Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Heh . Nog niet veel met de trein gereisd blijkbaar .
    Nog geen stinkende mensen op de trein gehad.

Neem die nu toch al bijna 2 jaar elke dag.

Comment

• Verstopte neus of veel sjans... In tweede klasse is het weed, in eerste okselzweet en te straf parfum. En zááágen dat die mensen kunnen!

Comment

Verstopte neus of veel sjans... In tweede klasse is het weed, in eerste okselzweet en te straf parfum. En zááágen dat die mensen kunnen!
        Ik weet echt ni waar gij het over hebt

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ik weet echt ni waar gij het over hebt
            Hij heeft niet door dat hij zijn eigen riekt.

Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
              Hij heeft niet door dat hij zijn eigen riekt.
              Ik draag geen wijvenparfum

Comment

• vroeger toen ge nog moogt paffen, rook de trein zalig naar assenbak, al zeker als ge uw smoel in zo'n gordijntje verborg, had je van al de rest geen last

vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  vroeger toen ge nog moogt paffen, rook de trein zalig naar assenbak, al zeker als ge uw smoel in zo'n gordijntje verborg, had je van al de rest geen last

vroeger
                  Op dat vlak ben ik blij dat het nu is

Comment

Ik draag geen wijvenparfum

Dan rieken ze u niet hoor, ge kunt gerust met de trein gaan.
                    Database error.

Comment

• Hij heeft natuurlijk de okselgeur nog niet ontkend hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        Hij heeft natuurlijk de okselgeur nog niet ontkend hé.
                        Blijft het feit dat die okselgeur er niet is als ik na de treinreis in mijn auto kruip.

En nu gaat er natuurlijk ene zeggen "natuurlijk, gij zet uw dak open!".

Comment

• Nu alle gekheid op een stokje. waarom thuiswerk niet bevorderen? Indien je kan inloggen thuis, en rustig werken , waar komt die absurde drang-dwang, om te moeten-mogen te verplaatsen : kan het het probleem van teveel verkeer op de weg, ook de oorzaak ervan zijn? Maw onze " lei " ij "ders?
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• ja, maar er zijn ook veel jobs waar je contact nodig hebt met anderen. En materiaal van op 't werk.
                            Bij ons de architecten bv, die zie ik niet thuis werken.
                            Ik zou dat wel kunnen, en doe dat soms ook, vooral als ik wat vroeger thuis ben dan normaal, maar jammer genoeg zijn sommige bedrijfsleiders heel wat wantrouwiger....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                              Nu alle gekheid op een stokje. waarom thuiswerk niet bevorderen? Indien je kan inloggen thuis, en rustig werken , waar komt die absurde drang-dwang, om te moeten-mogen te verplaatsen : kan het het probleem van teveel verkeer op de weg, ook de oorzaak ervan zijn? Maw onze " lei " ij "ders?
                              sommige werkgevers vertrouwen hun werknemers voor geen haar, zelfs als de vooropgestelde doelen worden behaald.
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• thuiswerken......leuk idee

maar niet voor iedereen opgelegd.
                                zoals bij mijn baan. trucker...
                                of moet ik mn truck + trailer maar ff in de woonkamer zetten op de bureau om dan lekker thuis te werken

ok, mijn ergernissen:

Doorrijden zonder melden schade ( bijv inparkeren).
                                mensen die zeuren over trage vrachtauto's én dan zelf inhalen met maar één kilometer verschil in een personenwagen..
                                top 10 ergernissen.....de toyota Prius hebben $%#&*! meer kilometers per tank als mijn Yank

Comment

• Mensen die achter u rijden op de snelweg, ook een rijvak willen opschuiven, dat sneller kunnen dan u (vanwege het verkeer) en het gat dirrect toerijden waardoor gij er niemeer bij kunt. Echt hatelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Mensen die achter u rijden op de snelweg, ook een rijvak willen opschuiven, dat sneller kunnen dan u (vanwege het verkeer) en het gat dirrect toerijden waardoor gij er niemeer bij kunt. Echt hatelijk...
                                    idd, vooral als je zo aan 60 per uur de snelweg op komt ingevoegd achter een of andere half-gedrogeerde fransoos en je ziet de trucks naderen in je achteruitkijkspiegel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      idd, vooral als je zo aan 60 per uur de snelweg op komt ingevoegd achter een of andere half-gedrogeerde fransoos en je ziet de trucks naderen in je achteruitkijkspiegel
                                      Dat gebeurt nog redelijk veel, meestal zijn dat ook de mensen die anders als 'veilige chauffeur' worden gecatalogeerd^^ (die ene gedrogeerde fransoos buiten beschouwing gelaten )
                                      Meestal hangen er dan al 8 gefrustreerde bestuurders achter, waarbij de laatste tegen 35 km/h zijn leven mag gaan wagen om niet als stootkussen voor de voorbij rijdende vrachtwagens te worden gebruikt (waarbij moet gezegd worden dat die gasten dat meestal wel opmerken en indien mogelijk een rijvak opschuiven)
                                      Traag zijn is niet altijd veilig, maar dat kan je ze niet wijs maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                        Dat gebeurt nog redelijk veel, meestal zijn dat ook de mensen die anders als 'veilige chauffeur' worden gecatalogeerd^^ (die ene gedrogeerde fransoos buiten beschouwing gelaten )
                                        Meestal hangen er dan al 8 gefrustreerde bestuurders achter, waarbij de laatste tegen 35 km/h zijn leven mag gaan wagen om niet als stootkussen voor de voorbij rijdende vrachtwagens te worden gebruikt (waarbij moet gezegd worden dat die gasten dat meestal wel opmerken en indien mogelijk een rijvak opschuiven)
                                        Traag zijn is niet altijd veilig, maar dat kan je ze niet wijs maken...
                                        Ik heb er zo ooit een gezien die aan 30 per uur tot aan het einde van de afrit reed, daar stopte ... om zich dan plots vanuit stilstand voor de neus van een vrachtwagen te gooien. Die had chance dat die vrachtwagenchauffeur goeie reflexen had en serieus goed aan zijn stuurke kon draaien.
                                        AutoMinded.be

Comment

• Die oude zak die mijn voorang van rechts niet gaf.
                                          Ik ben hem een half uur voor de zever blijven volgen, denk dat hij zijn bestemming al voorbij was maar niet durfde stoppen.
                                          Database error.

Comment

Working...
                                          X