Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Ergernis ...
    Deze middag rij ik achter een auto in stad die vertraagd omdat hij een parkeerplaats had gezien rechts .
    Hij stopt en rijdt langzaam achteruit wat ik ook begin te doen zodat hij zich gemakkelijk kan parkeren , maar intussentijd was er een auto van de post ( Citroén Berlingo) achter mij tot stilstand gekomen , dus ik wacht in de hoop dat hij ook wat achteruit zou rijden maar hij bleef staan
    Misschien kon hij niet achteruit wegens ander verkeer dus ik stap uit om te vragen of hij toch een beetje achteruit wil rijden , en ik zie dat er niemand achter hem staat dus ik ga er naartoe en vraag of hij iets achteruit wil rijden ...
    Neen zegt die gast want ik heb geen tijd

Ik had veel goesting om hem uit zijn auto te sleuren
    Gewoon blijven staan tot hij wel tijd heeft
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      Pfff.

Toch nog even blijven staan nadat je voorganger geparkeerd was hé?
      Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Gewoon blijven staan tot hij wel tijd heeft
      De auto voor mij is door gereden , en de postman heeft me voor ik in mijn auto zat aan "volle" snelheid voorbij gestoken

Comment

• Ik heb ook geen geduld voor mensen die manoevers uitvoeren, zunne . Achteruit rijden = manoever = voorrang verlenen.

Comment

• Vanmorgen zat er een peugeot achter mij, in 't gat te duwen en ik rijd mooi m'n toegestane 50 op gps.
          Ze was duidelijk gehaast, maar had wel nog de tijd om te bellen naar iemand.
          Ze steekt me nog voorbij in zone 50, maar eens uit de zone 50 zit ze achter een kleine vrachtwagen aan 70 waar 90 mag.
          Ik zit achter haar, op mooie afstand.
          Ze steekt die vrachtwagen voorbij en ik ga mee, maar omdat ik wat meer pk's heb en zij er niet echt vlot voorbijgeraakt ben ik genoodzaakt wat vaart te maken om weg te zijn voor de tegenliggers komen.
          En toen zat ik wat dichtjes, toegegeven, heel uitzonderlijk, maar ik moest mee.
          Ik zie ze in haar achteruitkijkspiegel loeren, duwt dat blond wicht toch wel op haar rem zeker?

Ik ben mooi gevolgd, en heb me ingehouden, heb niet terug gereageerd, wat ik vroeger wel zou gedaan hebben.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
            Hij accentueert volgens mij niet dat het een oude man was hoor. Het had evengoed een vrouw, ne rosse enz kunnen zijn.
            Als hij de algemeen geldende trend op het forum volgt moet hij het inderdaad vergeten zijn.

En zoals ik reeds zei, domheid in het algemeen en in het verkeer in het bijzonder is niet ouderdomsgebonden maar persoonsgebonden.
            Last edited by ; 19/02/2010, 22:26.

Comment

• Wagens waarvan hun stoplichten constant branden

Comment

• 2-voeten-automatic-chauffeurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  2-voeten-automatic-chauffeurs
                  Waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Wagens waarvan hun stoplichten constant branden
                    Ga maar eens 2u aanschuiven bij de keuring in het donker met zo'n mongool voor je
                    En dat was géén automaat

Comment

Waarom?
                      was reactie op contenu brandende stoplichten

Comment

Waarom?
                        Het merendeel van de mensen die hun automaat met 2 voeten rijdt, heeft de neiging om hun linkervoet zachtjes op de rem te zetten, waardoor de remlichten branden.

Comment

• als ik file rijd, dan sta ik ook meerendeel op de rem.
                          niet omdat ik van die rempedaal houd ofzo. of dat ik zo graag gebruik.
                          maar stapvoets bij een automaat zit er niet in.
                          en als ik de rem loslaat dan kan het gebeuren dat de neus van mn auto, zich in de kont boort van een ander auto.

mijn auto gaat met de automaat zonder gas te geven toch versnellen naar een kleine 20 a 25 kilometer per uur...
                          en dat is vrij hard bij een stilstaande file

Comment

• ha, da's goed om weten.
                            Wat kan je dan doen met automaat? Stoppen, en in P zetten? (bij langer stilstaan in de file)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Yup, of N eventueel (als je een makkelijke handrem hebt, en dus geen Benz gedoe).

De E heeft een automatische rem functie, tot 60km/h remt 'ie automatisch als je de gas loslaat, erg handig in de files!
                              Wel wat bruut soms
                              En ook niet handig voor je achterliggers, want de remlichten zullen nog altijd aangaan

Comment

• wist ik ook niet, leuk om weten!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• probleem is als je hem in park voor de lichten zet, en je wilt vertrekken, je altijd voorbij revers moet passeren, dus gaat elke keer je je auto in park zet, ofterug in drive, je achteruitrijlichten aan. wat nogal vreemd moet overkomen voor de persoon achter je die dan altijd denkt dat je achteruit wilt gaan rijden.

Comment

• handrem..........
                                    ......
                                    ............
                                    ....................

nee heb ik niet......
                                    heb enkel een soort van handrem wat ik in het begin toen ik mijn amerikaan had aan heb gezien voor koppelingspedaal
                                    geeft hele leuke effecten als je die zo hard intrapt als je de koppelingspedaal bent gewent

Comment

• Facker met jeep + aanhangwagen die op de E19 thv die werken/vilvoorde/machelen opeens beslist om over de volle gele lijn mijn baanvak op te rijden om mij te doen afremmen.
                                      't Raamke open gedaan en hij was al bezig met mij uit te kakken in de franse taal .
                                      Raamke ook open gedaan dan maar en een leuk frans conversatieke gehad

Miljaarde zeg, zo hard zin om die kerel de vangrail in te rammen.

Comment

• Ben ik aan het filefilteren met de motor doorheen een net gevormde file, als een Peugeot 106 op het linkervak uiterst rechts rijdt, en een Peugeot 407 op het rechtervak uiterst links. Niet door te geraken dus. Maar ik merk net op dat de 407-rijder lustig aan het bellen is én dossiers op z'n stuur heeft uitgestald .

Even later reed ik voor 'm, gewezen dat ie de pechstrook op moest én hij deed het. Stap ik van mijn fiets af, hij de deur al open met een vragende blik ("is mijn achterlicht kapot?"). Even vriendelijk mijn probleem uitgelegd, hij leek er toch vrij geschrokken van...

Comment

• Lol, nice

Ergernissen:

Mensen die op het rondpunt tóch nog snel voorsteken en dan 30 gaan rijden in zone 50, fffffffffffffffffffffffffffffffack!

Comment

Working...
                                          X