Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En voel je je dan beter na een kwartier je kas opfretten omdat je moreel de betere bent?

Nee.

Langs rechts dus

edit: oh het was richting Genk. Ja, dan kan je er niet voorbij.

Behalve met de motorfiets

Comment

• een moreel betere voelt zich te goed om zijn kas op te fretten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        een moreel betere voelt zich te goed om zijn kas op te fretten
        De morele betere komt later thuis

Vraag me ook altijd af waarom die morele beteren altijd op het linkervak moeten rijden, en ondanks hun minder gehaastheid toch vinden dat ze voor een moreel verwerpelijke mogen invoegen

Comment

• ik rij ni links, ik heb daar geen antwoord op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten

Moest ik 't niet weten, ik zou gezworen hebben dat 't een Hollander was. Die durven zo'n dingen wel 's te doen.
            Dat komt omdat ze in Nederland flitsen van zodra je 1 km/u te snel rijdt. Dat is daar serieus erg!

In Zwitserland merk je dat ook dat quasi iedereen zich daar netjes aan de regels houdt. Eigenlijk moeten die mannen toch verschieten op doorreis in België volgens mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Langs rechts was geen optie?
              Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              rechts inhalen is altijd een optie, maar daarmee ben je niet beter dan de linksrijder.
              Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              En voel je je dan beter na een kwartier je kas opfretten omdat je moreel de betere bent?

Nee.

Langs rechts dus

edit: oh het was richting Genk. Ja, dan kan je er niet voorbij.

Behalve met de motorfiets
              Ja, richting Genk.
              Langs rechts was dus totaal geen optie (met een auto).
              Anders had ik dat wel gedaan.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Daarnet kwam ik terug van Gent via de e40. Aan een oprit zie ik een mb redelijk traag rijden/opdraaien. Ik passeer hem en ik zie hem gewoon heel op zijn gemak optrekken, maar ie komt de autostrade op aan 20 km/u fzo.
                Goed dat het kalm was.

Comment

• zondag ook zo'n paar oelewappers tegengekomen op de E313. Ge ziet ze hun bocht nemen op de oprit en nog voor ze die helemaal genomen hebben, zitten ze al op het eerste rijvak, aan 50 km/u.

heb er zelfs eentje gezien die al over de volle lijn invoegde, terwijl de invoegstrook pas een tiental meters verder begon.
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• een tijdje terug een SUV rechts zien inhalen over de oprit, toen het verkeer wat trager ging
                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                      Eigenlijk moeten die mannen toch verschieten op doorreis in België volgens mij?
                      De Zwitsers die ik hier in België zie, verschieten niet maar zijn vaak de snelsten uit den hoop

Kunnen natuurlijk ook allemaal nepzwitsers zijn

Comment

• E314 deze morgen Bekkevoort-Aarschot was ook leuk... Een stilstaande file van op z'n langst in Halen tot Aarschot, waar een kilometer voor de afrit vier witte bestelwagens - op het linkervak - flink opeen waren geknald.

Comment

• Trut in een Meriva (daar heb je het al) die zonder aanwijsbare reden vlak voor mijn neus plots van rijstrook verandert. Ik ga haar voorbij, en voeg opzettelijk even close terug in als zij bij mij deed (foei Jan, 'k weet het) ... krijg ik een heel lichtconcert in mijn achteruitkijkspiegel en begint ze wat hysterisch te doen
                          AutoMinded.be

Comment

• Jama gij zijt zo een lul in een beeëmwee die rechts inhaalt

Comment

• ik vraag me echt af: hoe komen al die mongolen aan een rijbewijs :s

edit: algemene uitspraak, niet op iemand z'n post bedoelt
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Vanmorgen bijna een motorijder zien geplet worden
                                Op een gewone baan, links een betonnen muur. Ford Mondeo die al een kwartier voor mij reed (als een mongool) wou iemand voorbijsteken (voor de zoveelste keer) en keek niet in zijn spiegels
                                Motorijder had gelukkig goeie reflexen om te remmen, uit te wijken en de goot in te rijden (zo'n grote industriële). Ben gelijk gestopt om te vragen of'm ok was.
                                hij was toch ff in de kant blijven zitten om te bekomen ze Motorijder reed trouwens de maximumsnelheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  Vanmorgen bijna een motorijder zien geplet worden
                                  Op een gewone baan, links een betonnen muur. Ford Mondeo die al een kwartier voor mij reed (als een mongool) wou iemand voorbijsteken (voor de zoveelste keer) en keek niet in zijn spiegels
                                  Motorijder had gelukkig goeie reflexen om te remmen, uit te wijken en de goot in te rijden (zo'n grote industriële). Ben gelijk gestopt om te vragen of'm ok was.
                                  hij was toch ff in de kant blijven zitten om te bekomen ze Motorijder reed trouwens de maximumsnelheid...
                                  Let me guess: de Mondeorijder gebaarde van krommenaas en is gewoon verder gereden?
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                    Let me guess: de Mondeorijder gebaarde van krommenaas en is gewoon verder gereden?
                                    heb niet gezien of hij iets gebaarde maar hij is inderdaad gewoon doorgereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                      heb niet gezien of hij iets gebaarde maar hij is inderdaad gewoon doorgereden
                                      1) kromte, omweg, slinks, sluw middel, streek - Voorbeeld: ‘Valt het u voor op een enkel ding uitleg schuldig te blijven, wilt gij met een krommenaa...

AutoMinded.be

Comment

• lol

Comment

• Vandaag zowat een 730km bij op de teller gezet, Stabroek>Bredene>Dudzele>Rotterdam-Harbour>Knokke-Heist>Bredene>Stabroek. Ik heb mij aan niets geërgerd want heb met mijn ogen dicht gereden.....
                                          Nee serieus nu, zou een te lang epistel worden wat ik weer allemaal gezien heb vandaag.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X