't gaat mij in elk geval niet om gelijk krijgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
12.4. de bestuurder die een maneuver wil uitvoeren, moet voorrang verlenen aan de andere weggebruikers.
Worden inzonderheid als manoeuvres beschouwd : van rijstrook of van file veranderen, de rijbaan oversteken, een parkeerplaats verlaten of oprijden, uit een aanpalende eigendom komen, keren of achteruitrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
11.2. Buiten de bebouwde kommen is de snelheid beperkt :
1° tot 120 km per uur :
a) op de autosnelwegen;
b) op de openbare wegen verdeeld in vier of meer rijstroken waarvan er ten minste twee bestemd zijn voor iedere rijrichting, voor zover de rijrichtingen anders dan door wegmarkeringen gescheiden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenof beter nog, ze vlammen u voorbij en als ze een afrit moeten nemen, gaan ze al twee kilometer op voorhand achter een vrachtwagen gaan hangen. Dan zie je ze gelijk met jou de afrit verlaten
Uiteindelijk smijt hij zich last minute naar rechts naar de afrit achter een afrijdende camion. Ik ook, maar had wat meer vermogen en kon me zonder veel moeite of hinder te veroorzaken nog voor die camion voorsorteren.
Na de afrit aan de rode lichten stopt hij achter me, stapt uit, komt van z'n kl*!en maken: "vinde gij dat normaal?!!" Ik kijk verbaasd, en zeg: "vinde gij DAT normaal, hier zo staan iemand verwijten?"
En toen werd het groen. Meneer stond daar, kreeg direct een claxonconcert van de wagens die achter hem stonden te wachten.
Uitstappen aan de lichten...tsss...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichtenir_fuel die een preek geeft over overdreven snelheid.
Dat het zover is moeten komen...
Rijdt nu met een klein diesel stadswagentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten't Schijnt dat 'm is bekeerd. Heeft zelfs de Porsche verkocht, hoor ik.
Rijdt nu met een klein diesel stadswagentje.
Which reminds me, moet eens vragen dat ze mijn topic op slot gooien in "te koop".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKlopt volledig.
(Alhoewel ik stiekem ook moet toegeven dat de Z4 nog maar weinig doet aangezien de motorfiets goedkoper is tijdens de week, en in het weekend we met het familie karretje rondtuffen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk word al eens de pas afgesneden op de snelweg, en erger me daar behoorlijk aan. Zijn hier nog mensen die zich daar wel eens druk in maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk word al eens de pas afgesneden op de snelweg, en erger me daar behoorlijk aan. Zijn hier nog mensen die zich daar wel eens druk in maken?Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenhangt ervan af op welke manier. als je in't midden blijft hangen is het uw probleem__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenZou zo graag mijn persoonlijke ervaringen hier delen, maar die twee zijn zo goed bezig dat ik maar stillekes zal meelezen...
Alé, aan wie was 't nu ook alweer?
brjefs: louter een vaststelling: ik word amper de pas afgesneden, hoe zou dat komen?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenbrjefs: louter een vaststelling: ik word amper de pas afgesneden, hoe zou dat komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik ging de fakkel doorgeven aan jou, maar brjefs wakkert op subtiele wijze 't vuur wat aan
brjefs: louter een vaststelling: ik word amper de pas afgesneden, hoe zou dat komen?
Comment
Comment