Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
    Dat soort gedrag erger ik me dus mateloos aan en reken er maar op dat ik op dat moment ook héél associaal reageer op het moment dat die persoon in kwestie weer op de rijstroken wil waar de brave medemens zit aan te schuiven, maar als je naar Brussel rijdt zal je het mss al ondervonden hebben
    Verduidelijk. Want ik weet nog niet of ik je post goed vind. Als ik een oprit tot het einde gebruik, doe ik toch niets verkeerd? Op- en afritten pakken om sneller te proberen zijn lijkt me al iets totaal anders.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      ik zou die studie wel eens willen zien, want wat met werk-werk?
      Welke groepen zijn ondervraagd? De stereotiepe gezinnetjes met leraartjes en kuisvrouwtjes?

Klopt nog niet de helft denk ik...
      Vraag eens een kopietje aan uw vriendin die het op tv komen vertellen is éh....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Verduidelijk. Want ik weet nog niet of ik je post goed vind. Als ik een oprit tot het einde gebruik, doe ik toch niets verkeerd? Op- en afritten pakken om sneller te proberen zijn lijkt me al iets totaal anders.
        Wat wooter en jij bedoelen is de oprit gebruiken bij het effectief opkomen van de snelweg waar MaXX99 waarschijnlijk die chauffeurs bedoelt die bij het naderen van een oprit zich naar rechts schieten om dan op het einde van de oprit zich terug links op de rijweg te wurmen hierbij een bepaald (afhankelijk van de lengte van de beschikbare oprit) aantal wagens voorbijstekend. Deze manier van doen doet deze chauffeurs bij mij ook op "nen tap" lopen hoor. Dus al bij al zul je MaXX99 zijn input wel goed vinden denk ik??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Vraag eens een kopietje aan uw vriendin die het op tv komen vertellen is éh....
          als ik iets vraag aan m'n vriendin is het een ritje in haar 7-serie

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            als ik iets vraag aan m'n vriendin is het een ritje in haar 7-serie

Dat is ook al iets.....

Comment

Dat soort gedrag erger ik me dus mateloos aan en reken er maar op dat ik op dat moment ook héél associaal reageer op het moment dat die persoon in kwestie weer op de rijstroken wil waar de brave medemens zit aan te schuiven, maar als je naar Brussel rijdt zal je het mss al ondervonden hebben
              Ik rij tot aan het einde waar mijn strook wegvalt. Associaal? Néé, een slimme bestuurder die normaal denkt. Voor 10-15 auto's ga ik ook mooi aanschuiven. Zo ego ben ik ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                Ik rij tot aan het einde waar mijn strook wegvalt. Associaal? Néé, een slimme bestuurder die normaal denkt. Voor 10-15 auto's ga ik ook mooi aanschuiven. Zo ego ben ik ook niet.
                Nee niets op tegen om een oprit te gebruiken waar ze voor dient ... waar ik me wel aan erger zijn mensen die parkings doorsteken, afritten nemen om er door te steken en direct te oprit te nemen etc etc .....
                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Debielen op de weg die niet beseffen waarmee ze bezig zijn. Deze wist wel goed genoeg wat hij deed, maar besefte volgens mij niet goed hoe gevaarlijk hij bezig was. Hij kon er blijkbaar niet mee omgaan dat zijn getunede Polo trager optrok dan mijn 16v en ik dichterbij kwam op een 2x2 baan, dus besliste hij maar om mij te couperen en vol in de rem te gaan terwijl ik plankgas aan het geven was. Daarna vond hij het stoer om zijn middenvinger te tonen en nog wat irritant te doen. Toffe kerel!

Comment

• das den baas van ganzewinkel dat je hebt zien staan met zijn maybach .

die vent heeft niks anders dan miserie met zenne maybach . is niet de eerste keer da hem in pan valt .

Comment

• zijn pillekes zijn weer op...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                        das den baas van ganzewinkel dat je hebt zien staan met zijn maybach .

die vent heeft niks anders dan miserie met zenne maybach . is niet de eerste keer da hem in pan valt .
                        Wat wil je, die motoren zijn nog de overschotten van die ze vroeger monteerden maar, waar ze door gemis aan tijd, niet meer aan toegekomen waren om ze op te gebruiken....(zie foto)
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vanmorgen weer dezelfde geit van enkele maanden geleden die op mij begon te claxonneren. ze heeft nog altijd niet begrepen wat haaientanden betekenen

Comment

Nee niets op tegen om een oprit te gebruiken waar ze voor dient ... waar ik me wel aan erger zijn mensen die parkings doorsteken, afritten nemen om er door te steken en direct te oprit te nemen etc etc .....
                            wat houdt er u tegen om het ook te doen?
                            Niemand staat graag in de file en als die mensen denken dat ze er uren mee kunnen winnen laat ze dan doen hé.
                            We leven nu éénmaal in een ikke ikke en de rest kan stikke-Maatschappij.

Comment

alle sjans nog steeds een kleine minderheid die de rest ergernissen geeft

in den aldi zouden mensen zoiets nooit doen, alleen veilig in hun geblindeerd - omdat ze te lelijk zijn en daarmee hun smoel ni durven tonen - auto'ke

Comment

wat houdt er u tegen om het ook te doen?
                                Niemand staat graag in de file en als die mensen denken dat ze er uren mee kunnen winnen laat ze dan doen hé.
                                Daar verlaag ik me niet toe ... ik rijd veel te graag zelf met de auto om het voor de anderen onaangenaam te maken. Wel erger ik me ziek aan die streetcowboys en zulu-toestanden waar ik dagelijks mee wordt geconfronteerd ...
                                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Nu vraag ik me wel af hoe jij kan zien ter hoogte van de oprit dat iemand die voor je wil invoegen op het einde van de oprit de zaak belazert en de parking of afrit-oprit heeft gebruikt om de file voorbij te steken...

Ik ben het beginnen doen toen een collega toegaf dat hij er in Rotselaar 10 minuten mee won. Ik kan die 10 minuten ook wel gebruiken

Comment

• dat jij voor je 10 min een paar sec afsnoept van anderen hun kostbare tijd maakt ni uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      dat jij voor je 10 min een paar sec afsnoept van anderen hun kostbare tijd maakt ni uit
                                      Wooter zijn 10 min zullen belangrijker zijn dan de andere filerijders hun tijd zeker ?

Ik moedig dit principe trouwens aan: hoe meer er de af-en oprit nemen hoe meer plaats er is op de snelweg, zodat die mensen wat vlotter kunnen rijden en dan staan de aso's stil op de op-en afritten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        dat jij voor je 10 min een paar sec afsnoept van anderen hun kostbare tijd maakt ni uit
                                        Dat ik invoeg voor iemand die ruim ruimte laat wilt voor mij zeggen dat ie toch niet gehaast was... En dat er achter die niet gehaaste honderden mensen zitten die wél gehaast zijn, daar moet die niet gehaaste maar aan denken .

Echt eh, als je je opjaagt omwille van mensen die parkings gebruiken om het verkeer voorbij te rijden, moet je niet als motorrijder eens door een file filteren... Soms krijg ik de indruk dat hele volksstammen op alle rijstroken tegelijk liggen te picnicken terwijl de file voor hen verdwijnt... Om de paar 100 meter zit er minimum ééntje tussen die makkelijk 100 meters open ruimte laat vallen tussen hemzelf en z'n voorligger...

Nu meer dan ooit ben ik er van overtuigd dat de meeste files niet blijven bestaan omdat het verkeer druk is, maar omdat de traagste vooraan de boel ophoudt.
                                        Last edited by ; 22/03/2010, 18:51.

Comment

• dat wil ni zeggen dat-ie niet gehaast is, eerder dat hij of zij hoffelijk is

Comment

Working...
                                          X