Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bestuurders die denken dat ze niet rechts moeten houden op parkings en zo de doorgang voor tegenliggers blokkeren die de parking willen oprijden.

Of voetgangers die zomaar de weg oversteken en dan verdwaasd kijken als ik m'n remmen moet toegooien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Paragrafen
      Is iets voor sissies. Toch hier niet tussen al die stoere binken ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
        Sociaal treinabonnement promoten, ASAP en mensen laten rijden die alles zelf betalen, zonder enige tussenkomst van " What so ever "
        Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
        niks " lease " , niks " aftrekbaar ", de goeie oude tijd!
        Moest dat kunnen zou ik me terug in de jaren '60 wanen toen autorijden nog plezant was.

Comment

• De tegenligger daarnet (donkergrijze BMW 3 break, centrum Balegem, voor 't geval je aan't meelezen bent, BLINDE AAP) had chance dat ik met mijn M3 op de baan was, anders was hij ofwel een spiegel kwijt (moest ik met de Golf geweest zijn) of zijn ganse zijkant (moest ik met de vrachtwagen van mijn pa geweest zijn). Sommige mensen lijken niet te snappen dat als er geparkeerde wagens op hun rijvak staan én een tegenligger afkomt, zij voorrang moeten verlenen aan die tegenligger. Deze kerel had geen enkel excuus om me geen voorrang te verlenen, én keek nog eens raar naar mij alsof ik degene in fout was toen ik zwaar gesticulerend en met pharen mijn ongenoegen duidelijk maakte.

Comment

• E19 vanmiddag....

en zo ging het nog een eind door..

Comment

• Hetzelfde verhaal op de E17 vandaag. Heb me er niet aan gestoord, kon toch niet harder dan 120 rijden en heb me dus, zoals het hoort, constant op het rechtervak begeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                E19 vanmiddag....

en zo ging het nog een eind door..
                ongedierte
                truth is in the eye of the beholder

Comment

• kijk gewoon overdag eens op http://www.verkeerscentrum.be/verkee...lden/antwerpen

en al de andere provincies.

Morgen zondag is 't weer feest, zeker weten.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                    Hetzelfde verhaal op de E17 vandaag. Heb me er niet aan gestoord, kon toch niet harder dan 120 rijden en heb me dus, zoals het hoort, constant op het rechtervak begeven.
                    Op de E40 Luik-Brussel net het omgekeerde, daar viel het mij echt op dat bijna iedereen zo rechts mogelijk reed. En veel mensen op cruise control, of die hun snelheid vast kunnen houden. Héél aangenaam rijden zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Op de E40 Luik-Brussel net het omgekeerde, daar viel het mij echt op dat bijna iedereen zo rechts mogelijk reed. En veel mensen op cruise control, of die hun snelheid vast kunnen houden. Héél aangenaam rijden zo.
                      idd, heb hetzelfde gemerkt. enkel een Volvo SUV die constant op het linkse vak bleef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                        Ik vind het ook aangenaam dat mensen op cruise control rijden. Probeer dat zelf ook zo veel mogelijk te doen. Echter blijkt dit vaak onmogelijk te zijn omdat slechts een enkeling een vaste snelheid kan aanhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                          Een paar weken terug een aanvaring gehad met een vrouw die vond dat ik iets deed wat absoluut niet kon. Ze was mij zelfs gevolgd om mij op mijn brood te geven, terwijl er eigenlijk niets aan de hand was. Ze stapte uit en kwam echt serieus agressief uit de hoek. Ik heb daar heel koeltjes op gereageerd en dat heeft haar blijkbaar nog kwader gemaakt. Ze is dus -zo blijkt nu- naar de flikken gestapt.

Mijn baas heeft een mailtje gekregen van de lokale waarin mijn gegevens -in het kader van een gerechterlijk onderzoek- werden opgevraagd (nummerplaat van de leasewagen). Ikzelf heb nog niets gehoord. Enig idee waaraan ik mij kan verwachten? Is dit gewoon een formaliteit en wordt dit geklasseerd, of gaat dit gevolgen hebben? Ik zit er niet echt mee in, want er is niets gebeurd, maar ik heb natuurlijk geen idee wat dat zot mens tegen de flikken gaan vertellen is...

Gewoon alles ontkennen; mens heeft geen poot om op te staan. Geen stress
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• WTF!

Erjuist op de baan Oostende-Gistel, stuk waar je 90 mag, reed er ook 90, met een vijftal auto's rondom mij. Opeens op het fietspad een moto die in vliegende vaart voorbijgevlamd komt, moet zeker meer dan 120 geweest zijn

En het grind vloog in 't rond. Knettergek, die klier.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

WTF!

Erjuist op de baan Oostende-Gistel, stuk waar je 90 mag, reed er ook 90, met een vijftal auto's rondom mij. Opeens op het fietspad een moto die in vliegende vaart voorbijgevlamd komt, moet zeker meer dan 120 geweest zijn

Hij kon niet wachten zeker

Comment

• vrijdag op de E19 van breda naar antwerpen, een BMW ( wat anders ) die achter mij zat te flikkeren met zijn lichten omdat die voor wou.
                                ( terwijl er voor mij nog een hoop auto's aan het rijden waren, dus als ik uit de weg zou gegaan zijn zou het geen reet hebben uitgemaakt.)

nadat die 2 minuten met zijn grootlichten achter mij aan reed, toch maar even voor gelaten.
                                daarna ook een s ff mijn grootlichtjes opgezet, 4 grootlichten 100W aan verlichtingen.
                                hij is dan toch maar schoon opzij gegaan voor 1 of andere reden

Comment

WTF!

120 met een moto is geen vliegende vaart maar een slakkegangetje ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Dan zit ge net in 2e vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Dan zit ge net in 2e vitesse
                                      Inderdaad

Comment

kijk gewoon overdag eens op http://www.verkeerscentrum.be/verkee...lden/antwerpen

en al de andere provincies.

Morgen zondag is 't weer feest, zeker weten.
                                        http://www.verkeerscentrum.be/verkee...lden/antwerpen

Weet niet met welk doel ze camera's zetten aan de Waaslandtunnel maar ik heb daar al drie keer een vrachtwagen moeten tegenhouden die van plan was de tunnel in te rijden en één keer kwam ik net te laat, die reed rustig de tunnel in van LO > RO Het ging hier telkens over buitenlandse vrachtwagens.
                                        Kan men hier geen systeem op poten zetten die dat kan vermijden. Volgens mij moet het toch niet zo moeilijk zijn om bepaalde dectoren te plaatsen die de hoogte meten en bij overschrijding onmiddellijk de bareel naar beneden halen.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                          Hij kon niet wachten zeker
                                          op de spoed is er meer tijd om te wachten voor zulke mensen

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          juist, maar toch niet op een fietspad op een gewone 2-vaksbaan
                                          Een fiets rijdt daar max 25/u, maar goed, die kan hij wel van ver zien, 't was rechte baan. Maar stel dat er daar enen rechtsafdraait ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X