Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenzelf een sticker maken met 'dit is mijn bumperklever, bol het af' zou wel vet zijn
kerel reed met een redelijke zware pickup met bullbar enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs dit geen idee voor een bumpersticker : Kruip niet zo in m'n gat, of zijt ge ne flikker.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAls je houdt van slechte humor lijkt het me wel wat!
Comment
-
Niet echt een ergernis maar wel enorm schrikken vanmorgen.
Ik rij op een binnenbaan (twee wagens breed) en er komt een tegenligger van de andere kant. We reden beiden zo'n 50km/u. Niets speciaals dus.
Op het moment dat de tegenligger nog zo'n dertig meter van mij vandaan is zie ik plots het volgende: het linkervoorwiel van de tegenligger staat volledig dwars gedraaid (volledig naar links), de band schreeuwt het uit en rookt. Ik besef niet goed wat er gebeurt en kan op die fractie van een seconde dat ik dit vaststel alleen maar besluiten dat de wagen frontaal op mijzelf gaat inrijden, verschrikkelijk!
Tot mijn grote verbazing gebeurde dit echter niet! De auto reed in het midden van de baan, ik moest dus wel half in de berm rijden maar hij bleef zijn traject gewoon min of meer verderzetten. Blijkbaar was er iets misgegaan met de stuurinrichting van het linkervoorwiel en dat stond gewoon dwars, het rechtervoorwiel werd blijkbaar wel nog bestuurd en de bestuurder reed zo gewoon verder. Dat het fysisch mogelijk is begrijp ik nog steeds niet maar ik heb het dus daadwerkelijk gezien. Een rokend en piepend voorwiel dat volledig dwarsgedraaid staat maar een auto die nog min of meer op een baan kan blijven. De bestuurder zat er maar normaal bij en droeg een zonnebril terwijl dat helemaal nergens voor nodig was.
Comment
-
Weer 'n idioot aan het Klaverblad in Lummen die even de held ging uithangen. Het was redelijk druk, een goeie 2 kilometer voor het klaverblad veranderde hij voortdurend van rijvak omdat hij dacht dat dat sneller ging. Ik dacht dat hij richting Brussel moest maar hij blijft dit echter doen tot op de laatste 50 meter voor de afslag, dus nam ik aan dat 'ie mee richting Luik moest. Ik steek hem voorbij via het linkerrijvak net op dat moment dat meneer nog even dacht 'n vrachtwagen voorbij te steken, was 'n close call. Vlak achter mij scheurt hij die vrachtwagen voorbij om dan de kilometer file die er stond voor te zijn.
Eikel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNiet echt een ergernis maar wel enorm schrikken vanmorgen.
Ik rij op een binnenbaan (twee wagens breed) en er komt een tegenligger van de andere kant. We reden beiden zo'n 50km/u. Niets speciaals dus.
Op het moment dat de tegenligger nog zo'n dertig meter van mij vandaan is zie ik plots het volgende: het linkervoorwiel van de tegenligger staat volledig dwars gedraaid (volledig naar links), de band schreeuwt het uit en rookt. Ik besef niet goed wat er gebeurt en kan op die fractie van een seconde dat ik dit vaststel alleen maar besluiten dat de wagen frontaal op mijzelf gaat inrijden, verschrikkelijk!
Tot mijn grote verbazing gebeurde dit echter niet! De auto reed in het midden van de baan, ik moest dus wel half in de berm rijden maar hij bleef zijn traject gewoon min of meer verderzetten. Blijkbaar was er iets misgegaan met de stuurinrichting van het linkervoorwiel en dat stond gewoon dwars, het rechtervoorwiel werd blijkbaar wel nog bestuurd en de bestuurder reed zo gewoon verder. Dat het fysisch mogelijk is begrijp ik nog steeds niet maar ik heb het dus daadwerkelijk gezien. Een rokend en piepend voorwiel dat volledig dwarsgedraaid staat maar een auto die nog min of meer op een baan kan blijven. De bestuurder zat er maar normaal bij en droeg een zonnebril terwijl dat helemaal nergens voor nodig was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZozo, jij bent die bumperklever die achter Naish reed?
325 is zoveel als een vrachtwagen, en die kiezels stoppen niet op 1-2-3
Comment
-
Vanmorgen reed er een oude man in een Voyager achter me; continu aan't pushen terwijl ik geen kilometer sneller kon rijden; want er reden 3 vrachtwagens voor me en in de eerste 2 kilometer was er geen inhaalmogelijkheid. Ik hield dus een drietal autolengtes afstand om steenslag te vermijden.
Opeens, uit het niets, begint hij een inhaalmanoeuvre over een gearceerd middenvak, om voor me te komen rijden, in een wolk van stof en kiezels
Vijf minuten later kwamen we op een tweevaksbaan waar je 90 mag; en daar reed ie dan 70.
Aap.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVanmorgen reed er een oude man in een Voyager achter me; continu aan't pushen terwijl ik geen kilometer sneller kon rijden; want er reden 3 vrachtwagens voor me en in de eerste 2 kilometer was er geen inhaalmogelijkheid. Ik hield dus een drietal autolengtes afstand om steenslag te vermijden.
Opeens, uit het niets, begint hij een inhaalmanoeuvre over een gearceerd middenvak, om voor me te komen rijden, in een wolk van stof en kiezels
Vijf minuten later kwamen we op een tweevaksbaan waar je 90 mag; en daar reed ie dan 70.
Aap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVanmorgen reed er een oude man in een Voyager achter me; continu aan't pushen terwijl ik geen kilometer sneller kon rijden; want er reden 3 vrachtwagens voor me en in de eerste 2 kilometer was er geen inhaalmogelijkheid. Ik hield dus een drietal autolengtes afstand om steenslag te vermijden.
Aap.
Comment
-
Ergernis ...
Deze middag rij ik achter een auto in stad die vertraagd omdat hij een parkeerplaats had gezien rechts .
Hij stopt en rijdt langzaam achteruit wat ik ook begin te doen zodat hij zich gemakkelijk kan parkeren , maar intussentijd was er een auto van de post ( Citroén Berlingo) achter mij tot stilstand gekomen , dus ik wacht in de hoop dat hij ook wat achteruit zou rijden maar hij bleef staan
Misschien kon hij niet achteruit wegens ander verkeer dus ik stap uit om te vragen of hij toch een beetje achteruit wil rijden , en ik zie dat er niemand achter hem staat dus ik ga er naartoe en vraag of hij iets achteruit wil rijden ...
Neen zegt die gast want ik heb geen tijd
Ik had veel goesting om hem uit zijn auto te sleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenErgernis ...
Deze middag rij ik achter een auto in stad die vertraagd omdat hij een parkeerplaats had gezien rechts .
Hij stopt en rijdt langzaam achteruit wat ik ook begin te doen zodat hij zich gemakkelijk kan parkeren , maar intussentijd was er een auto van de post ( Citroén Berlingo) achter mij tot stilstand gekomen , dus ik wacht in de hoop dat hij ook wat achteruit zou rijden maar hij bleef staan
Misschien kon hij niet achteruit wegens ander verkeer dus ik stap uit om te vragen of hij toch een beetje achteruit wil rijden , en ik zie dat er niemand achter hem staat dus ik ga er naartoe en vraag of hij iets achteruit wil rijden ...
Neen zegt die gast want ik heb geen tijd
Ik had veel goesting om hem uit zijn auto te sleuren
Toch nog even blijven staan nadat je voorganger geparkeerd was hé?
Comment
Comment