Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Je hebt maar één idioot nodig die door het lint gaat van je kiezelregen om al heel genuanceerder te gaan reageren... Ik denk dan ook dat diegenen die jouw oplossing niet als oplossing zien op dat gebied al meer ervaring hebben dan jij...
    Even voor de goeie orde, die kiezelregen veroorzaken was ik niet, dat was iemand anders...
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• zelf een sticker maken met 'dit is mijn bumperklever, bol het af' zou wel vet zijn

Comment

• als je dit kan lezen, rij je te dichtbij

Comment

• In Hothatch zijn geval "Als je dit kan lezen ben ik aan het remmen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            zelf een sticker maken met 'dit is mijn bumperklever, bol het af' zou wel vet zijn
            ik ken zo iemand en die reed met een sticker op zijn acherbumper. " jouw auto is mijn kreukelzone"
            kerel reed met een redelijke zware pickup met bullbar enz

Comment

• Is dit geen idee voor een bumpersticker : Kruip niet zo in m'n gat, of zijt ge ne flikker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Is dit geen idee voor een bumpersticker : Kruip niet zo in m'n gat, of zijt ge ne flikker.
                Als je houdt van slechte humor lijkt het me wel wat!
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Als je houdt van slechte humor lijkt het me wel wat!

Comment

• Niet echt een ergernis maar wel enorm schrikken vanmorgen.

Ik rij op een binnenbaan (twee wagens breed) en er komt een tegenligger van de andere kant. We reden beiden zo'n 50km/u. Niets speciaals dus.
                    Op het moment dat de tegenligger nog zo'n dertig meter van mij vandaan is zie ik plots het volgende: het linkervoorwiel van de tegenligger staat volledig dwars gedraaid (volledig naar links), de band schreeuwt het uit en rookt. Ik besef niet goed wat er gebeurt en kan op die fractie van een seconde dat ik dit vaststel alleen maar besluiten dat de wagen frontaal op mijzelf gaat inrijden, verschrikkelijk!
                    Tot mijn grote verbazing gebeurde dit echter niet! De auto reed in het midden van de baan, ik moest dus wel half in de berm rijden maar hij bleef zijn traject gewoon min of meer verderzetten. Blijkbaar was er iets misgegaan met de stuurinrichting van het linkervoorwiel en dat stond gewoon dwars, het rechtervoorwiel werd blijkbaar wel nog bestuurd en de bestuurder reed zo gewoon verder. Dat het fysisch mogelijk is begrijp ik nog steeds niet maar ik heb het dus daadwerkelijk gezien. Een rokend en piepend voorwiel dat volledig dwarsgedraaid staat maar een auto die nog min of meer op een baan kan blijven. De bestuurder zat er maar normaal bij en droeg een zonnebril terwijl dat helemaal nergens voor nodig was.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Weer 'n idioot aan het Klaverblad in Lummen die even de held ging uithangen. Het was redelijk druk, een goeie 2 kilometer voor het klaverblad veranderde hij voortdurend van rijvak omdat hij dacht dat dat sneller ging. Ik dacht dat hij richting Brussel moest maar hij blijft dit echter doen tot op de laatste 50 meter voor de afslag, dus nam ik aan dat 'ie mee richting Luik moest. Ik steek hem voorbij via het linkerrijvak net op dat moment dat meneer nog even dacht 'n vrachtwagen voorbij te steken, was 'n close call. Vlak achter mij scheurt hij die vrachtwagen voorbij om dan de kilometer file die er stond voor te zijn.

Eikel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        http://pj.snoobonline.com/steenslag/

fantastische wegen in belgie...
                        Zozo, jij bent die bumperklever die achter Naish reed?
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Niet echt een ergernis maar wel enorm schrikken vanmorgen.

Ik rij op een binnenbaan (twee wagens breed) en er komt een tegenligger van de andere kant. We reden beiden zo'n 50km/u. Niets speciaals dus.
                          Op het moment dat de tegenligger nog zo'n dertig meter van mij vandaan is zie ik plots het volgende: het linkervoorwiel van de tegenligger staat volledig dwars gedraaid (volledig naar links), de band schreeuwt het uit en rookt. Ik besef niet goed wat er gebeurt en kan op die fractie van een seconde dat ik dit vaststel alleen maar besluiten dat de wagen frontaal op mijzelf gaat inrijden, verschrikkelijk!
                          Tot mijn grote verbazing gebeurde dit echter niet! De auto reed in het midden van de baan, ik moest dus wel half in de berm rijden maar hij bleef zijn traject gewoon min of meer verderzetten. Blijkbaar was er iets misgegaan met de stuurinrichting van het linkervoorwiel en dat stond gewoon dwars, het rechtervoorwiel werd blijkbaar wel nog bestuurd en de bestuurder reed zo gewoon verder. Dat het fysisch mogelijk is begrijp ik nog steeds niet maar ik heb het dus daadwerkelijk gezien. Een rokend en piepend voorwiel dat volledig dwarsgedraaid staat maar een auto die nog min of meer op een baan kan blijven. De bestuurder zat er maar normaal bij en droeg een zonnebril terwijl dat helemaal nergens voor nodig was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Zozo, jij bent die bumperklever die achter Naish reed?
                            of die na de bumperklever kwam

325 is zoveel als een vrachtwagen, en die kiezels stoppen niet op 1-2-3

Comment

• Vanmorgen reed er een oude man in een Voyager achter me; continu aan't pushen terwijl ik geen kilometer sneller kon rijden; want er reden 3 vrachtwagens voor me en in de eerste 2 kilometer was er geen inhaalmogelijkheid. Ik hield dus een drietal autolengtes afstand om steenslag te vermijden.
                              Opeens, uit het niets, begint hij een inhaalmanoeuvre over een gearceerd middenvak, om voor me te komen rijden, in een wolk van stof en kiezels

Vijf minuten later kwamen we op een tweevaksbaan waar je 90 mag; en daar reed ie dan 70.

Aap.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Vanmorgen reed er een oude man in een Voyager achter me; continu aan't pushen terwijl ik geen kilometer sneller kon rijden; want er reden 3 vrachtwagens voor me en in de eerste 2 kilometer was er geen inhaalmogelijkheid. Ik hield dus een drietal autolengtes afstand om steenslag te vermijden.
                                Opeens, uit het niets, begint hij een inhaalmanoeuvre over een gearceerd middenvak, om voor me te komen rijden, in een wolk van stof en kiezels

Vijf minuten later kwamen we op een tweevaksbaan waar je 90 mag; en daar reed ie dan 70.

Aap.
                                Spillies weet altijd te verrassen.

Comment

Vanmorgen reed er een oude man in een Voyager achter me; continu aan't pushen terwijl ik geen kilometer sneller kon rijden; want er reden 3 vrachtwagens voor me en in de eerste 2 kilometer was er geen inhaalmogelijkheid. Ik hield dus een drietal autolengtes afstand om steenslag te vermijden.

Aap.
                                  Dat zegt niks over het feit dat het "een oude man" was maar roept alleen vragen op over de verstandelijke vermogens of de intelligentie van die persoon in kwestie, die, volgens mijn bescheiden mening, in het verleden noch het heden niet zo denderend zullen geweest/(zijn) zijn. Als er monumentale stomme stoten uitgestoken worden op de baan houdt het dikwijls verband met dit feit en is het minder ouderdomsafhankelijk, een slimme en intelligente oudere chauffeur is nog altijd beter dan een jonge chauffeur die de helft van de tijd niet weet waar zijn achterste zich bevindt en maar "wat aanmoddert". (Wat velen hier ook mogen beweren of denken).

Comment

• Hij accentueert volgens mij niet dat het een oude man was hoor. Het had evengoed een vrouw, ne rosse enz kunnen zijn.

Comment

• Eens achtervolgd worden is toch leuk Al 2x voorgehad

Comment

• Ergernis ...
                                        Deze middag rij ik achter een auto in stad die vertraagd omdat hij een parkeerplaats had gezien rechts .
                                        Hij stopt en rijdt langzaam achteruit wat ik ook begin te doen zodat hij zich gemakkelijk kan parkeren , maar intussentijd was er een auto van de post ( Citroén Berlingo) achter mij tot stilstand gekomen , dus ik wacht in de hoop dat hij ook wat achteruit zou rijden maar hij bleef staan
                                        Misschien kon hij niet achteruit wegens ander verkeer dus ik stap uit om te vragen of hij toch een beetje achteruit wil rijden , en ik zie dat er niemand achter hem staat dus ik ga er naartoe en vraag of hij iets achteruit wil rijden ...
                                        Neen zegt die gast want ik heb geen tijd

Ik had veel goesting om hem uit zijn auto te sleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Ergernis ...
                                          Deze middag rij ik achter een auto in stad die vertraagd omdat hij een parkeerplaats had gezien rechts .
                                          Hij stopt en rijdt langzaam achteruit wat ik ook begin te doen zodat hij zich gemakkelijk kan parkeren , maar intussentijd was er een auto van de post ( Citroén Berlingo) achter mij tot stilstand gekomen , dus ik wacht in de hoop dat hij ook wat achteruit zou rijden maar hij bleef staan
                                          Misschien kon hij niet achteruit wegens ander verkeer dus ik stap uit om te vragen of hij toch een beetje achteruit wil rijden , en ik zie dat er niemand achter hem staat dus ik ga er naartoe en vraag of hij iets achteruit wil rijden ...
                                          Neen zegt die gast want ik heb geen tijd

Ik had veel goesting om hem uit zijn auto te sleuren
                                          Pfff.

Toch nog even blijven staan nadat je voorganger geparkeerd was hé?

Comment

Working...
                                          X