Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Die ster op uw motorkap heeft u toch die gekende ziekte bezorgd.
    Weet je wat? Schaf het ineens overal af, de richtingaanwijzers. Kijk naar de wielen en de armbewegingen van de chauffeur

Onbegrijpelijk.

Jullie hebben precies allemaal veel tijd in de auto.
    Of nee, 'k weet het al, de tijd dat men verliest aan ronde punten en zijstraten, haalt men weer in door te snel te rijden...
    bobo lijkt me niet iemand die niet pinkt...

Comment

• Voor de mensen die ook graag netjes 120 rijden in cruise control op de autostrade: gebruik uw gps als referentie zodanig dat ik u niet telkens aan 3km/u voorbij moet steken.

Comment

• GPS'en kunnen onderling verschillen
        En niet iedereen heeft voortdurend een GPS in z'n auto (opstaan)
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik heb helemaal geen gps.
          Dank u.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            bobo lijkt me niet iemand die niet pinkt...
            weet ik wel, en ook niet iemand die structureel te snel rijdt.
            Neemt niet weg dat we over die dingen kunnen discussiëren he + plagerij tegen plagerij

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
              Voor de mensen die ook graag netjes 120 rijden in cruise control op de autostrade: gebruik uw gps als referentie zodanig dat ik u niet telkens aan 3km/u voorbij moet steken.
              Niet iedere GPS zegt hoe snel je rijdt...

Comment

weet ik wel, en ook niet iemand die structureel te snel rijdt.
                Neemt niet weg dat we over die dingen kunnen discussiëren he + plagerij tegen plagerij
                ik vind het ook erg egoistisch, anders zou ik toch ni zeggen dat't lastig is dat je ni kan anticiperen

Comment

• bij het herlezen: klopt
                  maar als je will gelijk geeft is dat wat verwarrend.

Never mind.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                    Voor de mensen die ook graag netjes 120 rijden in cruise control op de autostrade: gebruik uw gps als referentie zodanig dat ik u niet telkens aan 3km/u voorbij moet steken.
                    Zelfs al rij je 120 dan nog zie ik hoeveel mensen geen vaste snelheid kunnen rijden.

Gisteren zo'n Opel Astra gehad die constant 110 reed en als ik hem inhaalde terug versnelde .

Oja en ook een patser die met zijn cayenne het durfde om op het derde vak aan 150-160 te kachelen op het witte wegdek.
                    Het is door zo'n idioten dat er ongevallen gebeuren.

Comment

• 2x2 vaksbaan, het wordt rood. Ik stop op het rechtervak, achter mij stopt iedereen ook. Een oud dametje dat op de rechterstoep stond te wachten, begint over te steken, op dat moment rijdt een W124 met nieuwe belgen tegen 70 per uur door het rood, op het linkervak. Gelukkig stapte bobonne traag, anders had ze nu in het mortuarium gelegen...
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Op de bus is het de laatste tijd een trent om geen oortjes te gebruike
                        vooral die meisjes die teveel smink ophebben. zouden ze heel hun budget aan smink opdoen zodat er geen geld meer overschiet voor oortjes?
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Op de bus is het de laatste tijd een trent om geen oortjes te gebruike
                          vooral die meisjes die teveel smink ophebben. zouden ze heel hun budget aan smink opdoen zodat er geen geld meer overschiet voor oortjes?
                          Idd das echt bizar op het OV. Vroeger was dat vooral onze mannelijke bruine medemens die zich daar mee bezig hield, tegenwoordig als ik het tegenkom zijn het ook alsmaar meer meisjes die dat doen.

Comment

• wat bedoel je nu, dat ze gewoon muziek laten spelen luidop?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ronduit grappig hoe veel mensen nog altijd het principe van ritsen niet vatten, zeker op plaatsen waar er al geruíme tijd grote borden staan om het principe uit te leggen.
                              In concreto: een rij van 500 meter auto's op het rechtervak en links quasi niemand.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

wat bedoel je nu, dat ze gewoon muziek laten spelen luidop?
                                Ik was ook niet helemaal mee. Moest aan mijn madam vragen wat er juist bedoeld wordt. Ze neemt de trein naar Brussel, dus kent het openbaar vervoer toch een beetje.
                                Dus blijkbaar gewoon muziek spelen met de luidspreker van de GSM ipv met oortjes ...
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Ronduit grappig hoe veel mensen nog altijd het principe van ritsen niet vatten, zeker op plaatsen waar er al geruíme tijd grote borden staan om het principe uit te leggen.
                                  In concreto: een rij van 500 meter auto's op het rechtervak en links quasi niemand.
                                  Idd, en als jij dan links rijdt om op het laatste moment in te voegen (zoals het hoort) proberen ze je er niet tussen te laten.
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Ik was ook niet helemaal mee. Moest aan mijn madam vragen wat er juist bedoeld wordt. Ze neemt de trein naar Brussel, dus kent het openbaar vervoer toch een beetje.
                                    Dus blijkbaar gewoon muziek spelen met de luidspreker van de GSM ipv met oortjes ...
                                    Idd, ik snap het nut niet behalve van "hoor eens welke coole muziek ik luister", want de geluidskwaliteit is dan nog eens bagger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                      Idd, en als jij dan links rijdt om op het laatste moment in te voegen (zoals het hoort) proberen ze je er niet tussen te laten.
                                      Had ik recent ook. Gewoon blijven rijden en langzaam naar rechts gaan.
                                      Dat deed ik toch met mijn nieuwe wagen toen ik hem nog geen 24 uur had.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Idd, ik snap het nut niet behalve van "hoor eens welke coole muziek ik luister", want de geluidskwaliteit is dan nog eens bagger.
                                        Een slechte geluidskwaliteit is geen argument meer tegenwoordig.
                                        Al bij meerdere producten gemerkt.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vanmiddag aan een kruispunt gestaan waar het verkeer in het midden van het kruispunt stil stond door een file.
                                          Aan de kant van waar ik kom zijn er twee rijstroken om linksaf te slagen, twee voor rechtdoor en 1 om rechtsaf te gaan.
                                          Een BMW staat als tweede in de rij, op het rechtse vak om rechtdoor te rijden. Het wordt groen maar niemand kan door omdat het kruispunt vol staat.
                                          Meneer of madam wordt het beu, zet zich in achteruit, gaat naar de linkse rijstrook om linksaf te slagen, rijdt door het inmiddels rode licht om rechtdoor te rijden
                                          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                          1990 Volvo 344
                                          1991 Mercedes W124 230CE
                                          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                          1980 Volkswagen Derby CLS
                                          1990 Mercedes W124 230CE
                                          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Working...
                                          X