Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    iemand die in uw gat hangt op middenste rijvak -> dat kan gerust wanneer de rechterrijstrook vol zit
    Op een feestdag in het midden van de nacht? Dan zal de rechterrijstrook vást volgezeten hebben ja
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Op een feestdag in het midden van de nacht? Dan zal de rechterrijstrook vást volgezeten hebben ja
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Welkom in Vlaanderen.

Een uitstap naar Blankenberge is voor Luikenaar P.C. en zijn familie slecht afgelopen. De Brugse politierechter nam na een banale overtreding met een gocart, naast een geldboete van 1.437,50 euro, het rijbewijs van de man af. Zijn advocaat gaat in beroep.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

als ik een duidelijk en groot gat zie op het rechterrijvak, ga ik er dan ook op. maar als ik weet dat ik dan maar 5-10 seconden op het rechterrijvak kan blijven, verwissel ik toch niet van rijvak

jullie wel?
          Ja. En ik erger mij als diegene voor mij het niet doet.

Comment

10seconden afstand -> je bent zot als je naar rechts gaat.
            20seconden afstand -> de moeite niet, tenzij je het je achterligger gunt
            30seconden afstand -> OK, altijd naar rechts

in deze tijden gaan we onze veiligheid niet opofferen voor een minimaal verschil in doorstroming in het verkeer?
            Het zijn die fuckers die 20 seconden de moeite niet vinden die het mee helpen verkloten.

Comment

• ... En meestal is dat ook nog langer dan 20 seconden want aan 120 km/u gaat het daar niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Het zijn die fuckers die 20 seconden de moeite niet vinden die het mee helpen verkloten.
                IMHO ben je pas een lul als je niet invoegt bij een 30 seconden gat. elk zijn mening zeker?
                ik begrijp de frustratie over middenvakrijders, maar je zou hier de indruk krijgen dat je zelfs bij een gat van 10seconden rechts direct MOET invoegen
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Als het een 3 vaksbaan is het toch niet zo erg als iem net "te lang" op de middebaan rijdt? op een 2vaksbaan is het natuurlijk een andere zaak
                  BMW X5 45e

Comment

• wat is dat gvd vandaag? Iedereen rijdt traag voor mij
                    Maar dan ook echt iedere keer dat ik op de baan ging, zat er een of andere prutser voor mij. 't Liefst met een oude nrplaat.

En waarom rijdt iedereen in 't midden van een weg als er geen middenlijnen zijn?
                    Topper van de dag was onze minister van mobiliteit Crevits, die blijkbaar moeite heeft met haar slagschip ... maar toch moest ze aan de kant, minister of niet. No way dat ik ging remmen voor een doos die de breedte van haar doos niet kent.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Als het een 3 vaksbaan is het toch niet zo erg als iem net "te lang" op de middebaan rijdt? op een 2vaksbaan is het natuurlijk een andere zaak
                      Wel als er iemand sneller op het linkervak afkomt. Dan word je belemmerd door die oetlul die vindt dat het de moeite niet is om rechts te gaan.

Comment

• voila, de essentie.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

rechterrijstrook was vnl camions;

ik rijd in midden en haal dus camions in

links lag volledig open

conclusie: ik ben geen middenvaksrijder (watn haal camions in)
                          en dat vet wijf in haar schralen auto die mij voorsteekt om vervolgnes trager te gaan rijden is een bekakt stom wijf dat ofwel achter mij moet blijven, ofwel rechts tussen de camions moet gaan rijden
                          bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Wel als er iemand sneller op het linkervak afkomt. Dan word je belemmerd door die oetlul die vindt dat het de moeite niet is om rechts te gaan.
                            En zo krijg je een linkervak waar men 115 rijdt, een middenvak waar men 100 doet en een rechtervak waar hier en daar een camion 90 rijdt met 150 meter ertussen.

Comment

• wederom welkom in vlaanderen

Comment

• ooit nog omstandigheden gehad dat er links 100 werd gereden, op het middenste rijvak 130 en rechts 90

bekijk ik even het nieuws:
                                "De Brusselse Kamer van Inbeschuldigingstelling (KI) heeft in een dossier van wapenhandel twee belangrijke verdachten vrijgelaten wegens procedurefouten"

apeland, binnenkort officieel een bananenmonarchie wanneer we ongrondwettelijke verkiezingen doen
                                Last edited by Teus; 14/05/2010, 22:08.

Comment

• mah lol.

kameraad van me zit op het jeugdstadion te werken voor een evenement en gaat buiten een sigaretje roken. er zijn vlakbij graafwerken aan de gang en er kwam rook uit een graafmachine. het was precies de uitlaat niet dus hij ging even kijken, dat ding stond wel degelijk in de fik. pompiers gebeld, die blusten de machine die ondertussen al lang total loss was.

de politie kwam ook langs en wezen hem aan als hoofdverdachte, hij stond op de beelden van de veiligheidscamera's toen hij ging kijken naar de kraan. uiteindelijk hebben ze hem bijna een uur bezig gehouden in hun combi, mocht hij een verklaring afleggen en scheelde het niets of hij werd meegenomen naar het politiebureau.

Comment

• Gisteren naar Lady Gaga gaan zien in het Sportpaleis.
                                    Het voorprogramma was al hopeloos (semi precious weapons. ne kerel in vrouwenkleren die "zingt" over hoe knap hij wel ni is)
                                    Lady gaga zelf was wel goed

maar om dan terug naar buiten te gaan
                                    We werden omringt door nen hoop Gaymannen die maar al te graag duwde om vooruit te geraken

dus voor degene die vnvnd mss nog zouden gaan, opgepast voor die manne want ze zyn met veeeeeeelll
                                    BMW X5 45e

Comment

• Johns met een Seat Ibiza die in uw gat zitten te boren op de baantjes in Deurle, waar ge 40 moogt. Veel meer kunt ge er ook ni rijden als ge veilig wilt zijn, zeker op zondag wanneer er veel volk naar da restaurant gaat (een snelle blik over de parking in het passeren: teveel wagens om op te noemen, maar de eerste die opviel was toch wel de blauwe Focus RS).

Blijven agressief dicht tegen mijn achterbumper rijden, om uiteindelijk ver achter te blijven als ge weer 70 moogt

Comment

• Zondag nog eens een lichtconcert gekregen bij het inhalen. Het was lang geleden

Het was een mini die 50 reed op een 70 baan en die even van te voren voorrangsnegatie had gepleegd op mijn voorligger (dat soort chauffeur dus). Ik denk dat ik hem uit zijn slaap verstoord heb toen ik hem inhaalde in 2de versnelling @ 7000rpm
                                        AutoMinded.be

Comment

Zondag nog eens een lichtconcert gekregen bij het inhalen. Het was lang geleden

Het was een mini die 50 reed op een 70 baan en die even van te voren voorrangsnegatie had gepleegd op mijn voorligger (dat soort chauffeur dus). Ik denk dat ik hem uit zijn slaap verstoord heb toen ik hem inhaalde in 2de versnelling @ 7000rpm
                                          Haha

Comment

Working...
                                          X