Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• da's helemaal juist!

ervaren mensen vinden hun weg zonder iets te rammen.

Jammer genoeg hebben rammers last om dat te geloven, 't schijnt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
      Mijn gok : een zwarte E92 335i met automaat
      Neen, het was zo'n moderne kleur, licht lila precies, feitelijk geen vis of vlees, het was wel met model met de, af fabriek, voorgeblutste voorbumpers. Vermits het precies zo'n CEOdame was, met gsm en blackberry constant in de weer, denk ik dat het minstens() een 318d moet geweest zijn (wat een E92 ook wezen moge?), ben niet vanachter gaan zien en bij het vertrekken deed ze nen burnout zodat ik ook niks kon zien...

Comment

• Deze morgen blokkeert een pipo een kruispunt in Brussel door erop te rijden zonder dat ie ervan af kan. Het wordt groen voor de kruisende richting, en natuurlijk kan niemand door. Behalve ik met de motorfiets natuurlijk. Begint die pipo te claxonneren dat ik voor hem in schuif .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Deze morgen blokkeert een pipo een kruispunt in Brussel door erop te rijden zonder dat ie ervan af kan.
          Das hier toch dagelijkse kost?

Comment

• nu al 2 dagen op rij dat er voor heverlee (E40 luik-brussel) werkmannen hun bokes zitten op te eten op de betonnen middenberm, met de benen aan de kant van de rijweg.

koekoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Das hier toch dagelijkse kost?
              Ja, dat wel Maar dat ie dan nog van zijne tak begint te maken dat dat verkeer dat dan groen krijgt door rijdt

Ahhhh Brussel

Comment

• De wegenwerken op de E40 tegenwoordig waar ze de baan weer zullen fixen (tot de volgende vorst). Doordat de E40 er zo slecht bij ligt al 4 steen inslagen gehad op mijn voorruit, iemand dat weet of je dat op vaderke staat kunt laten betalen? 4 is er echt over
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• vant weekend in brasschaat:
                  aan het rode licht is er een strook voor links af te slaan richting schoten en rechtdoor voor richting centrum van brasschaat te rijden.
                  op da linkse vak staat er een lange rije auto's. vanvoor stond er een man met zijn maybach 57S in panne. dus ik blijf rechtdoor rijden, komt er uit die linkse rij vlak voor mij een nieuwe belg ingevoegd zonder pinke en zonder uitzien. om zen eige dan int midden van de kruispunt te zetten ik kon dan nog net alles dicht gooien. ik claxoneerde dan en toen werd hij en zijn passagiers (wss zijn broers fzo) kwaad en begonnen wat rare tekens te geven en wat achterlijk te roepen.

hij zou beter zenne zetel wat rechter zette da niet alleen zen klakske boven het dashboard uitsteekt zodat hij wat meer vant verkeer kan zien.
                  BMW X5 45e

Comment

• Ik stond gisterenavond voor de rode lichten in de Kennedylaan in Kortrijk (= straat 2x2 rijstroken en middenberm), naast mij staat een wit bestelwagentje. Uit de richting van Doornik komt een BMW 3 coupé die linksaf wil richting Kennedylaan maar nogal vroeg begint af te draaien en - wat we dus zagen aankomen - aan de verkeerde kant van de middenberm recht op ons af komt gereden. Op enkele meters van ons heeft die snuggere het dan toch door dat hij verkeerd zit en rijdt dan maar achteruit het kruispunt weer op, waar hij net niet in de flank wordt gegrepen door een auto die richting Doornik reed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                      De wegenwerken op de E40 tegenwoordig waar ze de baan weer zullen fixen (tot de volgende vorst). Doordat de E40 er zo slecht bij ligt al 4 steen inslagen gehad op mijn voorruit, iemand dat weet of je dat op vaderke staat kunt laten betalen? 4 is er echt over
                      niets aan te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Nenee, ik vind het geluid van zo'n betonmuur niet zo leuk...

Ergernis van de niet afgedekte verkeersborden is erger aan het worden Gisteren nog steeds hetzelfde in sint-denijs-westrem (vandaag waren ze aan het werken, dus nog meer file). Maar tussen Beernem en Aalter staan de plakaten en de paaltjes in de goot ook klaar, alsook de beperkingen van 70 kmh...
                        Rijdt er daar niet wel een of andere stomme koe van 40 of zo met een 1-reeks op de 2de rijstrook constant aan 70 zeker De camions vlogen rechts voorbij en er waren er een aantal die er bijna opknalden... Natuurlijk file en iedereen aan het toeteren gelijk ne zot...

Madam bleef koppig voor haar uitkijken...
                        deze middag was het al van 3 naar 2, en kleine opstopping. Maar alles verliep netjes.

Net daarvoor een Golf II met Jetta-koplampen, plat tegen de grond en bijhorende roestplekken en scheefhangende bumper. En uiteraard drie donkere erin. Geen ergernis, maar waarom
                        1) zijn die altijd met drie
                        2) zit die middelste altijd in 't midden (zonder gordel waarschijnlijk, om van den eerste keer dood te zijn bij een ernstig ongeval)
                        3) en als ze met meer zijn, dat alle buitenste inzittenden met hun arm op de deur liggen of het dak vasthouden?
                        Vroeg ik me dus af

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          waarom

2) zit die middelste altijd in 't midden
                          Weet je dat echt niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
                            Weet je dat echt niet?

Comment

• miljaar!!!!

"zit de achterste altijd in 't midden?" dus

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                miljaar!!!!

"zit de achterste altijd in 't midden?" dus
                                6 ogen zien meer dan 4 om de "hoochie mama's" te spotten en er vervolgens naar te claxonneren/fluiten...

De chauffeurszetel ligt meestal zo plat dat ze door de spaken van hun stuur naar buiten moeten kijken en meestal leunt de chauffeur naar de middenconsole. Dat kan toch niet comfortabel zijn?... ze zouden eens een Volvo-zetel moeten proberen
                                Last edited by ksirk; 17/03/2010, 17:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                                  6 ogen zien meer dan 4 om de "hoochie mama's" te spotten en er vervolgens naar te claxonneren/fluiten...

De chauffeurszetel ligt meestal zo plat dat ze door de spaken van hun stuur naar buiten moeten kijken en meestal leunt de chauffeur naar de middenconsole. Dat kan toch niet comfortabel zijn?... ze zouden eens een Volvo-zetel moeten proberen
                                  en niet te vergeten die leuke turkse (of welke taal het mag zijn) muziek die over heel de straat te horen in en de ramen die pcies getint zijn mbv vuilzakken
                                  BMW X5 45e

Comment

• Voetganger die rood licht negeert, die gast verwachtte dan nog dat ik zou stoppen voor hem en hij keek zo met een smoel van "doe ik iets mis misschien?". Kon het mij niet laten, ruitje stond toch open en heb hem gezegd dat het voor hem rood is maar hij keek niet om. En dan begrijpen ze niet dat ze omver gereden worden en is het altijd de automobilist die een gevaar is voor de zwakke weggebruiker hé..

Comment

• fietser die op parkeerstroken gaat rijden en wanneer er een auto staat de baan op komt zonder te kijken of de twee voertuigen nog kunnen kruisen.
                                      Ik had dat in de gaten, geen probleem dus bleef er mooi achter, maar owee als er een mens passeert die dat niet kan inschatten.
                                      Ik verbied het nu al aan m'n kinderen: NOOIT op parkeerstroken rijden, uw plaats is op de rijbaan, ook al is de parkeerstrook vrij. Dan kom je dat niet tegen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                        die mannen van UPS rijden constant op winterbanden rond
                                        75% van de kamionetten die ik check hebben ze steken

Zeker dat het geen camionettebanden zijn met een iet grover profiel?

Comment

• Deze morgen op de E19, mensen die de parkeerplaats naast de autostrade gebruiken om een deel van de file voorbij te steken, zijnde:
                                          Volvo V70 083-ALE
                                          Opel Zafira 681-ARL
                                          Bestelwagen 167-BBF van INTTOS
                                          Toyota RAV4 801-BDB

En in Vilvoorde heb ik nog eens geprobeerd om te ritsen, maar blijkbaar rijden er mensen rond die liever een ongeluk doen, dan om het ritsen correct toe te passen, zijnde:
                                          Mitsubishi Grandis TSK-786
                                          BMW 1 PWV-314

Ik heb +- 2u gedaan over 45km, dus had tijd genoeg om de nummerplaten even te noteren.

Comment

Working...
                                          X