Wat telt is dat ik snel op mijn bestemming geraak, toch? En liefst zonder teveel hinder van mensen die in hunne koffiekoek willen bijten tijdens het rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGa eens kijken 's ochtends op de E40 in Heverlee: eens het volk dat het tankstation wil binnenrijden in file gaat staan, blijft het andere verkeer op de snelweg rijden .
Daar in Heverlee is het ook een sick situatie: je hebt verschillende verkeersstromen:
- Luik naar Brussel over de E40
- Luik naar Brussel over de afslag naar de E314
- Luik naar Brussel over de parking
- Luik naar Leuven over de E40 over de afslag naar de E314
- Luik naar Leuven over de afslag naar de E314
- Luik naar Leuven over de parking
Sommige mensen rijden naar Leuven over de parking omdat ze niet inzien waarom ze in de file naar Brussel zouden moeten gaan staan... Andere mensen tanken effectief of parkeren effectief en moeten vervolgens toch naar Brussel... Ga dan maar eens kijken wie asociaal is en wie niet...
Comment
-
En hoeveel volk rijdt daar de parking op en terug af? 4 man? Dat is peanuts. Heeft nauwelijks een effect op het hele filerijden, en kans is dat die eens ze de snelweg willen oprijden gewoon kunnen invoegen in gaten die anderen open laten. Dezelfde gaten die opgevuld worden door mensen die van rijstrook veranderen omdat een andere rijstrook sneller lijkt te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat telt is dat ik snel op mijn bestemming geraak, toch? En liefst zonder teveel hinder van mensen die in hunne koffiekoek willen bijten tijdens het rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEn hoeveel volk rijdt daar de parking op en terug af? 4 man? Dat is peanuts. Heeft nauwelijks een effect op het hele filerijden, en kans is dat die eens ze de snelweg willen oprijden gewoon kunnen invoegen in gaten die anderen open laten. Dezelfde gaten die opgevuld worden door mensen die van rijstrook veranderen omdat een andere rijstrook sneller lijkt te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGij rijdt ook over een voorsorteerstrook als ge rechtdoor moet om u dan op het laatste er terug tussen te smijten net voor de volle lijn begint, omdat ge dan 10 autos kunt passeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGa eens kijken 's ochtends op de E40 in Heverlee: eens het volk dat het tankstation wil binnenrijden in file gaat staan, blijft het andere verkeer op de snelweg rijden .
Daar in Heverlee is het ook een sick situatie: je hebt verschillende verkeersstromen:
- Luik naar Brussel over de E40
- Luik naar Brussel over de afslag naar de E314
- Luik naar Brussel over de parking
- Luik naar Leuven over de E40 over de afslag naar de E314
- Luik naar Leuven over de afslag naar de E314
- Luik naar Leuven over de parking
Sommige mensen rijden naar Leuven over de parking omdat ze niet inzien waarom ze in de file naar Brussel zouden moeten gaan staan... Andere mensen tanken effectief of parkeren effectief en moeten vervolgens toch naar Brussel... Ga dan maar eens kijken wie asociaal is en wie niet...
is mijn dagelijkse rijroute maar ik rij NOOIT over de parking. da's me geen 50euro waard op te moeten betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGij rijdt ook over een voorsorteerstrook als ge rechtdoor moet om u dan op het laatste er terug tussen te smijten net voor de volle lijn begint, omdat ge dan 10 autos kunt passeren?
Er is altijd ergens wel iemand die een gat laat vallen in een file die terug in beweging schiet...
Net alsof jij vanaf verwegistan al op de rechter rijstrook gaat rijden om zeker de afslag niet te missen?
Comment
-
ik erger me minder en minder, vanmorgen was het meer humor...
Mijnheer vond dat een rood licht van werken niet voor hem geldig was
uiteraard stonden we neus tegen neus op een paar cm van elkaar af en hij begon naar mij te gesticuleren en scheldwoorden te slingeren. naaaajjs!
Heb gewoon auto in neutraal gezet en blijven staan. Gepensioneerde in ne oude mercedes
heeft dan zitten wroeten om langs mij door te raken en heeft nog geen 2mm langs mijn spiegel gereden. chanceke voor hem dat hij er niet tegenzat. De werkmannen van den bouw hadden er ook plezier in en waren maar aan't roepen op da péke.
Dan deed em zn raam open en vroeg wat mijn probleem was
gewoon gezegd dat'm beter is naar de verkeerslichten zou kijken maar volgens hem stonden er geen
Soit, daar maak ik geen woorden aan vuil, die buschauffeur achter mij anders wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenklopt, en daar staan ze regelmatig te schrijven
is mijn dagelijkse rijroute maar ik rij NOOIT over de parking. da's me geen 50euro waard op te moeten betalen
De parking ligt in een Zone 50, en bij de afrit mag je met een auto niet de kortste route pakken maar moet je langs het tankstation rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEn hoeveel volk rijdt daar de parking op en terug af? 4 man? Dat is peanuts. Heeft nauwelijks een effect op het hele filerijden, en kans is dat die eens ze de snelweg willen oprijden gewoon kunnen invoegen in gaten die anderen open laten. Dezelfde gaten die opgevuld worden door mensen die van rijstrook veranderen omdat een andere rijstrook sneller lijkt te gaan.
Als ze dan toch zo'n verschrikkelijke hekel hebben aan filerijden, moeten ze niet de E19 pakken tussen 8 en 9u 's morgens. Anders nemen ze de trein maar. Ik sta ook niet graag aan te schuiven in de file, maar ik leg er mij gewoon bij neer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls je correct rijdt (alle borden respecteren), kan men je daar nergens op schrijven.
De parking ligt in een Zone 50, en bij de afrit mag je met een auto niet de kortste route pakken maar moet je langs het tankstation rijden.
en als je me niet wil geloven zal ik wel eens een foto gaan maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk BerichtenIk heb nergens beweerd dat deze enkelingen ervoor zorgen dat ik langer in de file sta, het gaat mij enkel en alleen om het principe.
Als ze dan toch zo'n verschrikkelijke hekel hebben aan filerijden, moeten ze niet de E19 pakken tussen 8 en 9u 's morgens. Anders nemen ze de trein maar. Ik sta ook niet graag aan te schuiven in de file, maar ik leg er mij gewoon bij neer.
Comment
-
ik zou die studie wel eens willen zien, want wat met werk-werk?
Welke groepen zijn ondervraagd? De stereotiepe gezinnetjes met leraartjes en kuisvrouwtjes?
Klopt nog niet de helft denk ik...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk zie dus niet wat er asociaal is aan het gebruiken van alle beschikbare rijstroken en wegen... Is het gebruik van een weg naast een snelweg asociaal omdat daar geen file op staat en op de snelweg wel? Is het asociaal om de linker rijstrook te gebruiken tot aan de versmalling? Is het asociaal om de oprit te gebruiken tot aan het einde? Enkel en alleen omdat je mensen voorbij rijdt?Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
Comment