Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    *gaat naar buiten en voelt eens aan de grond*

?

Tja, X5 hé. Gene grip, echt geen grip...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      Tja, X5 hé. Gene grip, echt geen grip...
      naar t schijnt zelfs op quasi kale banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        naar t schijnt zelfs op quasi kale banden
        Doet me er aan denken...

Naish, ge moet binnenkort uw zomerbanden terug opsmijten hé, het wordt terug warmer!

Comment

motherfocker

Is wel een moeilijk maneuver daar, redelijke snelheid, in de bocht, en alles moeten toesmijten FAK
          Zeg wel , goe gas aan het geven want er was niemand voor mij , zalige bocht , droog ,
          en dan wil dat kieken rechts van mij op mijn rijvak
          Ik verschiet niet rap ( in de week ) maar nu was het toch van dat zunne , enne die gast was aan het babbelen tegen zijn mede passagier dus schoof op zonder te kijken.
          Gelukkig hou ik alles hoe in het oog als ik wat vlotter aan het rijden ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            Nenee, ik leg een nieuwe set winterbanden... Die zijn ook beter als het regent en ze voorspellen een regenachtige zomer!
            Uh, bij 10 graden en warmer slijten winterbanden erg snel, vertonen ze "smelt" gedrag als ze je warmrijdt, en een goeie zomerband is bij regenweer nog altijd beter dan een goeie winterband.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Uh, bij 10 graden en warmer slijten winterbanden erg snel, vertonen ze "smelt" gedrag als ze je warmrijdt, en een goeie zomerband is bij regenweer nog altijd beter dan een goeie winterband.
              Begint der niet aan Wooter!

Comment

Begint der niet aan Wooter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Gelukkig hou ik alles hoe in het oog als ik wat vlotter aan het rijden ben...
                  ook dit zijn gevaarlijke uitspraken

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

jaja

gij gelooft ook graag de zever van in de boekskes precies.

Comment

• ook al zit ik op 400m van de zee, het water draag ik er niet naartoe.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Bewijs hiervan???
                        Goh, ik heb me toch kostelijk geamuseerd met een Mercedes Sprinter ambulance op winterbanden bij 25°C Als je vierwieldriften wil neerzetten op droog asfalt op een zomeravond moet je vooral winterbanden blijven kopen

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        gij gelooft ook graag de zever van in de boekskes precies.
                        Nu, mijn PA's zijn me te duur om dit ook met een DriftBox te gaan bewijzen . Ik ga dus af op anecdotial evidence van enkele jaren terug dat ik zelf produceer .

Comment

• Serieus kerel, als ik wil gaan driften monteer ik winterbanden, of Continentals

De winterbanden, omdat die zo soepel worden, en de Continentals omdat die zo hard zijn

Mag ik je overigens ook op het vetgedrukte wijzen in het woordje winterbanden?

Comment

• ah, ik dacht betonmuren.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Inderdaad, betonmuren!

Comment

• die mannen van UPS rijden constant op winterbanden rond
                                75% van de kamionetten die ik check hebben ze steken

Comment

Inderdaad, betonmuren!
                                  hoe weet jij dat nu?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Gisteren stond ik aan de school om mijne kleinzoon af te halen, er is een ganse zone waar men haaks op de weg kan parkeren, op een van die parkeerplaatsen staat er wel een fietsenrek. Alle plaatsen aan een kant van dat rek waren bezet en ik stond op de eerste plaats aan de andere kant van dat rek. Op een bepaald moment komt er nog "a madammeke" af met nen BMW3 (sorry dat ik het E of M nummer niet ken, dus voor mij is het "nen 3"), ze pakt haren bocht en komt met een licht slagske op dat fietsenrek tot stilstand, op zo'n 30 centimeter van mij geparkeerd. Aan de andere kant had ze nog zo'n meter ongeveer. Ze begint direct te sms'en, hare zoon (ik schat zo'n jaar of 10) die aan de andere kant uitstapte en die in de wagen al een verwonderd gezicht getrokken had toen ze op dat rek vloog was voor de rest van de buitenwereld afgesloten want hij ging, met de MP3 of aanverwante, al "juppend" naar de schoolpoort. Daar ze schijnbaar geen aanstalten maakte om uit te stappen (ik zat te wachten als ze haar deur ging opensmijten) deed ik mijn deur open maar vermits 30 cm echt wel te weinig is raakte ik haar spiegel, heel verwonderd deed ze haar venster naar beneden (ze kon haar deur ook niet openkrijgen) en vroeg waarom ik tegen haar spiegel geduwd had. Toen ik haar vroeg of ze volgens haar normaal geparkeerd stond verstond ze er niks meer van, heb haar dus gezegd dat ze moest proberen van langs beide kanten van haar wagen wat plaats te laten, ze had er toch de gelegenheid toe, alsook van het feit dat ze op een fietsparking stond wat haar nog niet opgevallen was, vroeg haar dus waar ze bij het toekomen tegen gereden was, toen keek ze eens naar voor en zag ze het fietsenrek. Ze heeft dan toch de goedheid gehad van zich wat te herzetten zodat ze in het midden stond en ik kon uitstappen. Bij het uitstappen zag ik dat haar voorbumper al redelijk geblutst was, dus...... Uiteindelijk is ze dan toch nog naar de school gekomen en toen ze mij passeerde kon ze er niet mee lachen. Bij het vertrekken was ze als eerste weg en om mij wat uit te schijten (denk ik) klaksoneerde ze nog eens goed en haar twee kinderen nog eens wuiven maar met een air van ..... Als ik niet in de wagen gezeten had ben ik bijna zeker dat ze zich sowieso uit haar wagen zou gewurmd hebben en dat de deuren van de wagen(s) naast haar de minste van haar zorgen zijn. Een echt kutwijf. Excuseer het woord maar mijn klavier doet altijd een autocorrect als ik een lief woord bezig om haar te omschrijven, alleen het nu gebruikte woord wil het doorlaten.
                                    Mijn gok : een zwarte E92 335i met automaat

Comment

• Onaangekondigde wegenwerken waren vandaag een bron van ergernis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        hoe weet jij dat nu?
                                        Echte venten kiezen betonmuren. Beginners proberen daarentegen middenstrookrijders te rammen.

Comment

Echte venten kiezen betonmuren. Beginners proberen daarentegen middenstrookrijders te rammen.

Comment

Working...
                                          X