Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eigenlijk zou je moeten stoppen en vragen wat het probleem is he, als ze dat doen.
    Meestal worden ze maar zo groot als een pindanoot meer, dan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      eigenlijk zou je moeten stoppen en vragen wat het probleem is he, als ze dat doen.
      Meestal worden ze maar zo groot als een pindanoot meer, dan.
      Ik heb zo eens eentje gek gemaakt door zelf trager te gaan rijden en overal supertraag op te trekken (*). Ah ja, hij vond dat ik te hard reed dus dan rijden we wat trager he. Vond ie niet leuk

(*) Het was 's nachts en er waren geen andere achterliggers die eventueel benadeeld werden door deze actie.
      AutoMinded.be

Comment

• Jonge allochtonen die op je wagen proberen te spuwen omdat je, volgens hen, te snel accelereert aan de lichten terwijl zij aan de overkant van het kruispunt duidelijk door het rood het zebrapad oversteken..

Comment

• mensen die u couperen omdat hun wagen groter is als de uwe.
          gelukkig onderschatten die altijd de power van mn coltje 150pk vollentrek, juuuuuuu

Comment

• Het middenvakrijden was weer nationale sport vandaag.
            En Rogerke: buiten in de files heb ik er geeneen rechts voorbijgestoken

't Kon de pret echter niet bederven.

Die enen die op het eerste 110 reed, op het tweede 120 en op het derde 130 en zo af en toe eens voorbijstak, heb ik vaak gezien. Van langs alle kanten.
            Ik denk dat hij me wel 10 keer voorbijgestoken is, terwijl ik continu 120 reed. Dat zo een mensen hun frank niet valt ....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Fietsers of voetgangers die teken doen van 'rustig' als ik het kot eens opengooi. Belachelijk, doen alsof ze agent zijn terwijl ze mijn snelheid niet eens weten.. Ik reed wel te hard maar dat is mijne keuze

Comment

• Dat is kutter als je legaal rijdt, maar gewoon eens optrekt met het nodige lawaai

Comment

• Niet echt een ergernis, maar eerder . Gisteren ochtend reed ik op de antwerpse ring richting Kennedytunnel. Ter hoogte van de afslag Berchem zag ik een vrachtwagen op het 2e rijvak wel erg dicht op zijn voorligger rijden (een 307 break met Nederlandse platen als ik me niet vergis). Ik ging er naast rijden en keek wat beter; toen zag ik dat de vrachtwagen zich had ingehaakt in de trekhaak van de Peugeot .

Ik snap nog altijd niet hoe dit kan, zonder dat beide bestuurders dit doorhadden. Tot natuurlijk de bestuurder van de 307 in zijn achteruitkijkspiegel keek; hij begon wild met zijn stuur te draaien en ik heb de auto een serieuze spin zien maken (de rook kwam van zijn banden). Ik heb hem niemand anders zien raken though (very lucky imo). Was een beetje freaky.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                    Niet echt een ergernis, maar eerder . Gisteren ochtend reed ik op de antwerpse ring richting Kennedytunnel. Ter hoogte van de afslag Berchem zag ik een vrachtwagen op het 2e rijvak wel erg dicht op zijn voorligger rijden (een 307 break met Nederlandse platen als ik me niet vergis). Ik ging er naast rijden en keek wat beter; toen zag ik dat de vrachtwagen zich had ingehaakt in de trekhaak van de Peugeot .

Ik snap nog altijd niet hoe dit kan, zonder dat beide bestuurders dit doorhadden. Tot natuurlijk de bestuurder van de 307 in zijn achteruitkijkspiegel keek; hij begon wild met zijn stuur te draaien en ik heb de auto een serieuze spin zien maken (de rook kwam van zijn banden). Ik heb hem niemand anders zien raken though (very lucky imo). Was een beetje freaky.
                    Wie weet hoe lang was die Peugeot die vrachtwagen al aan 't meetrekken
                    AutoMinded.be

Comment

• tis ook crisis voor vrachtwagenchauffeurs hoor, en diesel is niet zo goedkoop meer.

Comment

• Gisteren nen turk met zijne mercedes op de A12 tussen laken en meise, 100 op de derde band. Iedereen die achter hem kwam trekken met de lichten en de pinker opzetten naar links maar meneer bleef verdertuffen.
                        Iedereen er dan maar voorbij langs rechts.
                        Zelfs het trage verkeer op de eerste band reden sneller dan meneer.

Comment

• van een zwarte zou'k ni anders verwachtn, maar van een turk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Ergernis van de dag: Mensen die fouten maken in het verkeer en dan nog eens van hun tetter maken ook!

Deze morgen aan een kruispunt over een voorrangsweg sta ik te wachten, alsook ne kwibus (jonge gast) aan de andere kant. Plots begint hij over te steken en ik ook, maar meneer moet naar links opdraaien en had ook niet gepinkt...
                            Aangezien meneer een beter zicht had op het verkeer was hij iets vroeger weg en begint daar te toeteren en van zijn tetter te maken in zijn auto...

Ben dan even gestopt voor hem en zag dat zijn raam openstond . Dan maar even ook open gedaan en heel kalm en droog gezegd:

ik: 'Meneerke, eerst even de regels opnieuw gaan leren zodat je weet dat het verkeer die rechtdoor gaat voorrang heeft op degene die links afslaan...'
                            hij: 'Ja maar... ik was toch eerder vertrokken...'
                            ik: 'Dat kan wel zijn hoor, maar in plaats van met je eigen stokje te spelen, moet je meer met dat stokje spelen waaraan je pinkers gekoppeld zijn!'
                            hij: 'Grmmmpppphhhhhh...'
                            haha

De overheid zit alles te doen om de Lijn te promoten maar ze kunnen wel geen deftige bussen voorleggen.
                            daarnet een bus gehad waar de voorste (lucht)vering nimmeer werkte en iedereen constant naar bove en beneden schokten.(wel grappig zicht ) en de buschauffeur wist nog doodleuk te zeggen da de verwarming helemaal opstond en niet meer afkon. hij weigerde dan ook nog eens om die luiken op het dak open te doen. dus het was daar een lekkere sauna, en dan beginne die bejaarde nog allemaal van hunnen tak te maken
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Comment

• Ergernis van de dag:

ik kom terug van het werk, ben bijna thuis en zie midden op mijn rijvak dat er een vrouw gevallen of aangereden is met haar fiets. Heb het niet zien gebreuren.
                                Een andere oude vrouw gaat ernaar toe en helpt de vrouw recht. Plots komen er van overal oude wijven naar buiten om te kijken wat er gebeurt is. Ik sta ondertussen te wachten...
                                Denk je dat ze de rijbaan vrijmaken? Maar nee, ze blijven doodleuk op de wegstaan tetteren met mekaar

Jammer voor dat madammeke dat ze gevallen is maar maak gvd de weg terug vrij!
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Net goed, het zal hem leren van schoolmeestertje te spelen.
                                  AutoMinded.be

Comment

• De files die ik dadelijk moet trotseren...
                                    Zit in Mortsel en moet naar Leuven...

Comment

• mensen die waar je 70 mag 50 rijden, naar het kruispunt met lichten waar het groen is, zodanig traag dat ze zeker oranje en rood hebben!
                                      En met een vuile C5, met de deur niet volledig gesloten, liefst. Dat ge dat niet ziet op uw dashboard / BC / binnenverlichting, zegt al veel.
                                      En dan nog een klein nummerplaatje en een madam achter stuur.

En de vele vele vele remorkskes die van Oostende naar Torhout sukkelden, ... precies een uittocht!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• kalvers die een eenrichtsstraat in de verkeerde richting inrijden.

Iedere dag kom ik er minstens ene tegen in een straat van 200m.

En dan verwachten ze nog dat je wat opzij gaat zodat ze kunnen passeren.

Comment

Working...
                                        X