Veel te goedkoop ja.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenVeel te goedkoop ja.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenEnig idee hoeveel miljard de overheid elk jaar moet uitgeven aan het openbaar vervoer?
Comment
-
Voor de NMBS is het rond de 3 miljard euro per jaar, de kosten voor de VVM (De Lijn dus) en de MIVB in Brussel zijn tesamen ook een anderhalf miljard.
Voor de TEC in Wallonië worden er geen cijfers vrijgegeven, maar verwacht maar niet dat dat minder zal zijn dan het miljard voor De Lijn.
I know, off topic, maar eigenlijk is het toch ook een grote ergernis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtentoesmijten doe ik nooit. Ik terg ze liever door hen te laten zien dat het nutteloos is wat ze doen.
T'is vaak zo;
- hoe minder pk's hoe meer ze in uw gat hangen te hijgen want zij willen op de "dikkere" bakken indruk maken.
- hoe meer pk's hoe meer afstand ze houden, die mannen hebben niets te bewijzen.
soit, da's mijn theorie maar soms ga ik de mist in
Comment
-
Twee keer zoveel als hier dan, of wat ?Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Nah ja, hetgeen de Nederlandse staat van inkomsten uit het wagenpark haalt zal ook wel dubbel zo hoog liggen in vgl. met België, als 't al niet meer is.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Daarnet sorteerde ik aan een kruispunt voor om linksaf te slaan, achter mij reed een verlaagde marginale civic coupé met snerpgeluid. Plots komt hij mij langs rechts voorbij en voegt vlak voor mij weer in. Op het moment dat de tegenliggers gepasseerd zijn, rijden we gelijktijdig het kruispunt over, ik op de ideale lijn en hij bijna de stoep op. Wat denken zo'n pipo's eigenlijk te bereiken?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDaarnet sorteerde ik aan een kruispunt voor om linksaf te slaan, achter mij reed een verlaagde marginale civic coupé met snerpgeluid. Plots komt hij mij langs rechts voorbij en voegt vlak voor mij weer in. Op het moment dat de tegenliggers gepasseerd zijn, rijden we gelijktijdig het kruispunt over, ik op de ideale lijn en hij bijna de stoep op. Wat denken zo'n pipo's eigenlijk te bereiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenVanmorgen mijn dochter naar school gaan brengen, en ongevalletje gehad.
Een idioot die tegen de rijrichting de file voorbijrijdt, dan moet uitwijken voor een tegenligger en over een volle witte lijn en tot stilstand komt - spiegel tegen spiegel met mijn wagen.
Ik kijk die kerel aan en wat doet die: Plankgas en weg .
Bij dat manoeuvre neemt hij wel mijn linker voorflank en voorbumper mee.
Die kerel dus plankgas, weer in de verkeerde rijrichting LINKS rond het rondpunt en weg. Gezien zijn rijstijl en het feit dat mijn dochter mee in de wagen zat, er niet achteraan gereden.
Maar wel nummerplaat opgeschreven en ook de gegevens van de mevrouw achter mij.
Daarna Bibieke naar het politiebureau, en wat blijkt:
Plaat komt niet overeen met de wagen...
Al een geluk dat de oplettende dames van de IKEA zijn plaat hadden opgeschreven.
Blijkt dat die plaat op een 406 staat. Begin maar he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk BerichtenTijdje terug 2 russen in een X5 mijn bumper en motorkap bij elkaar geduwd met zijn trekhaak.
Al een geluk dat de oplettende dames van de IKEA zijn plaat hadden opgeschreven.
Blijkt dat die plaat op een 406 staat. Begin maar he...truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVandaag de bus genomen: €2.70 voor een ticketje en het was een ritje van 5min
- aankoopprijs
- onderhoudskosten
- benzine
- verzekering
- taxen
- ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Juist telefoon gekregen van de politie van Roux.
Ik had als plaat opgeschreven: YKV-221.
Blijkt dat 1 van de collega's in dezelfde file stond, en had opgemerkt dat er een iemand als een idioot aan het rijden was. Heeft die brave agent toch wel de nummerplaat opgeschreven zeker!
YKU-221
Ik heb in ieder geval gezegd dat ik erg onder de indruk ben van de polisie. Agent blij, en hij zei me nog: 'We gaan 'm is bij zijn kraag pakke sé'.
Tijd voor een nieuw topic: "Wat heeft de polis voor jou al gedaan?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtentoesmijten doe ik nooit. Ik terg ze liever door hen te laten zien dat het nutteloos is wat ze doen.
T'is vaak zo;
- hoe minder pk's hoe meer ze in uw gat hangen te hijgen want zij willen op de "dikkere" bakken indruk maken.
- hoe meer pk's hoe meer afstand ze houden, die mannen hebben niets te bewijzen.
soit, da's mijn theorie maar soms ga ik de mist in
Enkele dagen geleden had ik ene achter me die wou inhalen op een smalle draaiende baan, net op een verhoogd kruispunt waar een zijstraat van rechts is, goed zot
Maar op de grote baan kon ie amper volgen met z'n dieseltje. Ik hoop dat die kerel eens tegen een boom knalt...
Comment
Comment