Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ook waar
    Ik snap wat je bedoelt en ik zeg ook niet dat ze allemaal niet meer kunnen rijden bijlange niet. Ik wou even meedelen dat ik er zelf ook al slechte ervaringen mee gehad heb.

Comment

• dat las ik tss je regels

Comment

• In heel de bevolkingsgroep zitten er uitersten inzake rijvaardigheid. Maar je merkt op een snelweg heel snel wie er ervaring heeft, wie denkt ervaring te hebben, en wie het totaal niet heeft...

Of je nu 18 of 88 bent, maakt hier echt geen hol uit...
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

hoeft geen uitleg zeker

E17 richting Gent, ergens rond Waregem zeker?
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
            Ik ben voorstander van periodieke rijvaardigheidsproeven...
            Voor ALLE leeftijden dan. (Want zoals reeds uittentreure gezegd werd in het verleden, kemels schieten op de baan is niet ouderdomsgebonden maar persoonsgebonden. Ne jongen "ezel" is nog altijd slechter dan 'n oud "raspaard". En bezie die mensen hun levensloop, ook in het dagelijkse leven zijn het normaal gezien geen Einsteins, dus met, en dit in alle omstandigheden, alle gevolgen vandien.)

Comment

• Nog even verder lezen, will...
              1991 BMW E30 318is

Comment

• das allemaal geldklopperij, die testen

laat hun naasten het hen maar wijsmaken

Comment

En bij 20 meter afstand heb je geen last meer van spray of zo? Als je zo denkt over een snelweg bij regenweer, blijf je er maar beter af...
                  De ruitenwissers staan zowieso aan, bij 20 meter afstand kan ik ze gewoon laten staan op de normale stand, als er daarentegen een flauwe plezante op 5 meter voor mij invoegt moeten de ruitenwissers op maximum gezet worden anders zie ik letterlijk geen steek meer, en dan nog is het zicht erg beperkt. Als je dan tegelijk nog een vrachtwagen aan het voorbijrijden bent dan wordt het zicht nog harder beperkt, tot het gevaarlijke toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                    Ik snap wat je bedoelt en ik zeg ook niet dat ze allemaal niet meer kunnen rijden bijlange niet. Ik wou even meedelen dat ik er zelf ook al slechte ervaringen mee gehad heb.
                    Dat is dikke zever, ik heb ook al slechte ervaringen gehad met jonge chauffeurs, méér dan met oudere zelfs. Bij sommige is het volgens mij zelfs zo dat hoe schever hun klakske staat hoe 'gewrongener' het bij hen zit. Nogmaals alles is persoonsgebonden, niet ouderdomsgebonden.

Comment

Nog even verder lezen, will...
                      Die andere antwoorden waren binnengekomen terwijl ik mijn antwoordje aan het typen was. Heb ze daarna gezien. Sorry.

Niet dat ik tien minuten nodig had om drie regeltjes te typen maar ik was ondertussen ookk met mijn mail bezig, dus.... (Multitasking).
                      Last edited by ; 26/02/2010, 23:07.

Comment

In heel de bevolkingsgroep zitten er uitersten inzake rijvaardigheid. Maar je merkt op een snelweg heel snel wie er ervaring heeft, wie denkt ervaring te hebben, en wie het totaal niet heeft...

Of je nu 18 of 88 bent, maakt hier echt geen hol uit...
                        Hier ben ik het ook mee eens.
                        Ik doelde eigenlijk vooral naar aanleiding van de post van janvkn op de overbejaarden, diegene die met hun gezicht bij wijze van spreken tegen de voorruit plakken, 2 hoorapparaten hebben en zich wel eens vergissen van koppeling en rem...

Niet de 60 plussers die nog degelijk zien en horen en heel wat rij-ervaring hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Die andere antwoorden waren binnengekomen terwijl ik mijn antwoordje aan het typen was. Heb ze daarna gezien. Sorry.
                          traag van reactie ?

Comment

Dat is dikke zever, ik heb ook al slechte ervaringen gehad met jonge chauffeurs, méér dan met oudere zelfs. Bij sommige is het volgens mij zelfs zo dat hoe schever hun klakske staat hoe 'gewrongener' het bij hen zit. Nogmaals alles is persoonsgebonden, niet ouderdomsgebonden.
                            Kalm he man. Dat is geen dikke zever dat is wat ik ervaren heb. Het is niet dat jij nog kan rijden dat er anderen zijn die het niet meer kunnen he. En heb ik iets gezegd dat er geen jongeren zijn die niet kunnen rijden. Pas op voor uw hart!

Comment

Pas op voor uw hart!
                              past gij op dat van u
                              ieder voor zijn eigen deur zijn we al ver

Comment

Ik doelde eigenlijk vooral naar aanleiding van de post van janvkn op de overbejaarden, diegene die met hun gezicht bij wijze van spreken tegen de voorruit plakken, 2 hoorapparaten hebben en zich wel eens vergissen van koppeling en rem...

Niet de 60 plussers die nog degelijk zien en horen en heel wat rij-ervaring hebben.
                                Heit dane pei twie menute chans.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  traag van reactie ?
                                  Heb een ajouteke gemaakt bij mijne post, met het excuus waarom ik binnen 10 minuten nog geen antwoord doorgestuurd had. Sorry.

Comment

• Trouwens, niet dat ik per se de jongeren wil verdedigen, ik ben er nog niet over begonnen maar nu we er toch zijn. Die jongeren, al dan niet met een klakske, die hebben wel recent hun rijbewijs gehaald en toch laten zien dat ze in staat zijn op de openbare weg te komen. Ik denk als je een paar ouderen hun rijbewijs opnieuw zou laten doen dat ze niet eens door test van de lettertjes lezen geraken...
                                    En als je begint over jongeren en alcohol in het verkeer dan zoek je de resultaten maar eens op en blijkt dat de 30-40 jarigen hierin de ergste zijn.

No offense he maar straffe uitspraken kan ik ook doen...

Comment

Zulke chauffeurs zouden ze inderdaad uit het verkeer moeten plukken. Alsook diegenen met hun Ligier of Aixam die, niettegenstaande ze geen rijbewijs hebben, zich toch in het verkeer kunnen mengen ALS automobilist. Als die geen jota kennis hebben over de verkeersregels, voorrangsregels in hun geval van het hoogste belang, vraag ik me af wat er van politieke zijde als excuus zal komen als er een situatie (hopelijk niet) waar er een serieuze patat gebeurd naar aanleiding van het niet naleven van de verkeersregels met zo'n "wagen".

Comment

• die jongeren zijn door een test geraakt

Comment

Zulke chauffeurs zouden ze inderdaad uit het verkeer moeten plukken. Alsook diegenen met hun Ligier of Aixam die, niettegenstaande ze geen rijbewijs hebben, zich toch in het verkeer kunnen mengen ALS automobilist. Als die geen jota kennis hebben over de verkeersregels, voorrangsregels in hun geval van het hoogste belang, vraag ik me af wat er van politieke zijde als excuus zal komen als er een situatie (hopelijk niet) waar er een serieuze patat gebeurd naar aanleiding van het niet naleven van de verkeersregels met zo'n "wagen".
                                          We beginnen mekaar hier te begrijpen.

Comment

Working...
                                          X