Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gevolgen kunnen er pas zijn nadat jij ook verhoord bent. En dan nog is het haar woord tegen het jouwe, en als er geen sprake is van een aanrijding wordt het nog moeilijker.

Die dingen zijn meestal om schrik aan te jagen. Ik heb in een vervlogen verleden ook eens rommel gehad met een medeweggebruiker en ik heb toen enkel een klacht ingediend omdat ik om het jolijt te ontvluchten ridicuul hard ben gaan rijden. En om een bewijs te hebben in het geval dat ik geflitst werd heb ik toen een klacht ingediend. Ofdat die mens daarna een tik op de vingers heeft gekregen of 20 jaar bak, maakt mij niks uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Waarschijnlijk voor kinderarbeid. Die gaat er nie goe van zijn!
      Grapjurk

Blijkbaar bij mijn registratie vergeten mijn geboortedatum in te vullen. Kan het niet meer aanpassen.

Ik ben 27 btw en geen 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Gevolgen kunnen er pas zijn nadat jij ook verhoord bent. En dan nog is het haar woord tegen het jouwe, en als er geen sprake is van een aanrijding wordt het nog moeilijker.

Die dingen zijn meestal om schrik aan te jagen. Ik heb in een vervlogen verleden ook eens rommel gehad met een medeweggebruiker en ik heb toen enkel een klacht ingediend omdat ik om het jolijt te ontvluchten ridicuul hard ben gaan rijden. En om een bewijs te hebben in het geval dat ik geflitst werd heb ik toen een klacht ingediend. Ofdat die mens daarna een tik op de vingers heeft gekregen of 20 jaar bak, maakt mij niks uit.
        Er is geen sprake van stoffelijke en zeker geen lichamelijke schade. Ze heeft gewoon ne pik op mij

Comment

• Gisteren stond ik aan de school om mijne kleinzoon af te halen, er is een ganse zone waar men haaks op de weg kan parkeren, op een van die parkeerplaatsen staat er wel een fietsenrek. Alle plaatsen aan een kant van dat rek waren bezet en ik stond op de eerste plaats aan de andere kant van dat rek. Op een bepaald moment komt er nog "a madammeke" af met nen BMW3 (sorry dat ik het E of M nummer niet ken, dus voor mij is het "nen 3"), ze pakt haren bocht en komt met een licht slagske op dat fietsenrek tot stilstand, op zo'n 30 centimeter van mij geparkeerd. Aan de andere kant had ze nog zo'n meter ongeveer. Ze begint direct te sms'en, hare zoon (ik schat zo'n jaar of 10) die aan de andere kant uitstapte en die in de wagen al een verwonderd gezicht getrokken had toen ze op dat rek vloog was voor de rest van de buitenwereld afgesloten want hij ging, met de MP3 of aanverwante, al "juppend" naar de schoolpoort. Daar ze schijnbaar geen aanstalten maakte om uit te stappen (ik zat te wachten als ze haar deur ging opensmijten) deed ik mijn deur open maar vermits 30 cm echt wel te weinig is raakte ik haar spiegel, heel verwonderd deed ze haar venster naar beneden (ze kon haar deur ook niet openkrijgen) en vroeg waarom ik tegen haar spiegel geduwd had. Toen ik haar vroeg of ze volgens haar normaal geparkeerd stond verstond ze er niks meer van, heb haar dus gezegd dat ze moest proberen van langs beide kanten van haar wagen wat plaats te laten, ze had er toch de gelegenheid toe, alsook van het feit dat ze op een fietsparking stond wat haar nog niet opgevallen was, vroeg haar dus waar ze bij het toekomen tegen gereden was, toen keek ze eens naar voor en zag ze het fietsenrek. Ze heeft dan toch de goedheid gehad van zich wat te herzetten zodat ze in het midden stond en ik kon uitstappen. Bij het uitstappen zag ik dat haar voorbumper al redelijk geblutst was, dus...... Uiteindelijk is ze dan toch nog naar de school gekomen en toen ze mij passeerde kon ze er niet mee lachen. Bij het vertrekken was ze als eerste weg en om mij wat uit te schijten (denk ik) klaksoneerde ze nog eens goed en haar twee kinderen nog eens wuiven maar met een air van ..... Als ik niet in de wagen gezeten had ben ik bijna zeker dat ze zich sowieso uit haar wagen zou gewurmd hebben en dat de deuren van de wagen(s) naast haar de minste van haar zorgen zijn. Een echt kutwijf. Excuseer het woord maar mijn klavier doet altijd een autocorrect als ik een lief woord bezig om haar te omschrijven, alleen het nu gebruikte woord wil het doorlaten.

Comment

• Will, da's nie goed voor uw hart jong!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Will, da's nie goed voor uw hart jong!

Da's geen probleem, waar ik het wel moeilijk mee heb is het feit dat zo'n personen, die voor niks of niemand respect schijnen te hebben toch aan een rijbewijs geraken. Arrogant en egoïstisch tot en met en dan nog denken dat ze perfect zijn. Jongens toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                Kan iemand bevestigen of dit up to date is?

Comment

• Dit is up to date, maar ik zie de relevantie niet...

Die borden mogen enkel staan waar het glad is, maar het kan perfect glad zijn op plekken waar die borden niet staan. De gequote wettekst is overigens voor de wegbeheerder, en niet voor de weggebruiker.

Comment

• imbeciel die zijn 4 pinkers opzet aan een kruistpunt, stopt. Iedereen rijdt voorbij en juist bij mij vertrekt'm zonder te loeren, rijdt bijna ne fietser overhoop en doordat ik claxonneer stopt hij juist naast mijn voorbumper. (zwenkt uit, sloeg af naar rechts).

rukker

Comment

• KUTSTAAT VAN HET WEGDEK
                      DAS GVD AL DE 5e STER IN MEN VOORUIT.... OP 1 MAAND EN EEN HALF
                      GVD

sorry tmoest er effe af....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                        KUTSTAAT VAN HET WEGDEK
                        GVD

mijn ruit heeft nog niets gehad, maar mijn voorbumper en motorkap zien er lief uit
                        auto is bijna een jaar oud en voorkant zou moeten herspoten worden

Comment

• tja, ook ik heb een ruit die lijkt op de oppervlakte van de maan.....
                          allemaal putjes in.
                          maar tevens ook allemaal butsen op mijn motorkap en bumper
                          heb mn auto ekocht met erg weinig steenslag schade.
                          had beter de volvo kunnen houden. blikje verf van de praxis het was opgelost
                          maar wel goed balen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                            KUTSTAAT VAN HET WEGDEK
                            GVD

+1 voor mij vandaag

Een kei van 't derde vak van de tegengestelde richting op mij, op het derde vak.
                            Met een schoon koeienoog als gevolg... ik zal er niet meer mee door de keuring geraken, denk ik. Hopelijk heb ik eerder een andere auto dan ik naar de keuring moet. Heb geen zin om er nu nog een andere ruit in te steken.
                            M'n volgende gaat sowieso weer een kleine omnium hebben, deze had het niet meer.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• en dan nog bravo aan die twee A3-rijders vandaag, in het uitermate spannende zilvergrijs.
                              Knipperlichten en eerste vak zijn te min.
                              Die eerste was dan nog debiel aan 't lachen toen ik van 1 naar 3 moest en voorbijging, en in 't terugkeren van 3 naar 1 een heel lichtconcert.
                              Heb ik maar wijselijk straal genegeerd. Ook weer zo enen die wakkergeschoten is.
                              Compassie was het hoogste gevoel dat ik kreeg van die gasten.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• 't is niet omdat een ander dwaas doet dat ik dat moet doen he
                                Zo ontstaat verkeersagressie en oorlog.

negeren is de grootste straf.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Sociaal treinabonnement promoten, ASAP en mensen laten rijden die alles zelf betalen, zonder enige tussenkomst van " What so ever "
                                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                    Ik doe dat niet hoor...

Ik zit altijd op de derde strook, want ik rij met een SUV!
                                    én een beejemweee. konditsiosieneekwanon.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                      Ik volg nie...
                                      niks " lease " , niks " aftrekbaar ", de goeie oude tijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                        niks " lease " , niks " aftrekbaar ", de goeie oude tijd!
                                        Niks flitscams, niks 70 en zone 30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Niks flitscams, niks 70 en zone 30
                                          Voila, hoe meer je moet betalen, hoe minder volk op de weg, hoe minder last ik heb van " absurdistan " regels

Comment

Working...
                                          X