Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Hihi

Ach ja, als slechte chauffeur laat ik me alleszins niet verleiden om middenvakrijders het linkervak op te dwingen... En Nikske kan goed slapen want vanuit zijn positie denkt ienatuurlijk dat ie goed bezig is
    Als chauffeur denk je blijkbaar wel dat de weg alleen van u is?

Comment

• Alleen de vangrails.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Als chauffeur denk je blijkbaar wel dat de weg alleen van u is?
        Nee, da's Nikske die een voorrangsnegatie pleegt. Niet ik.

Opletten in de les!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
          Nenee, iedereen mag de weg gebruiken hoor van WOOTER... Maar ze moeten allemaal uit de kant gaan voor hem
          I wish... Ik heb eerder dat iedereen zich voor mij in gooit "Ach, die Z4 heeft toch de remmen van de CSL, da kan wel op tijd stoppen"

Comment

Nee, da's Nikske die een voorrangsnegatie pleegt. Niet ik.

Opletten in de les!
            'k heb er anders toch nog nooit een bekeuring voor gekregen.
            Evenmin een ongeval.

Wat is nu uw probleem?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik heb eerder dat iedereen zich voor mij in gooit "Ach, die Z4 heeft toch de remmen van de CSL, da kan wel op tijd stoppen"
              Troost jezelf maar met dat laatste. Als jij daardoor beter kan slapen is 't ook goed.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Ofwel denken ze... Die rijdt toch liever in de vangrails
                Echt eh... Opletten!

Het was een betonnen muur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  'k heb er anders toch nog nooit een bekeuring voor gekregen.
                  Voor het rijden met een Volvo waarschijnlijk ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat dat overal zomaar sociaal geaccepteerd wordt!

Comment

Voor het rijden met een Volvo waarschijnlijk ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat dat overal zomaar sociaal geaccepteerd wordt!
                    *ofwel is 't een laatste snakske ofwel is ie nu al aan 't doorslaan*

WTF komt dat Volvo daar nu bij doen?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• edit: laat maar

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                            En jij rijdt te rap.

Volgende snelheidsovertreding....

..... en ge zult het wel afleren !
                            Melde het hier boven toch al eens, er zijn er hier bij die denken dat steeds te snel rijden bij het hedendaags verkeer hoort.
                            Je kan je perfect vlot door het verkeer begeven zonder ook maar één snelheidsovertreding te maken. Hoe?
                            Hééél eenvoudig, probeer steeds een constante te houden. Hoeveel ik er zie voorbij scheuren op de E19 richting Brusselsering>Namen, daar bijna aangekomen gaan ze volop in de remmen omdat ze plotseling merken dat ze te snel in de bocht gaan. Ik hoef daar nooit op de rem! Naar de andere kant richting Antwerpen van hetzelfde, voor Rumst steken ze je voorbij, precies of hun lief/vrouw ligt te wachten vervolgens gaan ze aan de flitspaal op hun rem staan en dan kunnen ze den "heuvel" niet meer op. Gewoonlijk komen we dan gelijk aan de Craeybeckxtunnel. Hoe stom kan je dan zijn.
                            Inderdaad, mochten de boeten een flink pak hoger liggen zouden de snelheidsduiveltjes (hopelijk) wel anders gaan rijden.
                            Het is ook door dit/zulk rijgedrag dat de zo genaamde jozag-rijders (combinatie van jo-jo rijden en zig-zag rijden) de meeste ongevallen op bv. de Antwerpse ring veroorzaken.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• of beter nog, ze vlammen u voorbij en als ze een afrit moeten nemen, gaan ze al twee kilometer op voorhand achter een vrachtwagen gaan hangen. Dan zie je ze gelijk met jou de afrit verlaten

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Snel rijden kan ook leuk zijn hoor

(en neen ik hoef geen preek )

Comment

• Ik ken ze ook, El Greco. Maar snel rijden en doordacht rijden heeft niks met mekaar te maken, net zomin dat doordacht rijden en aan de snelheidslimieten rijden niks met mekaar te maken heeft. Ik zie evengoed gasten aan 150 het rechtervak induiken op twee kilometer van een afrit als mensen aan 110 achter een vrachtwagen blijven hangen omdat ze twee kilometer verder een afrit moeten hebben...

Comment

Ik ken ze ook, El Greco. Maar snel rijden en doordacht rijden heeft niks met mekaar te maken, net zomin dat doordacht rijden en aan de snelheidslimieten rijden niks met mekaar te maken heeft. Ik zie evengoed gasten aan 150 het rechtervak induiken op twee kilometer van een afrit als mensen aan 110 achter een vrachtwagen blijven hangen omdat ze twee kilometer verder een afrit moeten hebben...
                                    da's dan slecht gezien want een vrachtwagen rijdt maar 100.

discussiëren over en verdwalen in details, 'k heb het hier geleerd

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      da's dan slecht gezien want een vrachtwagen rijdt maar 100.
                                      Serieus, kerel...

Comment

• 't wordt tijd dat weekend is mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                          't wordt tijd dat weekend is mannen
                                          Ik weet nu nog altijd niet wie nu gelijk heeft :

Wooter of Nikske

Comment

Working...
                                          X