gathangers heb, heb'k al verschrikkelijk zin om alles toe te smijten. Onnozelaars.
                                toesmijten doe ik nooit. Ik terg ze liever door hen te laten zien dat het nutteloos is wat ze doen.

T'is vaak zo;
                                - hoe minder pk's hoe meer ze in uw gat hangen te hijgen want zij willen op de "dikkere" bakken indruk maken.
                                - hoe meer pk's hoe meer afstand ze houden, die mannen hebben niets te bewijzen.

soit, da's mijn theorie maar soms ga ik de mist in

Comment

• Ik snap dat iedereen hier zoveel ergernis heeft. Das nie goed voor uw gezondheid.

Sommige moeten hier toch es leren dat hun mening =/= de waarheid he timmie

Comment

• Stoppen op de autosnelweg, uitstappen, en vragen : wat is uw probleem? Behalve veel fecaliën in de broek, zijn er nog weinig problemen. Is wel al 20 jaar geleden!
                                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                      Ik snap dat iedereen hier zoveel ergernis heeft. Das nie goed voor uw gezondheid.
                                      Woordje 'niet' heb je nog over. Dat moet er nog ergens tussen zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                      Stoppen op de autosnelweg, uitstappen, en vragen : wat is uw probleem? Behalve veel fecaliën in de broek, zijn er nog weinig problemen. Is wel al 20 jaar geleden!
                                      Heb ik al eens voorgehad, begreep het niet goed, die gast van z'n kl*!en aan het maken en stopte op de pechstrook, ik keek hem in het voorbijrijden eens dwaas aan.
                                      Hij zette direct terug aan. Vreemd....

Comment

• Vandaag de bus genomen: €2.70 voor een ticketje en het was een ritje van 5min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Vandaag de bus genomen: €2.70 voor een ticketje en het was een ritje van 5min
                                          Ja openbaar vervoer is veel te duur.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X