Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenFf later ga ik aan de kant haalt die mij in blijft em langs mij hangen en geeft hij mij een thumps up en laat een kaartje zien met zo een tekentje van de flikken op. hahahaha
Ook eens voorgehad, ik heb 'em mijn Makro kaart getoond. (het enige wat ik binnen handbereik had )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenDie twee worden nog vriendjes...
Comment
-
da's wel uit mijnen kindertijd he
*krijgt koude rillingen*
Op de een of de ander manier moest ik altijd aan blauwe, pluizige, zwalpende, organisch ovaal gevormde wezens denken met twee armpjes opzij.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Grote ergernis gisteren = de A1 tussen Osnabruck > Bremen > Hamburg, kilometers lange wegenwerken, 5km tegen 100/u 6 km tegen 80/u, 5km tegen 100/u, 6km tegen 80/u, enz... evil:
Beter over Hannover rijden > Hamburg, ettelijke tientallen kms omweg maar je kan tenminste nog eens doorrijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenPfff, ik heb deze week in de paasvakantie langer in de file gestaan dan in een gewone werkweek. Niet normaal...
Comment
-
Afgelope week voor week naar duitsland gereden. vriendelijke mensen en chauffeurs.
we steken de grens terug over in België. Slechte autostrades, linksrijders, bumperklevers. we wiste zeker da we terug in eigen land waren
en dan eeft er nog ene het topke van mijn achterste ruitewissers gepiktBMW X5 45e
Comment
-
Ze zouden kranten moeten verbieden.
Deze morgen op de Wetstraat zie ik in mijn rechterooghoek dat het dametje in de monovolume (een Opel Sintra, al het gevaarlijkste uit de Opel stal) de krant aan het lezen was. Al rijdende.
Ik claxonneer (ah ja want madam had mij zeker en vast niet gezien en ik op de brommer riskeer dan niks). Geen reactie. Aan de volgende rode lichten klop ik op 'r ruit. Een kwaad gezicht. Ik wijs naar de krant op haar stuur en tik op m'n helm "zijde gij zot ofwa?!".
Zij schud hevig nee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZe zouden kranten moeten verbieden.
Deze morgen op de Wetstraat zie ik in mijn rechterooghoek dat het dametje in de monovolume (een Opel Sintra, al het gevaarlijkste uit de Opel stal) de krant aan het lezen was. Al rijdende.
Ik claxonneer (ah ja want madam had mij zeker en vast niet gezien en ik op de brommer riskeer dan niks). Geen reactie. Aan de volgende rode lichten klop ik op 'r ruit. Een kwaad gezicht. Ik wijs naar de krant op haar stuur en tik op m'n helm "zijde gij zot ofwa?!".
Zij schud hevig nee.
Comment
-
Vanmorgen op de E19 ter hoogte van Mechelen-Noord: linkervak en middenvak zaten vol, en ik was al meer dan een kilometer lang op het lege rechtervak aan het rijden, de slapers en sukkelaars op het middenvak voorbijrijdend. Een van de sukkelaars op het middenvak schiet plots wakker op het moment dat ik een vrachtwagen nader en hij begint mee te versnellen zodat ik me zou klemrijden. Bon, dat laat ik niet gebeuren, eerst zitten slapen en dan mij wat gaan koeioneren zeker, no way. Met een 120d in 4de versnelling troef ik nog altijd met de vingers in de neus een seat cordoba weet-ik-veel-tdi af, dus even terugschakelen, een peut gas en ik ben hem zonder problemen te vlug af.
Alleen, nu is meneerke op zijn pik getrapt hoor. Hij begint wild te gebaren, te claxonneren, met de lichten te flashen. Na de vrachtwagen ingehaald te hebben ga ik terug naar rechts. Als hij dan toch zo'n haast heeft mag hij er van mij gerust voorbij. Dan komt hij naast me rijden, begint te gebaren dat hij op mijn gezicht gaat slaan (vanuit zijn auto zeker? ) en dat hij mijn keel gaat oversnijden. Ik lach hem eens vierkant uit, en rij gewoon op mijn gemak door.
Dat spelleke gaat dus door tot aan de Brusselse ring, hij komt afwisselend in mijn gat plakken om wat met zijn lichten te flashen of naast me hangen om met zijn vuist te zwaaien. Op de ring scheidden "helaas" onze wegen, ttz, hij wilde wel volgen maar kon me niet bijhouden toen ik invoegde en hij reed zich vast in 't verkeer.
Wat een mongool was me dat zeg ... ik laat me niet provoceren door zo iemand, maar 't vervelende is wel dat door zoiets mijn humeur eraan is voor de moeite.
Comment
-
Gisteren in het naar huis rijden, de Belgische flikken op de E42 voor mij. Die rijden daar aan 120 op het 3e vak op een gegeven moment, zetten hun zwaailicht op en stampen keihard op hunne rem WTF al da volk daarrond ook remmen voor dood, al een chance dat er geen accidenten zijn gebeurd.
En dan geven ze terug gas en rijden verder, om daarna wat ambetant te zitten doen naast ene in ne monovolume. Verstond er niks van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenOok al eens gehad op de R4 aan de keuring... Zit al een hele tijd een golfke in mijn gat te kotteren en ik rits mooi op het eind van de wegversmalling en zie hem intenties maken om me nog voorbij te komen. Dat was niet mogelijk zonder over de gearceerde strook te gaan, dus ik ga iets langzamer invoegen...
Hij blijft kotteren en blijft vol op de arcering rijden waar ik hem blok om voorbij te gaan. Ik zie hem allerlei gebaren doen in mijn spiegels maar reageer er niet op... Effe verder zit het vast en meneer stapt uit
Badge van de flikken en zo getoond en mij een hele reek gegeven waarom ik hem niet doorliet en zo...
Eerste en enige wat ik gezegd heb: 'Sorry meneer de agent, maar ik zag nergens zwaailichten of indicaties van een prioritair voertuig... En ik zou ook graag op tijd op mijn werk zijn.'
Toen is hij uitzinnig terug naar zijn kar gegaan en nog vanalles zitten dreigen...
Nooit iets van gehoord
Comment
-
Gisteren was het echt mongolendag op de baan. Rij op de E313 tussen Rotselaar en Aarschot achter een minike op het linkerbaanvak dat ongeveer 100 reed. Rechts was er nochtans plaats genoeg. Een beetje verder staan wegenwerken aangekondigd en is de snelheid verlaagd naar 90. Mini stampt zijn rem in bij het bord 90 over 300 meter zodat we nog 80 rijden. Beetje verder hetzelfde aan het bord 70 over 300 meter zodat we nog 55 reden. . Op die moment had ik er genoeg van. Waren al een paar langs rechts voorgestoken. Ik zet dus mijn pinker naar rechts op en voeg rechts in. Op die moment bedenkt die trut dat er daar ook een rijvak is en zwiert ze haar mini naar rechts. Ik moet dus alles dichtsmijten en voeg terug links in. Waneer ik dat wijf bekijk als ik passeer doet ze teken alsof iedereen rond haar zot is en keigevaarlijk bezig is. Vrouwen achter het stuur.1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Dit weekend ook fun gehad op de E19 ter hoogte van Mechelen-Noord richting Brussel. Zoals sommigen hier zullen kunnen beamen ligt het rechtervak er schandalig bij net na de oprit. Vol putten, en enkele redelijk grote. Ik kom dus opgereden en zie dat er enkele auto's afkomen, maar nog meer dan ruimte genoeg voor mij om naar het middenvak in te voegen. Ondanks mijn grondige hekel voor middenvakrijders doe ik het daar altijd, ik rijd nu eenmaal niet graag in putten. Ondertussen was er een wagen genaderd die op het middenvak reed omdat hij iemand op het rechtervak aan het inhalen was. Plots begint hij te flashen, om mij duidelijk te maken dat ik rechts moet rijden. Ik zet ff mijn 4 pinkers op gewoon om aan kenbaar te maken dat ik hem begrijp maar dat ik liever niet in putten rijd. Uit 4 pinkers kan je natuurlijk veel afleiden, dus wie weet wat begreep hij er onder. Nu, meneer wou zijn punt duidelijk maken en rijdt in een rotvaart het rechterrijvak op om dan al klaxonerend langs rechts voorbij te willen steken. Op zich is dat het minste van mijn zorgen, maar plots merkt hij waarom ik daar niet wou rijden. In één of andere stupide reflex wil hij een put ontwijken en zwiert hij zijn stuur naar links, in combinatie met hevig remmen. Hij was mij net voorbij toen, dus vloog hij vlak voor mijn neus. Gelukkig wist ik dat er links niets afkwam, en kon ik in een reflex naar links gaan en hem zo ontwijken. Iets later passeerde hij mij dan gewoon, en toen ik hem aankeek leek hij zijn excuses aan te bieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGrote ergernis gisteren = de A1 tussen Osnabruck > Bremen > Hamburg, kilometers lange wegenwerken, 5km tegen 100/u 6 km tegen 80/u, 5km tegen 100/u, 6km tegen 80/u, enz... evil:
Beter over Hannover rijden > Hamburg, ettelijke tientallen kms omweg maar je kan tenminste nog eens doorrijden.
Comment
-
Het uitzonderlijk vervoer op de E19 vannacht dat van Kontich tot de afrit naar de E34 richting Zelzate voor me reed.
Comment
-
op de brusselse ring gereden, afrit zaventem-henneaulaan genomen. ik moest ergens naartoe, vorige keer langs wommelgem dacht ik. maar nu met GPS drong die aan om richting leuven/luik te blijven gaan.
ik was echt gepresseerd om ergens tijdijg te raken, dus gewoon GPS gevolgd. op het laatste moment ingevoegd in de file om weer op de ring te gaan. niet zo heel vriendelijk, dat weet ik. maar ik ging dan ook nog eens over een volle witte lijn, en verderop stond er een zwaantje te kijken naar de file en te noteren. gaat mij 2 overtredingen en weer een paar honderd euro kosten
GODMILJAAR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenop de brusselse ring gereden, afrit zaventem-henneaulaan genomen. ik moest ergens naartoe, vorige keer langs wommelgem dacht ik. maar nu met GPS drong die aan om richting leuven/luik te blijven gaan.
ik was echt gepresseerd om ergens tijdijg te raken, dus gewoon GPS gevolgd. op het laatste moment ingevoegd in de file om weer op de ring te gaan. niet zo heel vriendelijk, dat weet ik. maar ik ging dan ook nog eens over een volle witte lijn, en verderop stond er een zwaantje te kijken naar de file en te noteren. gaat mij 2 overtredingen en weer een paar honderd euro kosten
GODMILJAAR.
2. Jammer. Maar niet onlogisch.
Comment
Comment