Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't gaat mij in elk geval niet om gelijk krijgen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• 12.4. de bestuurder die een maneuver wil uitvoeren, moet voorrang verlenen aan de andere weggebruikers.

Worden inzonderheid als manoeuvres beschouwd : van rijstrook of van file veranderen, de rijbaan oversteken, een parkeerplaats verlaten of oprijden, uit een aanpalende eigendom komen, keren of achteruitrijden.
      Last edited by ; 05/03/2010, 18:11.

Comment

• Comment

• 11.2. Buiten de bebouwde kommen is de snelheid beperkt :
          1° tot 120 km per uur :

a) op de autosnelwegen;
          b) op de openbare wegen verdeeld in vier of meer rijstroken waarvan er ten minste twee bestemd zijn voor iedere rijrichting, voor zover de rijrichtingen anders dan door wegmarkeringen gescheiden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            of beter nog, ze vlammen u voorbij en als ze een afrit moeten nemen, gaan ze al twee kilometer op voorhand achter een vrachtwagen gaan hangen. Dan zie je ze gelijk met jou de afrit verlaten
            Idd, zo eens achter ne gast gereden die maar niet aan de kant wou gaan. Hij reed...euh...110, en ik wou er aan...euh...120 voorbij.

Uiteindelijk smijt hij zich last minute naar rechts naar de afrit achter een afrijdende camion. Ik ook, maar had wat meer vermogen en kon me zonder veel moeite of hinder te veroorzaken nog voor die camion voorsorteren.

Na de afrit aan de rode lichten stopt hij achter me, stapt uit, komt van z'n kl*!en maken: "vinde gij dat normaal?!!" Ik kijk verbaasd, en zeg: "vinde gij DAT normaal, hier zo staan iemand verwijten?"

En toen werd het groen. Meneer stond daar, kreeg direct een claxonconcert van de wagens die achter hem stonden te wachten.

Uitstappen aan de lichten...tsss...

Comment

• ir_fuel die een preek geeft over overdreven snelheid.

Dat het zover is moeten komen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                ir_fuel die een preek geeft over overdreven snelheid.

Dat het zover is moeten komen...
                't Schijnt dat 'm is bekeerd. Heeft zelfs de Porsche verkocht, hoor ik.

Rijdt nu met een klein diesel stadswagentje.

Comment

• Zou zo graag mijn persoonlijke ervaringen hier delen, maar die twee zijn zo goed bezig dat ik maar stillekes zal meelezen...

Alé, aan wie was 't nu ook alweer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    't Schijnt dat 'm is bekeerd. Heeft zelfs de Porsche verkocht, hoor ik.

Rijdt nu met een klein diesel stadswagentje.
                    Klopt volledig.

Which reminds me, moet eens vragen dat ze mijn topic op slot gooien in "te koop".

Comment

• Mijn eerste boete, en dan nog voor 121kmh op de snelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Klopt volledig.
                        En aan het hengelen naar een vast contract?

(Alhoewel ik stiekem ook moet toegeven dat de Z4 nog maar weinig doet aangezien de motorfiets goedkoper is tijdens de week, en in het weekend we met het familie karretje rondtuffen).

Comment

• Ik word al eens de pas afgesneden op de snelweg, en erger me daar behoorlijk aan. Zijn hier nog mensen die zich daar wel eens druk in maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                            Ik word al eens de pas afgesneden op de snelweg, en erger me daar behoorlijk aan. Zijn hier nog mensen die zich daar wel eens druk in maken?
                            hangt ervan af op welke manier. als je in't midden blijft hangen is het uw probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                              Ik word al eens de pas afgesneden op de snelweg, en erger me daar behoorlijk aan. Zijn hier nog mensen die zich daar wel eens druk in maken?
                              Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              hangt ervan af op welke manier. als je in't midden blijft hangen is het uw probleem
                              Of als je niet opzij wil wanneer er plaats is en mensen voor jou willen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• brjefs for president

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                  Zou zo graag mijn persoonlijke ervaringen hier delen, maar die twee zijn zo goed bezig dat ik maar stillekes zal meelezen...

Alé, aan wie was 't nu ook alweer?
                                  ik ging de fakkel doorgeven aan jou, maar brjefs wakkert op subtiele wijze 't vuur wat aan

brjefs: louter een vaststelling: ik word amper de pas afgesneden, hoe zou dat komen?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik zit met een dilemma

Is dit nu HET topic om te volgen of dat van Vipdriver in Autotechniek

Comment

brjefs: louter een vaststelling: ik word amper de pas afgesneden, hoe zou dat komen?
                                      Omdat jij een bumperklever bent, waardoor het quasi onmogelijk wordt om je de pas af te snijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Als je dan toch een kettingzaag wil tonen dan tenminste toch een goeie éh .......
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

ik ging de fakkel doorgeven aan jou, maar brjefs wakkert op subtiele wijze 't vuur wat aan

Dat is door het agressieve uiterlijk van een V70. Zelfs fietsers durven die auto de pas niet afsnijden .

Comment

Working...
                                          X