jammer genoeg nog niet perte totale genoeg, om het eens grof uit te drukken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtentja, voor één keer had ik dit niet gecontroleerd
1 van de debielen op de achterbank weigert trouwens pertinent zijn gordel aan te doen, hoewel hij amper rijdt en al 3 per totales op zijn rekening heeft staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtentja, voor één keer had ik dit niet gecontroleerd
1 van de debielen op de achterbank weigert trouwens pertinent zijn gordel aan te doen, hoewel hij amper rijdt en al 3 per totales op zijn rekening heeft staansigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
volgende keer zal ik het niet meer vergeten, en vertrek ik absoluut niet. ook niet te geloven wanner soms mensen met 5 staan te wachten op u en zich dan met 4 op de achterbank proberen te forceren, maar die vlieger gaat nooit op.
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenTotdat ze eens door de voorruit getorpedeerd worden, en wie gaat er mogen opdraaien denk je? De bestuurder.
Comment
-
of eentje met een kleine achterbank, en dan 200km ermee gaan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVIPDRIVER begint er een gewoonte van te maken om zijn topics te laten sluiten en te verwijderen zekers? Is al voor de 2 maal in een maand tijd. Vreemde gang van zaken.
Suggestie: hou je commentaar voor jezelf en kruip niet meer in de pen want zo heeft niemand er nog wat aan.
als ge iet te zeggen hebt kom het dan tegen mij zeggen in plaats van topics' die ik niet volg of what ever.
als ik een topic open en daarna sluit en verwijder dan is dat toch mijn zaak zeker .
als er een topic gesloten is en ik laat het staan wat is het nut dan da je ze sluit .
Swat ge wet het he voor int vervolg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEen doeltreffende oplossing: koop een tweezitter
Comment
-
Excuseer, maar een motorfiets is geen cabrio... Echt niet, ik kan het weten
Er is een heel verschil tussen in je integraalhelm en veiligheidskledij zitten, of met je blote bol in de zon in een tshirtje en (korte) zomerbroek. Het 'buiten' gevoel wordt op de motorfiets serieus gedempt door de kledij en helm.
Comment
-
gisteren op de E40 net voor boutersem iedereen in de remmen, overal rook
Kamionette op't linker vak was vanalles aan't verliezen en sommige dingen vlogen de lucht in. pure chaos
Ik reed als één van de eerste erachter en zag een riek recht op mij afkomen
Alles dichtgegooid als eerste reflex, naar het middenvak (chance dat daar net niemand reed). ABS sprong op en hoorde mijn banden blokkeren en dan niet meer (leve ESP en ABS).
Leek een eeuwigheid te duren, meteen daarna in 3de versnelling gesmeten en vol gas. had schrik dat ze achter mij niet gestopt raakten. gelukkig had iedereen goeie reflexen en is die riek, planten, rubber spul en cement door iedereen ontweken. (cement gaf die rookwolken)
ni normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk haat da eh...
1) camionettes op het linkervak
2) lading die door een paar sjarels met een IQ van 60 aaneen is gelijmd met spuug.
ik vind het trouwens vreemd dat het niet verplicht is om een net of een "bache" over de open laadruimte te plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja ! je moet elke particulier eens zien die bij de grote schoonmaak met een remork zonder lichten naar't containerpark sjeest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja ! je moet elke particulier eens zien die bij de grote schoonmaak met een remork zonder lichten naar't containerpark sjeest
Ik had een slecht contact op één van m'n lichten op m'n aanhanger.
Naar de Hubo geweest: 3,5 euro voor 1 lichtblok, inclusief lampjes. Heb er me dus twee gekocht en de oude aan de kant gehouden om op te kuisen. Een nieuwe stekker: 5 euro. Krimpkousjes en knijpklemmetjes: 2 euro. En een uurtje werk.
Voor nog geen 15 euro al m'n elektriek op de kabels na vernieuwd ....
Ik snap echt niet waarom die dingen zo verwaarloosd worden....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Plaats: de wegenwerken op de E314 richting Genk, het aan beide kanten met blokken aangeduide linkervak (voorbijsteken kan dus niet), vanaf het begin ongeveer tot aan het einde achter Bekkevoort.
Tijdstip: daarnet, rond 20u50.
Wie: een babyboomer met vrouw in een dikke Peugeot 607 (leder, xenon, grote velgen, ...).
Ergernis:- 'ie Wou zich per se aan de opgelegde 70 per uur houden. Moest 'ie nog op tempomat gereden hebben, ik zou me erbij neergelegd kunnen hebben en zelf op 't gemakske op tempomat erachter gereden hebben, maar 'ie zat continu tussen 65 en 72 te schommelen. Op dat één heuveltje liet 'ie zich zelfs helemaal terugvallen tot 60... hoe is 't mogelijk dat zo'n kar geen cruise control steken heeft ?
- Het rechtervak een 20-tal meter rechts van mij zag ik sneller vooruitgaan dan het vak waar ik zat. En op beide vakken was 't relatief rustig -> wil je je aan de snelheid houden, doe dat dan op 't rechtervak tussen de camions (zelfs die staken me nog voorbij ).
Ik zag ergens in 't midden van de werken een knappe witte Touareg mij rechts voorbijgaan... na de werken reed ik een hele tijd zo'n 160 per uur. Het heeft toch een dikke 5 min. geduurd eer ik 'm terug gepasseerd was. - Ik was eerst de enige achterligger van die Peugeot. Op 't einde zag ik een zee van koplampen achter mij... ik gok een 40-tal auto's met daarin chauffeurs die samen met mij ongetwijfeld hun kas aan 't opfretten waren van ergernis.
Moest ik 't niet weten, ik zou gezworen hebben dat 't een Hollander was. Die durven zo'n dingen wel 's te doen. Maar 't was een Vlaming. Ongelooflijk dat er zo'n chauffeurs op de baan zijn... moest 'ie ook maar één seconde in zijn achteruitkijkspiegels gekeken hebben, 'ie zou de hint wel begrepen hebben (geen kat voor hem, maar wel een hele zee van licht achter hem).Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
rechts inhalen is altijd een optie, maar daarmee ben je niet beter dan de linksrijder.
Comment
Comment