Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
    Dat is door het agressieve uiterlijk van een V70. Zelfs fietsers durven die auto de pas niet afsnijden .
    Ik heb m`n eerste autotje total loss gereden op een S80. Van mijn karretje schoot niet veel over, die S80 had er amper onder geleden.

Sinsdien snijd ik Volvo`s niet meer de pas af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
      Omdat jij een bumperklever bent, waardoor het quasi onmogelijk wordt om je de pas af te snijden.
      omg epic fail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        omg epic fail
        Sorry, ik dacht dit ik in het grote "woorden-in-de-mond-leggen" topic zat.

Comment

Omdat jij een bumperklever bent, waardoor het quasi onmogelijk wordt om je de pas af te snijden.
          hehe, fijn gevonden
          Last edited by Bompa; 06/03/2010, 04:00.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
            Dat is door het agressieve uiterlijk van een V70. Zelfs fietsers durven die auto de pas niet afsnijden .
            ja, 't duurde wel lang eer ge weer rechtkrabbelde van tussen die kasseien he.
            Ik ging bijna achteruitrijden, maar vermits ik m'n auto niet kan inschatten en ik dat ON-MO-GE-LIJK kan zien in m'n spiegels, zou ik je weer kunnen meegehad hebben.
            'k Heb dan maar rustig gewacht.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Als je dan toch een kettingzaag wil tonen dan tenminste toch een goeie éh .......
              ik vind dat een bedrieglijke naam van kettingzagen, die krengen zijn verre van...
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Sorry, ik dacht dit ik in het grote "woorden-in-de-mond-leggen" topic zat.
                is dit ook weer'n ergernis van je?

Comment

is dit ook weer'n ergernis van je?
                  Nee hoor, doet me niks.

Comment

...
                    ik durf ervoor te wedden dat 75% van de dagelijkse filerijders niet meer weten hoe ze op't werk zijn geraakt. die rijden zo op automatische piloot dat het niet schoon meer is ik rij ook dagelijks dezelfde route maar ben nooit verdwaasd oid, ik denk dat ik gewoon té graag rij.
                    Das een van de redenen waarom ik maar iets meer als een week in antwerpen gewerkt heb. Als ik s avonds naar huis reed en ik kwam thuis wist ik nie veel meer over het afgelopen anderhalf uur E313. Vond dat veel te gevaarlijk voor mijn eigen. Das echt nie gezond zo "semi-automatisch" rijden.

Comment

• je kan ook beslissen om gewoon te rijden

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        je kan ook beslissen om gewoon te rijden
                        of ff langs de hoeren als je naar huis rijd.
                        dan weet je wel wat je gedaan hebt

Comment

• mogelijks ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            ik vind dat een bedrieglijke naam van kettingzagen, die krengen zijn verre van...
                            Dat is om de tuners de wind uit de zeilen te nemen, eigenaars moeten geen Abarth of zo meer gaan kopen.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                              of ff langs de hoeren als je naar huis rijd.
                              dan weet je wel wat je gedaan hebt
                              stapvoets verkeer en je kijkt meer rond je dan naar de baan. Zonder chauffeur is dat niet aan te raden.
                              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                stapvoets verkeer en je kijkt meer rond je dan naar de baan. Zonder chauffeur is dat niet aan te raden.

Is 't daarom dat al die ministers en andere excellenties ne chauffeur nodig hebben ??

Comment

• tegenwoordig zijn die xenon lampen wel zeer straf daarnet al de 2e keer op een paar dagen tijd zo'n auto in mijn gat gehad die precies met zijn grootlichten op reed. Was wel irritant.

Comment

• tis hier droog, ze geven totaal geen regen of sneeuw vannacht dus waarom hebben ze hier dan in godsnaam net gans de baan vol zout gestrooid?? geen wonder dat ze ni genoeg hebben!

Comment

• Kent ge rijm- en ijzelplekken?

Comment

• !!!!!!!!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Een paar weken terug een aanvaring gehad met een vrouw die vond dat ik iets deed wat absoluut niet kon. Ze was mij zelfs gevolgd om mij op mijn brood te geven, terwijl er eigenlijk niets aan de hand was. Ze stapte uit en kwam echt serieus agressief uit de hoek. Ik heb daar heel koeltjes op gereageerd en dat heeft haar blijkbaar nog kwader gemaakt. Ze is dus -zo blijkt nu- naar de flikken gestapt.

Mijn baas heeft een mailtje gekregen van de lokale waarin mijn gegevens -in het kader van een gerechterlijk onderzoek- werden opgevraagd (nummerplaat van de leasewagen). Ikzelf heb nog niets gehoord. Enig idee waaraan ik mij kan verwachten? Is dit gewoon een formaliteit en wordt dit geklasseerd, of gaat dit gevolgen hebben? Ik zit er niet echt mee in, want er is niets gebeurd, maar ik heb natuurlijk geen idee wat dat zot mens tegen de flikken gaan vertellen is...

Comment

Working...
                                          X