Daarnet een randdebiel in een bestelwagen van de Bond Moyson, vertraagt naar 55 km per uur aan een flitspaal waar je 90 mag, zwalpt wat, remt zonder reden en blokkeert dan nog wat de rotonde omdat hij niet weet waar hij naartoe moet. 'k Heb dan maar een toerke rond gedaan en een andere weg gepakt naar 't werk anders zat ik er nu nog achter (geen mogelijkheden op die weg om veilig in te halen). Een zoveelste dommekloot die zijn rijbewijs gekregen heeft van het OCMW of iets dergelijks in een of ander "tewerkstellingsprogramma voor dommekloten".
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenEen zoveelste dommekloot die zijn rijbewijs gekregen heeft van het OCMW of iets dergelijks in een of ander "tewerkstellingsprogramma voor dommekloten".
anyway: is da bij jullie ook zo ergerlijk als u moeder naast u zit in den auto. Zo melken dat die altijd doet zeg :s
- ge rijdt te rap *grijpt naar handvaten*
- OOOOOWWWW diejen camion gaat van zijn vak afkomen (ik reed links op de E40 mind you)
- Hebde dieje velo gezien?
- 't staat hier een flitspaal é
GRRRRRCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenGESCO strikes again :o
anyway: is da bij jullie ook zo ergerlijk als u moeder naast u zit in den auto. Zo melken dat die altijd doet zeg :s
- ge rijdt te rap *grijpt naar handvaten*
- OOOOOWWWW diejen camion gaat van zijn vak afkomen (ik reed links op de E40 mind you)
- Hebde dieje velo gezien?
- 't staat hier een flitspaal é
GRRRRR
Mijn ma is ooit eens uitgestapt toen ik na nog maar 2km ver te zijn het zodanig op mijn heupen kreeg van haar gezaag dat ik met de handrem een professionele u-turn heb gemaakt om haar terug te voeren, en toen ze zei "nu is het genoeg, ik stap uit" heb ik ze daarna onmiddellijk uit mijn wagen gezet en heeft ze mijn pa mogen bellen om haar te komen halen.
Het bizarre is dat ik veel beter kan rijden dan mijn ma, maar dat de commentaar toch steeds van haar komt^^
Niet dat haar dat iets geleerd heeft btw, ze doet het 10 jaar later nog steeds lol, so get used 2 it
Comment
-
Vanmorgen een man met uitzonderlijk verkeersinzicht gepasseerd! Hij reed met zijn wagen op de A12, op de linker rijstrook tegen 90 km/h. Op de rechter rijstrook reed er niemand. Maar neen hoor, pienter als deze man was, bleef hij mooi op de linker rijstrook vertoeven. Zelfs toen ik achter hem reed. Toen ik na 5 minuten achter hem te rijden, hem dan maar uit pure miserie rechts voorbij ging, had hij een goddelijke ingeving: flitsen met zijn lichten en vervaarlijk met zijn armen zwaaien. Wat een inzicht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenVanmorgen een man met uitzonderlijk verkeersinzicht gepasseerd! Hij reed met zijn wagen op de A12, op de linker rijstrook tegen 90 km/h. Op de rechter rijstrook reed er niemand. Maar neen hoor, pienter als deze man was, bleef hij mooi op de linker rijstrook vertoeven. Zelfs toen ik achter hem reed. Toen ik na 5 minuten achter hem te rijden, hem dan maar uit pure miserie rechts voorbij ging, had hij een goddelijke ingeving: flitsen met zijn lichten en vervaarlijk met zijn armen zwaaien. Wat een inzicht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenDat is een universele wet man, daar valt niet aan te ontsnappen :p
Mijn ma is ooit eens uitgestapt toen ik na nog maar 2km ver te zijn het zodanig op mijn heupen kreeg van haar gezaag dat ik met de handrem een professionele u-turn heb gemaakt om haar terug te voeren, en toen ze zei "nu is het genoeg, ik stap uit" heb ik ze daarna onmiddellijk uit mijn wagen gezet en heeft ze mijn pa mogen bellen om haar te komen halen.
Het bizarre is dat ik veel beter kan rijden dan mijn ma, maar dat de commentaar toch steeds van haar komt^^
Niet dat haar dat iets geleerd heeft btw, ze doet het 10 jaar later nog steeds lol, so get used 2 it
Uiteindelijk luister ik wel, want soms ziet zij dingen dat ik niet gezien heb.
Ik vind persoonlijk dat ik meer mag met mijn eigen auto, dan met die van haar.
Comment
-
(Terug) A madammeken in een VW Golf die in een gewone straat, met rechts allemaal geparkeerde wagens, reeds een paar honderd meter aan 30 per uur een parkeerplaatsje aan 't zoeken was, op een bepaalde moment haar pinker naar rechts opzet, hoera, ze had een relatief grote plaats gezien en ze begint rechts in te draaien, tot ze zich realiseert dat het gewoon de brede inrit van een dubbele garage was en ze daarop dus, zonder kijken, naar links afdraait om de oprit van het huis links, waar ze toevallig moest zijn, op te draaien. Het probleem was dat ik, vermits hare pinker naar rechts stond en ze al begon in te draaien, bezig was om haar voorbij te steken. Moest efkens goed op m'n remmen gaan staan of het was koekenbak waar ik natuurlijk de pineut zou geweest zijn.
Comment
-
sukkels van de bandencentrale die er toch nog in slagen het verkeerde type banden te monteren dan telefonisch was bevestigd & afgesproken, blijkbaar had ik evengoed m'n schoenmaat en merk schoenen kunnen doorgeven. Gevraagd om ze er opnieuw af te halen en de juiste erop te leggen, maar o wee, er was er maar 1 meer van binnen. Mij zien ze daar dus nooit meer terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb daar ook al op gelet... Een goed jaar terug was je verdikke een hele snelle pee als je aan 150 a 160 over de snelweg ging...
Nu rij ik soms gewoon mee met een rijtje en gaan de snelheden soms vlot boven de 150...
reed rustig 150 CC en werd nog ingehaald door auto's die minstens 170-180 reden...op een gegeven moment zag ik een porsche afkomen die zeer vlot naderde...snelheid moet minstens 220-230 geweest denk ik...was wel rond 1u 's nachts dus er was weinig verkeer waardoor dit totaal ongevaarlijk was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten(Terug) A madammeken in een VW Golf die in een gewone straat, met rechts allemaal geparkeerde wagens, reeds een paar honderd meter aan 30 per uur een parkeerplaatsje aan 't zoeken was, op een bepaalde moment haar pinker naar rechts opzet, hoera, ze had een relatief grote plaats gezien en ze begint rechts in te draaien, tot ze zich realiseert dat het gewoon de brede inrit van een dubbele garage was en ze daarop dus, zonder kijken, naar links afdraait om de oprit van het huis links, waar ze toevallig moest zijn, op te draaien. Het probleem was dat ik, vermits hare pinker naar rechts stond en ze al begon in te draaien, bezig was om haar voorbij te steken. Moest efkens goed op m'n remmen gaan staan of het was koekenbak waar ik natuurlijk de pineut zou geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenNou, helemaal de pineut was je niet geweest. Zij is in zo een geval in fout.
Totdat zij beweert naar links gepinkt te hebben. En geen getuige stopt om uw verhaal te bevestigen. En gij beweert dat ze al enige tijd traag reed, omdat ge vermoedde dat ze een parkeerplaats aan het zoeken was, waaruit de rechter afleidt dat je je dus al mocht verwachten aan het afslaan van madammeke, in plaats van onverwantwoord haar in te halen omdat ge geen geduld hebt...
Geloof me, er zijn er genoeg die dachten dat ze in hun recht waren, totdat de politierechter anders besliste...
Maar ja, je gaat ook niet voor de rechter voor rechtvaardigheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenYup.
Totdat zij beweert naar links gepinkt te hebben. En geen getuige stopt om uw verhaal te bevestigen. En gij beweert dat ze al enige tijd traag reed, omdat ge vermoedde dat ze een parkeerplaats aan het zoeken was, waaruit de rechter afleidt dat je je dus al mocht verwachten aan het afslaan van madammeke, in plaats van onverwantwoord haar in te halen omdat ge geen geduld hebt...
Geloof me, er zijn er genoeg die dachten dat ze in hun recht waren, totdat de politierechter anders besliste...
Maar ja, je gaat ook niet voor de rechter voor rechtvaardigheid...
Ik zou mijn geld toch op Will zetten .
Comment
-
Ahh... Maar de eerste zegt dat ze al de hele tijd haar pinker naar links had aanstaan... Will zegt dat hij al een hele tijd zag dat die muts zo traag reed en op zoek leek naar een parkeerplaats, en er zijn genoeg rechters die dan vinden dat Will over die pinker liegt, omdat ze ook weten dat als dat van die pinker waar is, Will zeker en vast in fout is... En dat Will onvoorzichtig was om in te halen, want hij vertelt zelf dat hij al vermoedde dat ze ging afslaan...
Comment
-
Ongeacht de eventuele uitspraak, ik ben veel contenter dat er niks gebeurd is want verliezen doe je altijd. En dat ze een parkeerplaats zocht kon ik afleiden uit het feit dat haar koppeke altijd naar rechts gedraaid stond, maar ja, ik heb het niet op video, dat is nl. totaal geen hobby van mij (dit in tegenstelling tot anderen) wat niet wegneemt dat het in dit geval wel dienstig zou kunnen geweest zijn.
Comment
-
zaterdagmorgen met wat mensen in mijn auto de autostrade op gegaan, tamelijk snel gereden op ieper-kortrijk en het ei van Kortrijk
voorbij Kortrijk heel beschaafd gereden, maar ondertussen wel veel gebabbeld en mij laten afleiden door de passagiers. tot ik opeens een BMW niet tijdig zag die op een lege autostrade praktisch stilstond op het middelste rijvak.
ik haat het echt om mensen mee te nemen in mijn auto.
aangekomen op bestemming merk ik dan dat de twee kloothommels achteraan hun gordel niet aanhadden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAhh... Maar de eerste zegt dat ze al de hele tijd haar pinker naar links had aanstaan... Will zegt dat hij al een hele tijd zag dat die muts zo traag reed en op zoek leek naar een parkeerplaats, en er zijn genoeg rechters die dan vinden dat Will over die pinker liegt, omdat ze ook weten dat als dat van die pinker waar is, Will zeker en vast in fout is... En dat Will onvoorzichtig was om in te halen, want hij vertelt zelf dat hij al vermoedde dat ze ging afslaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen pinker, telt dat echt mee? Als ik bv. op een baan wil invoegen, en de auto die afkomt zet zijn pinker op waardoor ik weet dat ik kan invoegen (omdat hij toch af moet slaan), maar ipv af te slaan rijdt hij gewoon rechtdoor op mij. Ben ik dan niet gewoon in fout?
Ik ken er zo eentje die dacht dat ie kon oprijden omdat een naderende auto z'n pinker had op staan... Probleem: de auto was aan het pinken om de parking op te rijden ná de kruising...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vertrek niet voor ze hun gordel aandoen ^^
1 van de debielen op de achterbank weigert trouwens pertinent zijn gordel aan te doen, hoewel hij amper rijdt en al 3 per totales op zijn rekening heeft staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenal 3 per totales op zijn rekening heeft staan
Comment
Comment