Oorspronkelijk geplaatst door Vandie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenNiet alleen in de kempen...
Hoe verder van Brussel, hoe imbecieler...
Al meegemaakt: ie coupeert me af waardoor ik relatief rustig kan remmen. Ik zie een gaatje en ik rij rechts van hem. Ie heeft dan nog zitten pushen, maar ik ben er naast gebleven. Ik ben verzekerd en ik zat rechts.
ps: ik hoop voor u dat je er niet naast bent gebleven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenLeg het eens uit, vraag naar haar rijbewijs, en scheur het in stukken.
Ze eeft da al effectief meegemaakt en dan is ze vlug doorgereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenNiet alleen in de kempen...
Hoe verder van Brussel, hoe imbecieler...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenik zie het probleem niet echt, behalve dat je fotos neemt tijdens het rijden en filtreert tussen de verkeerde rijstroken
Als ik me niet vergis heeft wooter een systeem dat constant filmt, dus 't is niet dat hij met de hand foto's neemt tijdens het rijden.
Waar zie je hem trouwens filtreren tussen de verkeerde rijstroken? Op de eerste foto zit hij netjes tussen vak 1 en vak 2, en op de tweede foto filtreert hij niet maar rijdt hij netjes op het rechtervak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenik zie het probleem niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenLaatst nog in Mechelen geweest?
Vooral Nekkerspoel is de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenbehalve dat je fotos neemt tijdens het rijden
Hele filmpjes in HD!
Comment
-
achzo.
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenWaar zie je hem trouwens filtreren tussen de verkeerde rijstroken? Op de eerste foto zit hij netjes tussen vak 1 en vak 2, en op de tweede foto filtreert hij niet maar rijdt hij netjes op het rechtervak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenik zie het probleem niet echt, behalve dat je fotos neemt tijdens het rijden en filtreert tussen de verkeerde rijstroken
dit is een moment opnamen en wij kunnen hier niet objectief op antwoorden. Wij weten niet hoe de situatie enkele seconden hiervoor was.
Zoals ik het nu zie probeert Wooter op de eerste foto te infiltreren tussen twee voertuigen wat in deze situatie gevaarlijk is. ( Misschien had de linkse wel wat hoffelijker mogen zijn natuurlijk).
Op de tweede foto laat onze motard geen ruimte voor de vrachtwagen om in te voegen/ritsen.
Het is allemaal hoe je het aan de man kunt brengen he.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Je zou zeggen dat beelden meer zeggen dan 1000 woorden, maar het zijn natuurlijk die van de verkeerde soort die er weer een hoop bij fantaseren...
Situatie:
Verbindingslaan in Diepenbeek, tussen kruispunt Katteweidelaan en de aansluiting met de E313. 2 baanvakken in elke richting, maar in de richting van de E313 is er net voor het kruispunt met de Dooistraat: het linkervak moet invoegen in het rechtervak.
Foto 1:
Ik filefilter tussen een quasi stilstaande MPV en vrachtwagen aan een snelheid van minder dan 20 km/u (dat zie je op de snelheidswijzer). In de verte zie je een vrachtwagen ESSERS op het linkervak. Ik ben net na het kruispunt met de Katteweidelaan.
Foto 2:
nu zit ik op het rechtervak, naast de vrachtwagen ESSERS. Hier zie je dat voor vrachtwagen ESSERS niemand op het linkervak zit. De vrachtwagen ESSERS heeft ook geen zin om in te voegen want het vervolg van foto 2 is dat ik voor vrachtwagen ESSERS op het linkervak in voeg en kan doorrijden tot aan de wegversmalling. Circa 600 meter ongebruikt asfalt.
Mijn punt:
het verkeer wordt geblokkeerd door de vrachtwagen ESSERS, waardoor de file achter de vrachtwagen nog langer wordt, en zo het kruispunt met de Katteweidelaan blokkeert (en nu reageert er natuurlijk weer een blije maar je mag een kruispunt niet oprijden als je het niet kan verlaten). Bottom line: http://www.wegcode.be/wet.php?wet=106
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJe zou zeggen dat beelden meer zeggen dan 1000 woorden, maar het zijn natuurlijk die van de verkeerde soort die er weer een hoop bij fantaseren...
Situatie:
Verbindingslaan in Diepenbeek, tussen kruispunt Katteweidelaan en de aansluiting met de E313. 2 baanvakken in elke richting, maar in de richting van de E313 is er net voor het kruispunt met de Dooistraat: het linkervak moet invoegen in het rechtervak.
Foto 1:
Ik filefilter tussen een quasi stilstaande MPV en vrachtwagen aan een snelheid van minder dan 20 km/u (dat zie je op de snelheidswijzer). In de verte zie je een vrachtwagen ESSERS op het linkervak. Ik ben net na het kruispunt met de Katteweidelaan.
Foto 2:
nu zit ik op het rechtervak, naast de vrachtwagen ESSERS. Hier zie je dat voor vrachtwagen ESSERS niemand op het linkervak zit. De vrachtwagen ESSERS heeft ook geen zin om in te voegen want het vervolg van foto 2 is dat ik voor vrachtwagen ESSERS op het linkervak in voeg en kan doorrijden tot aan de wegversmalling. Circa 600 meter ongebruikt asfalt.
Mijn punt:
het verkeer wordt geblokkeerd door de vrachtwagen ESSERS, waardoor de file achter de vrachtwagen nog langer wordt, en zo het kruispunt met de Katteweidelaan blokkeert (en nu reageert er natuurlijk weer een blije maar je mag een kruispunt niet oprijden als je het niet kan verlaten). Bottom line: http://www.wegcode.be/wet.php?wet=106
Daarom schreef ik ook dat wij niet objectief kunnen oordelen naar het zicht op de foto's toe.
Met een woordje uitleg wordt dit al meer aanneembaar.
Begreep al wel niet goed waarom de Essersvrachtwagen blijbaar 2 rijvakken nodig had en was ook niet duidelijk of deze man wel zijn richtingsaanwjzer gebruikte om eventueel in te voegen. Doch blijkbaar was hij dit niet echt van plan.
Kruispunt niet vrij = niet oprijden zo is dat.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKruispunt niet vrij = niet oprijden zo is dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJe zou zeggen dat beelden meer zeggen dan 1000 woorden, maar het zijn natuurlijk die van de verkeerde soort die er weer een hoop bij fantaseren...
het enige referentiepunt voor iemand anders is dan de witte camionette. als je het tijdsframe tussen de 2 beelden niet kent begrijp je niet waar de foto's op slaan. eens je weet wat er gebeurt lijkt de camionette in de verte een logisch referentiepunt, maar dat is het niet.
sorry Wouter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenoh. de achterkant van de camion is rood maar de zijkant is wit. in eerste instantie leg ik dan ook geen verband tussen de 2 fotos.
het enige referentiepunt voor iemand anders is dan de witte camionette. als je het tijdsframe tussen de 2 beelden niet kent begrijp je niet waar de foto's op slaan. eens je weet wat er gebeurt lijkt de camionette in de verte een logisch referentiepunt, maar dat is het niet.
sorry Wouter
Juist daarom dat ik reageerde op feitelijk 2 niets zeggende foto's...(toch niet zoals Wooter het wou laten doen voorkomen)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenDat moeten er echt nog veel leren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBottom line: http://www.wegcode.be/wet.php?wet=106
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIk heb echt zin om eens een stapeltje afdrukken te maken van die webpagina en in mijn auto te leggen om uit te kunnen delen waar nodig
Ondertussen zorgt een "verloren" gezet F79 bord en het bord 70 km/u op de E19 Antwerpen > Brussel net voor Mechelen-Noord in de loop van de dag voor serieuse wat verkeershinder.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBeetje mee wat rommelen, zie ook niet direct het probleem hoor.
dit is een moment opnamen en wij kunnen hier niet objectief op antwoorden. Wij weten niet hoe de situatie enkele seconden hiervoor was.
Zoals ik het nu zie probeert Wooter op de eerste foto te infiltreren tussen twee voertuigen wat in deze situatie gevaarlijk is. ( Misschien had de linkse wel wat hoffelijker mogen zijn natuurlijk).
Op de tweede foto laat onze motard geen ruimte voor de vrachtwagen om in te voegen/ritsen.
Het is allemaal hoe je het aan de man kunt brengen he.
Comment
Comment