Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    ik kom noch met de wagen noch met een paard op een paardenrenbaan dus ik hoop oprecht dat ze beter met een trailer kunnen rijden dan met een paard.
    Het zijn niet allemaal paardenrenners eh.

Er gaan ook wel creaturen tussen zitten die uit verveling het paard in de trailer duwen om het vervolgens in een Ardeens bos te laten schijten.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• ook waar

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Toch wel even meedelen dat autorijden met 2 paarden op de trailer niet zo gemakkelijk is als met een gewone dubbelasser. Er komt een hoop concentratie en verantwoordelijkheid bij kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk Berichten
          verantwoordelijkheid
          Euh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
            Maar allez...en die mannen denken nog dat zoiets normaal is...
            Die paardenmannen (en madammen) hebben niet alleen een dik gat maar schijnbaar ook nog nen dikke kop ......

Comment

Toch wel even meedelen dat autorijden met 2 paarden op de trailer niet zo gemakkelijk is als met een gewone dubbelasser. Er komt een hoop concentratie en verantwoordelijkheid bij kijken.
              Er is inderdaad een hoop concentratie en verantwoordelijkheid nodig om naar links uit te wijken om een bus de weg af te snijden..... en dit onder het motto: "Da mag niet". Ik ken ook zo iemand die niks anders dan "da mag nie" kan debiteren maar die wel alle regels aan z'n laars lapt als het voor hem van pas komt.

Comment

• Ik ben dus voor alle duidelijkheid die mens niet aan het verdedigen hé.
                Het was eerder naar aanleiding van deze reactie en het algemeen gevoel van gebrek aan respect dat ik krijg als ik met de paardentrailer op stap ben.

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                ik kom noch met de wagen noch met een paard op een paardenrenbaan dus ik hoop oprecht dat ze beter met een trailer kunnen rijden dan met een paard.
                Last edited by ; 23/04/2010, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Er gaan ook wel creaturen tussen zitten die uit verveling het paard in de trailer duwen om het vervolgens in een Ardeens bos te laten schijten.

Ik weet niet waarom, maar ik lag hier toch eventjes strijk mee

Comment

Ik ben dus voor alle duidelijkheid die mens niet aan het verdedigen hé.
                    Het was eerder naar aanleiding van deze reactie en het algemeen gevoel van gebrek aan respect dat ik krijg als ik met de paardentrailer op stap ben.
                    ah, da's nieuw voor mij. Wist niet dat je dan weinig respect kreeg...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik rijd zelf nooit met paarden, wel meerijden, das een hel vind ik, heb het er ni mee

snap niet dat een kerel met trailer waar paarden inzitten (?) zo'n move maakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        snap niet dat een kerel met trailer waar paarden inzitten (?) zo'n move maakt
                        ik ook niet, je zal mar voorhebben dat zo'n ding kantelt en het paard een been breekt.(al kan ik niet zien op de foto of de trailer geladen is)
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Was het gisteren nationaal verhuis of wat?

Vanuit Oostende naar Genk in 3u 40min afgelegd. Langs Antwerpen gereden om de drukte door de werken op de E314 te vermijden. Maar het is mij zuurder uitgekomen, kwam echt zot in de auto, wat ook zotte streken teweeg brengt.

Het is vooral al een hele stuk voor de ingang van Kennedytunnel + de ring rond antwerper waar het muurvast zit. Plus slakkengang op de E313 + tussentijdse opstoppingen + Lummen.

Het Belgische verkeersnet

Maar goed dat ik daarna naar Keulen ben gegaan, heb ik me wat kunnen uitleven

Comment

• Men zit het openbaar vervoer te promoten maar het is zo hopeloos als iets.

we gaan eerst van jan palfijn naar rosevelt plaats . ene dag pakke we den 28, normaal is die daar in 25 min nu deed die er 55 min over. volgende dag pakke we den 123 (de crapulbus van antwerpen) die doet er nog langer over.
                            daarna terug naar huis willen gaan, volgens het bord komen er 5 bussen die via Schoten centrum rijden tussen 17.00 en 17.10. Er komt er een van en da is dan nog zo een bus van de jaren 80 met bruine ledere zetels.natuurlijk zit die stampvol en in zo'n hitte
                            ni echt gezellig!
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Er komt er een van en da is dan nog zo een bus van de jaren 80 met bruine ledere zetels.natuurlijk zit die stampvol en in zo'n hitte
                              ni echt gezellig!
                              Den 61.0!
                              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                              1990 Volvo 344
                              1991 Mercedes W124 230CE
                              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                              1980 Volkswagen Derby CLS
                              1990 Mercedes W124 230CE
                              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                Den 61.0!
                                Idd elke lijn krijgt bekan zo van die "moderne" busse. wa krijgt den 61, die oldtimers elke keer bekan
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                  GODVERDOMME STOP EENS MET MIJ RECHTS IN TE HALEN
                                  Ha, da zijt gij

Comment

Idd elke lijn krijgt bekan zo van die "moderne" busse. wa krijgt den 61, die oldtimers elke keer bekan

De enige reden die ik kan verzinnen is voor die scholen die ze aandoen of in de buurt van komen.
                                    Ik nam die regelmatig toen ik naar het Heilig Hart ging in 's Gravenwezel

Oldtimers
                                    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                    1990 Volvo 344
                                    1991 Mercedes W124 230CE
                                    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                    1980 Volkswagen Derby CLS
                                    1990 Mercedes W124 230CE
                                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Men zit het openbaar vervoer te promoten maar het is zo hopeloos als iets.

we gaan eerst van jan palfijn naar rosevelt plaats . ene dag pakke we den 28, normaal is die daar in 25 min nu deed die er 55 min over. volgende dag pakke we den 123 (de crapulbus van antwerpen) die doet er nog langer over.
                                      daarna terug naar huis willen gaan, volgens het bord komen er 5 bussen die via Schoten centrum rijden tussen 17.00 en 17.10. Er komt er een van en da is dan nog zo een bus van de jaren 80 met bruine ledere zetels.natuurlijk zit die stampvol en in zo'n hitte
                                      ni echt gezellig!
                                      Ik kan er van meespreken. Toen ik in 't eerste jaar secundair zat, zat er op de lijn die ik altijd nam nog zo'n oud hok tussen met zelfs nog een manuele versnellingsbak.

Comment

• Ik zou die oldtimers wel graag zien terugkeren, in Gent kopen ze steeds grotere bussen. This belachelijk om elke keer achter zo'n binnevaartschip op wielen te rijden dat zich door de stad probeert te manouvreren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Ik zou die oldtimers wel graag zien terugkeren, in Gent kopen ze steeds grotere bussen. This belachelijk om elke keer achter zo'n binnevaartschip op wielen te rijden dat zich door de stad probeert te manouvreren.
                                          Die oldtimers hebben wel hun charmes daar niet van. maar om die tijdens de spits te gebruiken lijkt me nogal dom.
                                          zeker terwijl ze in de vroege namiddag gelede bussen gebruiken waar dan 2 man op zit. Gebruik dan die gelede bussen in de spits en die oldtimers op een rustiger moment.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X