Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee, helm blijft op, maar visier wel open. Had ik een integraalhelm, zou ik die wel openen.

Het valt me op dat je als motorrijder heel wat meer interactief kan zijn tov andere bestuurders... Ooit iemand 2 meter hoog in z'n auto doen springen toen ie een peuk buitengooide net toen ik passeerde en ik door het nog geopende raampje vroeg "is dat uw assebak?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Je kan 'm beter afzetten.
      Veel mensen zijn bang van motorrijders. De standaard motoruitrusting (pak, jas, help, handschoene, dikke botten) doen daar niet goed aan .
      Als je dan toch wil gaan communiceren, dan kan je beter op gelijke 'hoogte' beginnen imho.
      Idd, en doe dan maar dat pak, handschoenen, botten etc ook maar uit

Comment

• En niet vergeten 10 cm te krimpen en 30 kilo te vermageren...

Comment

• idd, ik word ook bang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Idd, en doe dan maar dat pak, handschoenen, botten etc ook maar uit
            En de pot vaseline erbij nemen

Comment

• Deze ochtend bijna een kwade wieleraap naast mij gehad in de auto...

was op mijn gemakje aan het rijden en zag hem al van ver alle putjes ontwijken op de weg, zodat hij telkens naar het midden uitweek. Ik heb hem dan maar voorbijgestoken met wat weinig marge over en hij begon van zijn neus te maken... Nuja geen probleem... Ik rij door, maar moet 50m verder stoppen en aanschuiven. Begint die aap daar niet goed door te trappen om tot bij me te geraken en ruzie te maken. Ben gelukkig juist op tijd terug kunnen aanzetten. Zag hem grijpen naar m'n Lancia. Denk wel dat ie ernaast gegrepen heeft. Heb hem dan maar in een roetwolk achtergelaten

Was toch ff verschieten... Volgende keer eerst zorgen dat ik rap genoeg weg kan als ik nog zoiets doe... Zie dat ik een schreef of een buil in m'n beestje er aan overhou...
              2000 Lancia Delta 1.9 TD
              2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
              eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                Deze ochtend bijna een kwade wieleraap naast mij gehad in de auto...

was op mijn gemakje aan het rijden en zag hem al van ver alle putjes ontwijken op de weg, zodat hij telkens naar het midden uitweek. Ik heb hem dan maar voorbijgestoken met wat weinig marge over en hij begon van zijn neus te maken... Nuja geen probleem... Ik rij door, maar moet 50m verder stoppen en aanschuiven. Begint die aap daar niet goed door te trappen om tot bij me te geraken en ruzie te maken. Ben gelukkig juist op tijd terug kunnen aanzetten. Zag hem grijpen naar m'n Lancia. Denk wel dat ie ernaast gegrepen heeft. Heb hem dan maar in een roetwolk achtergelaten

Was toch ff verschieten... Volgende keer eerst zorgen dat ik rap genoeg weg kan als ik nog zoiets doe... Zie dat ik een schreef of een buil in m'n beestje er aan overhou...
                Of er voor zorgen dat ge hem met wat meer overschot voorbij gaat ipv rakelings voorbij te rijden
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Irritante tijd van het jaar om met de fiets te rijden al die putten
                  Ik begrijp diene mens wel langs de ene kant die putjes ontwijken
                  Zijn reactie begrijp ik ook zeker als het maar rakelings was

Comment

• Dringend invoeren van een sociaal treinabonnement, " gatenlatenvallers " . FUCK ZEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      Ik ben mooi gevolgd, en heb me ingehouden, heb niet terug gereageerd, wat ik vroeger wel zou gedaan hebben.
                      Dat is iets wat ik nu ook meestal doe.. heb echt geen zin meer in die spelletjes.
                      Bumperklevers, zucht. Vind dat super irritant.. da ze eens de ballen kweken om u in te halen.

Comment

• gisteren op de snelweg op het linkervak altijd mooi grote afstand gelaten tussen mijn voorligger (audi a4). Op een bepaald moment gaat hij zonder pinker op linker + middenvak rijden en gooit die alles toe
                        gelukkig dat ik mooi afstand hield, maar wat bezielde die kerel?? kwam daarna in mijn gat hangen en toen ik de snelweg afreed deed hij thumbs op, sarcastisch welliswaar.

begreep er niets van

Comment

• Zondagavond op de R0, een X6 die volgens mij op minder dan een meter van zijn voorligger hing terwijl die zelf vast zat achter ander verkeer. En het was zeker tegen 130, dat vind ik wel redelijk zotjes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Zondagavond op de R0, een X6 die volgens mij op minder dan een meter van zijn voorligger hing terwijl die zelf vast zat achter ander verkeer. En het was zeker tegen 130, dat vind ik wel redelijk zotjes !
                            Gisteren ook een X5 in het drukke verkeer op de Ring rond Antwerpen, weliswaar aan tragere snelheden (rond de 70). Hij zat zo dicht mogelijk tegen zijn voorganger om toch maar niemand er tussen te laten. En dan toen hij zen afrit moest hebben moest iedereen maar bewegen voor meneer toen die van helemaal links naar helemaal rechts moest op 20 meter afstand.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Goh, en zo'n A4 en dergelijke doen dat NOOIT...
                              Zeker wel. Reed jij vroeger niet met een...?

Comment

Verdomme, ik rij zelfs veel rustiger met de X5 als met de A4
                                Dat zal wel, azo nen tank
                                Remappen dat kreng!

Nee, serieus: Gelukkig!

Comment

Zo erg was dat nu toch ook niet met de A4...

Trouwens, op gebied van snelheid was jij de ergste en ik vermoed nog steeds... Ik haal wel af en toe eens een stoot uit...
                                  Ja, ik vraag me nog steeds af waarom die gast op z'n grasmaaier stopte met maaien en begon te gapen hoe wij (jij reed) de oprit van de autostrade namen met de A4.

Terug on-topic. Ik haat linksrijders.

Vrees dat ik me hier wat aan het bezondigen ben aan een andere ergernis de laatste dagen. Rechts voorbijsteken.
                                  Oké, dat duurt niet lang, maar ik heb me al twee keer op de pechstrook mogen smijten wanneer mijn ingehaalde vrienden zich dan toch naar rechts gooiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                    Irritante tijd van het jaar om met de fiets te rijden al die putten
                                    Ik begrijp diene mens wel langs de ene kant die putjes ontwijken
                                    Zijn reactie begrijp ik ook zeker als het maar rakelings was
                                    rijd jij met je wagen ook langs de andere kant van de weg als er een put is?
                                    En moet de rest dan ook maar wijken?

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                    Dat is iets wat ik nu ook meestal doe.. heb echt geen zin meer in die spelletjes.
                                    Bumperklevers, zucht. Vind dat super irritant.. da ze eens de ballen kweken om u in te halen.
                                    of dat ze eens pk's kopen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Kruispunt met voorrang van rechts, een wagen komt van links en stopt om mij voorrang te verlenen. Ik vertraag om in de straat rechts te kunnen kijken of er geen verkeer afkomt, komt er ineens van links van achter die auto een fietser voor mijn neus geschoten ... hij lag bijna op mijn motorkap. Kijkt ie nog vies naar mij ook
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                                        als ik file rijd, dan sta ik ook meerendeel op de rem.
                                        niet omdat ik van die rempedaal houd ofzo. of dat ik zo graag gebruik.
                                        maar stapvoets bij een automaat zit er niet in.
                                        en als ik de rem loslaat dan kan het gebeuren dat de neus van mn auto, zich in de kont boort van een ander auto.

mijn auto gaat met de automaat zonder gas te geven toch versnellen naar een kleine 20 a 25 kilometer per uur...
                                        en dat is vrij hard bij een stilstaande file
                                        Dat lijkt mij nogal onpraktisch en heel nefast voor het verbruik.
                                        De mijne gaat aan 6km/u in S (blijft in 1e) en 8km/u in D (schakelt naar 2e), ik kan dus gewoon meerollen met de handgeschakelde diesels die zich op ralenti laten bollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                          Kruispunt met voorrang van rechts, een wagen komt van links en stopt om mij voorrang te verlenen. Ik vertraag om in de straat rechts te kunnen kijken of er geen verkeer afkomt, komt er ineens van links van achter die auto een fietser voor mijn neus geschoten ... hij lag bijna op mijn motorkap. Kijkt ie nog vies naar mij ook
                                          Gisteren iets gelijkaardigs voorgehad. Ik wil afslaan naar links (voorgesorteerd en stond voorbij lichten en stopstreep). Het wordt rood, bijgevolg kan ik afslaan, is er toch wel geen fietser uit de tegengestelde richting die door het rood rijdt. Alles toegegooid en madam keek zo met een gezicht van "doe ik iets verkeerds misschien?"...

Comment

Working...
                                          X