Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Let me guess: de Mondeorijder gebaarde van krommenaas en is gewoon verder gereden?
    Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
    heb niet gezien of hij iets gebaarde maar hij is inderdaad gewoon doorgereden

kende het spreekwoord niet

Comment

• GODVERDOMME STOP EENS MET MIJ RECHTS IN TE HALEN

ik pendel gent-mechelen en daar is het echt een ramp, hoffelijkheid of verkeersinzicht nihil
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        hij was toch ff in de kant blijven zitten om te bekomen ze Motorijder reed trouwens de maximumsnelheid...
        heel sympathiek van u.
        ik zou even getwijfeld hebben om de mondeo klem te rijden en hem uit te kafferen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
          GODVERDOMME STOP EENS MET MIJ RECHTS IN TE HALEN

ik pendel gent-mechelen en daar is het echt een ramp, hoffelijkheid of verkeersinzicht nihil
          waarom kan er rechts ingehaald worden? Normaal is dat niet mogelijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            waarom kan er rechts ingehaald worden? Normaal is dat niet mogelijk.
            meestal omdat je treintje speelt om camions in te halen. wie dan rechts inhaalt heeft dan geen plaats om in te voegen en trekt aan het langste eind, maar doet ondertussen wel een gevaarlijk maneuver en dat maakt mij kwaad.
            nu en dan is er eens een gaatje op het rijvak rechts van je, is het niet de moeite om even te veranderen.

Comment

• Niet akkoord... Vandaag nog hopen kilometers rechts gehangen voor treintjes waar de voorste aan 100 km/u in zijn neus aan het peuteren was omdat ie 100 meter afstand had tussen hemzelf en de vrachtwagen die ie ging inhalen...

Comment

• en dan moet je al de rest die niet peutert maar lastig vallen ?

Comment

• Lastig? Die blijven achter de neuspeuteraar rijden, dus ik val ze niet lastig als ik er voorbij rij.

Zij kunnen nl. ook beslissen om de neuspeuteraar voorbij te rijden.

Comment

• ik weet wel waarom ik die vraag stel

soit, ik doe niet meer mee aan deze discussie.

Ergernis van de week: sedert die klotepers weer in het nieuws gezegd heeft dat het inhaalverbod voor vrachtwagens opgeheven wordt zijn er op slag en stoot vrachtwagens die opnieuw beginnen voorbij te steken
                    En UITSLUITEND belgische, dus idd gevolg van foutieve berichtgeving. En ze mag nog juist zijn, men denkt dat het nu al van kracht is, terwijl de borden nog steeds overduidelijk aanwezig zijn.
                    Wat ze er op het nieuws wel niet bij gezegd hebben is dat er niks verandert, behalve dat de default omgedraaid zal worden.
                    Fuck naïevelingen die blindelings en ongeïnterpreteerd doen wat ze opvangen in het nieuws...
                    Ik heb hier nog maar net een paar weken terug gezegd dat het de laatste jaren ENORM verbeterd was op de tweevaksautosnelwegen, met die inhalende vrachtwagens, en zie nu

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• mag niet he, en veel mensen barsten liever dan ze buigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Lastig? Die blijven achter de neuspeuteraar rijden, dus ik val ze niet lastig als ik er voorbij rij.

deze keer volg ik je.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• was op wooter

Comment

• het erge is dat dit weer zoon wet is waar eigenlijk niemand op controleerd.
                            Last edited by Timmie; 16/04/2010, 19:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              mag niet he, en veel mensen barsten liever dan ze buigen
                              Er is eigenlijk maar één plek waar ik weet dat anderen moeilijk doen als ik hen rechts voorbij ga als ze links aan 90 liggen te taffelen en gasgeven en remmen, en dan nog enkel als ik met de auto ben. Maar zelfs als ik rechts ga hangen en de linksplakkers gaan plots versnellen om het gat dicht te rijden, is mijn doel ook bereikt

Comment

• Vandaag nog iets leuks meegemaakt, zit op mijn gemak e314 richting leuven te rijden.
                                Tis zoals gewoonlijk redelijk druk, en zit er ene in mijn kont te duwen, nu ik ben iemand die zodra ik kan altijd rechts ga rijden.
                                Maar er reden auto's voor mij waardoor ik nie kon doorrijden en auto's langs mij.
                                Dat kieken blijft in mijn kont duwen op anderhalf meter van mij ofzo, ik ga zo ff op mijn rem staan voor te zeggen van neem is beke afstand eh.
                                Waarop die begint te slalommen achter mij en echt bijna tegen mij aanrijdt.
                                Als reactie ga ik over de volle lijn rijden zodat mijnheer wat steenslag kreegt, hij neemt direct afstand.
                                Paar minuten later is em weer daar, ik doe hetzelfde en hij weer afstand nemen.
                                Ff later ga ik aan de kant haalt die mij in blijft em langs mij hangen en geeft hij mij een thumps up en laat een kaartje zien met zo een tekentje van de flikken op. hahahaha
                                Gaat em achter mij rijden en doet em zo alsof hij mijn nr-plaat aant noteren is.
                                Ik heb hem nog ff uitgelachen en toen ben ik door gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                  Vandaag nog iets leuks meegemaakt, zit op mijn gemak e314 richting leuven te rijden.
                                  Tis zoals gewoonlijk redelijk druk, en zit er ene in mijn kont te duwen, nu ik ben iemand die zodra ik kan altijd rechts ga rijden.
                                  Maar er reden auto's voor mij waardoor ik nie kon doorrijden en auto's langs mij.
                                  Dat kieken blijft in mijn kont duwen op anderhalf meter van mij ofzo, ik ga zo ff op mijn rem staan voor te zeggen van neem is beke afstand eh.
                                  Waarop die begint te slalommen achter mij en echt bijna tegen mij aanrijdt.
                                  Als reactie ga ik over de volle lijn rijden zodat mijnheer wat steenslag kreegt, hij neemt direct afstand.
                                  Paar minuten later is em weer daar, ik doe hetzelfde en hij weer afstand nemen.
                                  Ff later ga ik aan de kant haalt die mij in blijft em langs mij hangen en geeft hij mij een thumps up en laat een kaartje zien met zo een tekentje van de flikken op. hahahaha
                                  Gaat em achter mij rijden en doet em zo alsof hij mijn nr-plaat aant noteren is.
                                  Ik heb hem nog ff uitgelachen en toen ben ik door gereden...
                                  En gij had toevallig geen kaartje met uw avatarafbeelding bij om te tonen?

Comment

• Pfff, ik heb deze week in de paasvakantie langer in de file gestaan dan in een gewone werkweek. Niet normaal...

Dan nog: wat is dat toch op het einde van de A12 A'pen-Brussel voor de afslag Laken? Daar maken ze er echt een sport van om van de oprit ineens naar de linker rijstrook te rijden. Daarstraks voegde er weer een madameke in haar Yaris in zonder te kijken. Schol echt niks. En dan die blik in die ogen man. Niet te doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                                      Pfff, ik heb deze week in de paasvakantie langer in de file gestaan dan in een gewone werkweek. Niet normaal...
                                      Valt me ook op... Een gewone week is vrij eventloos, maar deze week al 4 keer in de file gestaan door calamiteiten. Plezant is wel dat ik op de motor nauwelijks tijd verlies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                        het ege is daar dit weer zoon wet is waar eigenlijk niemand op controleerd.
                                        Teveel gedronken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Lastig? Die blijven achter de neuspeuteraar rijden, dus ik val ze niet lastig als ik er voorbij rij.

²²²²²²²²

Comment

Working...
                                          X