naar het vecht-topic?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtennaar het vecht-topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenMaar, we zijn ook allemaal feilbare mensen, enkel een superman heeft alles altijd gezien.
... ooit ...
... 1 keer ...
maar hij reed toen op winterbanden, dus dat lijkt me nog een aanvaardbare reden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenZit de bestuurder van het oude Skoda-krel dat gisteravond op de E19 A'pen - Brussel reed op het forum? Hij droeg een muts.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat kennen ze hier niet
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk BerichtenWat mij nog het meest stoorde, was zijn houding en reactie achteraf.
"Ik wil naar links, er is nog een rijvak dus moet diegene naast mij ook maar een rijvak opschuiven"
Als hij zich had geëxcuseerd of toegegeven dat hij fout zat, had ik er zelfs nog niet aan gedacht om dit voorval hier te posten. Je kan nu eenmaal niet àltijd àlles gezien of voorzien hebben.
Comment
-
Sinds ik met de motor rij, merk ik dat ik minder last heb van auto's die me op de snelweg couperen... Dat terwijl ik met de auto 2 xenon peertjes heb versus eentje op de motor, en ik met de motor zelfs iets trager rij dan met de auto (geen GPS op de motor, en dus ook geen flauw idee wat de afwijking van de snelheidsmeter is).
Vandaag dan het bewijs gezien dat mensen dus wel in hun spiegels kijken, maar afhankelijk van wat nadert wel of niet voorrang negeren...
Ik rij op de snelweg, nader een trager voertuig en ga op het linkervak rijden. Achter mij een auto aan ongeveer dezelfde snelheid, die ook op het linkervak gaat rijden. Het tragere voertuig op het rechtervak zet z'n pinker op om een nog tragerder rijdend voertuig in te willen halen, maar ziet mij naderen en zet de pinker terug af. Ik passeer. Mijn achterligger evenwel kan niet in één keer mee, want het tragere voertuig dat ik net gepasseerd heb en dat mij had zien aankomen, beslist om achter mij mijn achterligger te couperen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenachter u een auto met "ongeveer" dezelfde snelheid.
Zeker dat je niet eerst voorrang moest geven aan hem en dat er niet minder dan 60m tussen zat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenachter u een auto met "ongeveer" dezelfde snelheid.
Zeker dat je niet eerst voorrang moest geven aan hem en dat er niet minder dan 60m tussen zat?
Comment
-
Waar ik mij vandaag vooral heb geergerd:
Bij het minste regenval veranderen de snelwegen in West-Vlaanderen in een waterbaan. De waterspray is zo enorm dat de zichtbaarheid serieus vermindert en zelfs mijn ruitenwissers op dat moment onvoldoende nuttig zijn.
En heel raar, als je Oost-vlaanderen binnenrijdt, weg is de spray.
Wat een verademing dan.
Dus W-Vl hebben ze minder kwalitatieve/moderne asfalt ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOnverharde wegen eh.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVolgens mij was het een "halve wacko"__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNiet pinken bij het afslaan op rotondes, dat zou men eens zwaarder moeten beboeten en beter in het oog houden. Ipv van al die domme flitspalen te zetten.
This om moedeloos van te worden als je ziet hoeveel mensen hun pinker niet gebruiken op rotondes...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenOf die die naar links pinken bij het oprijden...
Comment
Comment