Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat telt is dat ik snel op mijn bestemming geraak, toch? En liefst zonder teveel hinder van mensen die in hunne koffiekoek willen bijten tijdens het rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Ga eens kijken 's ochtends op de E40 in Heverlee: eens het volk dat het tankstation wil binnenrijden in file gaat staan, blijft het andere verkeer op de snelweg rijden .

Daar in Heverlee is het ook een sick situatie: je hebt verschillende verkeersstromen:
      • Luik naar Brussel over de E40
      • Luik naar Brussel over de afslag naar de E314
      • Luik naar Brussel over de parking
      • Luik naar Leuven over de E40 over de afslag naar de E314
      • Luik naar Leuven over de afslag naar de E314
      • Luik naar Leuven over de parking

Sommige mensen rijden naar Leuven over de parking omdat ze niet inzien waarom ze in de file naar Brussel zouden moeten gaan staan... Andere mensen tanken effectief of parkeren effectief en moeten vervolgens toch naar Brussel... Ga dan maar eens kijken wie asociaal is en wie niet...
      Ik ken de situatie daar niet, maar gebaseerd op hoe jij het beschrijft is deze totaal niet vergelijkbaar met de mijne. In mijn geval gaat het om een parking naast de autosnelweg waar in geen kilometers een andere autosnelweg of af/opritten zijn te bespeuren, nl. die ter hoogte van Peutie.

Comment

• En hoeveel volk rijdt daar de parking op en terug af? 4 man? Dat is peanuts. Heeft nauwelijks een effect op het hele filerijden, en kans is dat die eens ze de snelweg willen oprijden gewoon kunnen invoegen in gaten die anderen open laten. Dezelfde gaten die opgevuld worden door mensen die van rijstrook veranderen omdat een andere rijstrook sneller lijkt te gaan.

Comment

Wat telt is dat ik snel op mijn bestemming geraak, toch? En liefst zonder teveel hinder van mensen die in hunne koffiekoek willen bijten tijdens het rijden.
          Gij rijdt ook over een voorsorteerstrook als ge rechtdoor moet om u dan op het laatste er terug tussen te smijten net voor de volle lijn begint, omdat ge dan 10 autos kunt passeren?

Comment

En hoeveel volk rijdt daar de parking op en terug af? 4 man? Dat is peanuts. Heeft nauwelijks een effect op het hele filerijden, en kans is dat die eens ze de snelweg willen oprijden gewoon kunnen invoegen in gaten die anderen open laten. Dezelfde gaten die opgevuld worden door mensen die van rijstrook veranderen omdat een andere rijstrook sneller lijkt te gaan.
            En omdat we dat zelf ook doen, minimilseren we dat maar?
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Gij rijdt ook over een voorsorteerstrook als ge rechtdoor moet om u dan op het laatste er terug tussen te smijten net voor de volle lijn begint, omdat ge dan 10 autos kunt passeren?
              Perfect legaal.
              1991 BMW E30 318is

Comment

Ga eens kijken 's ochtends op de E40 in Heverlee: eens het volk dat het tankstation wil binnenrijden in file gaat staan, blijft het andere verkeer op de snelweg rijden .

Daar in Heverlee is het ook een sick situatie: je hebt verschillende verkeersstromen:
                • Luik naar Brussel over de E40
                • Luik naar Brussel over de afslag naar de E314
                • Luik naar Brussel over de parking
                • Luik naar Leuven over de E40 over de afslag naar de E314
                • Luik naar Leuven over de afslag naar de E314
                • Luik naar Leuven over de parking

Sommige mensen rijden naar Leuven over de parking omdat ze niet inzien waarom ze in de file naar Brussel zouden moeten gaan staan... Andere mensen tanken effectief of parkeren effectief en moeten vervolgens toch naar Brussel... Ga dan maar eens kijken wie asociaal is en wie niet...
                klopt, en daar staan ze regelmatig te schrijven
                is mijn dagelijkse rijroute maar ik rij NOOIT over de parking. da's me geen 50euro waard op te moeten betalen

Comment

• Zitten er hier niet veel mensen tussen die hun wagens beter zouden verkopen en investeren in een helicopter...ben je in één ruk van al die ergernissen af.

En wij van jullie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Niet op het laatste

Er is altijd ergens wel iemand die een gat laat vallen in een file die terug in beweging schiet...

Net alsof jij vanaf verwegistan al op de rechter rijstrook gaat rijden om zeker de afslag niet te missen?

Comment

• ik erger me minder en minder, vanmorgen was het meer humor...

Mijnheer vond dat een rood licht van werken niet voor hem geldig was
                      uiteraard stonden we neus tegen neus op een paar cm van elkaar af en hij begon naar mij te gesticuleren en scheldwoorden te slingeren. naaaajjs!

Heb gewoon auto in neutraal gezet en blijven staan. Gepensioneerde in ne oude mercedes
                      heeft dan zitten wroeten om langs mij door te raken en heeft nog geen 2mm langs mijn spiegel gereden. chanceke voor hem dat hij er niet tegenzat. De werkmannen van den bouw hadden er ook plezier in en waren maar aan't roepen op da péke.

Dan deed em zn raam open en vroeg wat mijn probleem was
                      gewoon gezegd dat'm beter is naar de verkeerslichten zou kijken maar volgens hem stonden er geen

Soit, daar maak ik geen woorden aan vuil, die buschauffeur achter mij anders wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        klopt, en daar staan ze regelmatig te schrijven
                        is mijn dagelijkse rijroute maar ik rij NOOIT over de parking. da's me geen 50euro waard op te moeten betalen
                        Als je correct rijdt (alle borden respecteren), kan men je daar nergens op schrijven.

De parking ligt in een Zone 50, en bij de afrit mag je met een auto niet de kortste route pakken maar moet je langs het tankstation rijden.

Comment

En hoeveel volk rijdt daar de parking op en terug af? 4 man? Dat is peanuts. Heeft nauwelijks een effect op het hele filerijden, en kans is dat die eens ze de snelweg willen oprijden gewoon kunnen invoegen in gaten die anderen open laten. Dezelfde gaten die opgevuld worden door mensen die van rijstrook veranderen omdat een andere rijstrook sneller lijkt te gaan.
                          Ik heb nergens beweerd dat deze enkelingen ervoor zorgen dat ik langer in de file sta, het gaat mij enkel en alleen om het principe.

Als ze dan toch zo'n verschrikkelijke hekel hebben aan filerijden, moeten ze niet de E19 pakken tussen 8 en 9u 's morgens. Anders nemen ze de trein maar. Ik sta ook niet graag aan te schuiven in de file, maar ik leg er mij gewoon bij neer.

Comment

Als je correct rijdt (alle borden respecteren), kan men je daar nergens op schrijven.

De parking ligt in een Zone 50, en bij de afrit mag je met een auto niet de kortste route pakken maar moet je langs het tankstation rijden.
                            jep, maar je moet maar eens goed op het bord letten dat helemaal rechts staat
                            en als je me niet wil geloven zal ik wel eens een foto gaan maken

Comment

• Well bord staat daar rechts dan?

Alle borden staan rechts btw
                              Last edited by ; 18/03/2010, 16:49.

Comment

• laat maar, heb het verkeerd voor
                                dacht die uitvoegstrook LANGS de snelweg en de naftpomp Brussel=>Luik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                                  Ik heb nergens beweerd dat deze enkelingen ervoor zorgen dat ik langer in de file sta, het gaat mij enkel en alleen om het principe.

Als ze dan toch zo'n verschrikkelijke hekel hebben aan filerijden, moeten ze niet de E19 pakken tussen 8 en 9u 's morgens. Anders nemen ze de trein maar. Ik sta ook niet graag aan te schuiven in de file, maar ik leg er mij gewoon bij neer.
                                  Gisteren op het nieuws gehoord dat de laatste 10 jaar het verkeer met 30% toegenomen is, verder ook gehoord dat van al het verkeer er slechts 30% woon-werk, school, opleiding of zo zou zijn, dus 70% van het hedendaagse verkeer zou voor het plezier zijn, vermits het meeste "ontspannings"verkeer tijdens het weekend is vraag ik me af waar al die monsterfiles (minstens het dubbele van een werkdag) dan toch gebleven zijn, of klopt er iets niet met Crevits haar uitleg of zie ik het totaal verkeerd ?

Comment

• ik zou die studie wel eens willen zien, want wat met werk-werk?
                                    Welke groepen zijn ondervraagd? De stereotiepe gezinnetjes met leraartjes en kuisvrouwtjes?

Klopt nog niet de helft denk ik...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• als je je job graag doet, is het voor't plezier zeker

Comment

• euh... ?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik zie dus niet wat er asociaal is aan het gebruiken van alle beschikbare rijstroken en wegen... Is het gebruik van een weg naast een snelweg asociaal omdat daar geen file op staat en op de snelweg wel? Is het asociaal om de linker rijstrook te gebruiken tot aan de versmalling? Is het asociaal om de oprit te gebruiken tot aan het einde? Enkel en alleen omdat je mensen voorbij rijdt?
                                          Dat soort gedrag erger ik me dus mateloos aan en reken er maar op dat ik op dat moment ook héél associaal reageer op het moment dat die persoon in kwestie weer op de rijstroken wil waar de brave medemens zit aan te schuiven, maar als je naar Brussel rijdt zal je het mss al ondervonden hebben
                                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Working...
                                          X